Opel Rekord C Coupe

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Opel Rekord C Coupe

Post by croma_man » 13 May 2016, 07:31

pizdarija je tole, pohvalno za skico pa neodstopanje pri izdelavi da je končni izdelek enak skici !
NejcLegvart
Posts: 21
Joined: 27 Jul 2015, 21:05
Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L

Re: Opel Rekord C Coupe

Post by NejcLegvart » 13 May 2016, 07:37

Cevi niso enake dolzine zaradi prostorske stiske pa neizkušenosti, to sem imel za zakljucno nalogo pri četrti izpitni enoti za maturo, pa ziher ni zadnji kolektor ko sem ga naredil, tko da naslednji bodo boljsi :D drugace pa hvala za pohvale :)
User avatar
eugene
Posts: 1286
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Rekord C Coupe

Post by eugene » 13 May 2016, 10:12

pero27 wrote:WOW! ekstremno lepo narjeno, sesalni kolektorji še posebej. Kapo dol! :P
kupljeni?
Let's go Brandon!
User avatar
karoserist.si
Posts: 529
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Rekord C Coupe

Post by karoserist.si » 13 May 2016, 22:36

Zanimivo narejeno ;).

Sesalni kolektorji so verjetno kupljeni, kot je bilo že napisano od DBilas...
NejcLegvart wrote:Uplinjači testno nameščeni na motor, sesalni kolektorji kupljeni pri podjetju dbilas

Image
NejcLegvart
Posts: 21
Joined: 27 Jul 2015, 21:05
Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L

Re: Opel Rekord C Coupe

Post by NejcLegvart » 14 May 2016, 19:17

So kupljeni ja, imam pa že dobavljen aluminij za izdelavo svojih sesalnih kolektorjev na CNC frezalnem stroju.
User avatar
karoserist.si
Posts: 529
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Rekord C Coupe

Post by karoserist.si » 18 May 2016, 11:36

Kako boš rešil ohišje termostata? Ga boš kupil ali tudi izdelal? Jaz sem prav tako nabavil DBilasovo ohišje, ker ko daš gor dvojne fergazerje potem original ohišje termostata ne paše več gor.
NejcLegvart
Posts: 21
Joined: 27 Jul 2015, 21:05
Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L

Re: Opel Rekord C Coupe

Post by NejcLegvart » 19 May 2016, 20:56

Težava je bila rešena z malo rezanja, varjenja (TIG) in piljenja (za distanco med sesalnim kolektorjem in ohišjem termostata).
V notranjosti bo za tesnjenje potrebno termostat obdelati s tekočo kovino.

Potreboval sem tudi nove vijake saj ni bilo prostora za natični ključ; nabavil sem vijake z valjasto glavo z notranjo šest-robo luknjo (inbus vijaki) M12, postružene na pripadajočo mero za vrezovanje M9 finega navoja.

PS: se opravičujem za slabo kvaliteto fotogrqafij.

Image
Image
Image
User avatar
karoserist.si
Posts: 529
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Rekord C Coupe

Post by karoserist.si » 20 May 2016, 12:09

Tudi jaz sem razmišljal v tej smeri, da bi ohišje predelal, sam na koncu ni bilo računice. Sem ocenil, da bi moral v predelavo vložiti preveč časa in sem se potem raje odločil za nakup. Ko sem že naročal robo pri Nemcih, so spotoma še to vrgli v škatlo ;).

Evo izgleda pa takole (rezlika je v lokaciji temperaturnega senzorja in oblika spodaj je bolj porezana/pod kotom, da je prostor za sesalni kolektor...):
Image
Image
Image
NejcLegvart
Posts: 21
Joined: 27 Jul 2015, 21:05
Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L

Re: Opel Rekord C Coupe

Post by NejcLegvart » 20 May 2016, 12:21

Na tak nacin defenitivno zgleda bolj urejeno; meni je rezanje in varjene uzelo cca eno uro, pa glede na to da trenutno nimam denarja za nove dele je bila to najboljsa resitev :). Iz kje pa narocas dele?
User avatar
karoserist.si
Posts: 529
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Rekord C Coupe

Post by karoserist.si » 20 May 2016, 13:26

Ja, čist razumem, finančno je tvoja varianta najboljša. Če boš malo pobrusil in si še kako uro do dve vzameš lahko narediš čisto estetsko.

Drugače pa kar se Oplov tiče sta tale dva po mojih izkušnjah zelo zanesljiva dobavitelja:

http://www.edelschmiede.com/
in
http://www.leidinger-tuning.de/
Post Reply