BMW E21 kanariner

User avatar
papi
Posts: 2189
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E21 kanariner

Post by papi » 01 Jul 2016, 08:34

pero27 wrote:Pomojem da če greš navarit boš dobil mesto z drugačnim temperaturnim raztezkom in bo ratal tam hotspot ko se bo stvar segrela in začela drgnit ob ležaj in bo še slabše. Pri odmičnih to ni problem ker ni tako zelo pomemben ujem - tukaj si pa zaprt znotraj premera ležaja.
K ni OP nek metalurg? Bo on povedal.
Ma lahko jaz povem, navaritev gredi sploh ni problem, to delajo na hroščih
in še marsikje drugje ko večajo hod bata.
Enkrat sem našel tudi predelavo ko so tako strokali oplovega 2.4 cih
(z večjimi bati in dalšanjem hoda je ratal 2.7 :twisted: )
Navarijo materjal in potem tako zbrusijo da ima gred večje hode.... 8-)
Meni se tudi zdi da je to kr globoko :?
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 kanariner

Post by FR Wolf » 01 Jul 2016, 08:52

Ja z osebno bi se pozanimal za lasersko navarjevanje materiala. Zadeva ni več tako draga kot nekdaj ni pa spet poceni.
Je pa vnos toplote zelo majhnen. Stvar lahko praktično par sekund po varjenju držiš v roki bp. Tako bo gred tudi po varjenju ostala relativno ravna... Zbrušiš površino in sestaviš marcino. :D
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 03 Jul 2016, 22:58

ja to bom ze nekak zrihtal ..

Danes me je avto prestrasil, vceraj se vse normalno delalo po vecernih naganjanjih, danes pa avto zaverglam in laufa skoraj kot na 3 bate :(. Sem mislil no fino en ventil ne dihta vec. Po merjenju kompresije itn odkrijem da se je vzig prestavil, WTF WTF in se enkrat WTF. Zadeva, ki bi naj bila toliko kvalitetna in dobro delujoca je zatajila :(. Po 2 urah jebanja v glavo, sem koncno snel kapo razdelilca in notr sledi olja. Ocitno je olje butnilo v celo zadevo. Sedaj ko sem vzig prestavil za cca 5 stopinj pa dela skoraj OK. Sicer ni tako kot je bilo, ampak vsaj laufa na vse 4 bate. Pregledat ne morem vziga ker se mi winsi vec ne zazenejo :( tako da ja - ko ma hudic mlade...
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by nicjasno » 04 Jul 2016, 09:04

zegler wrote: Pregledat ne morem vziga ker se mi winsi vec ne zazenejo :( tako da ja - ko ma hudic mlade...
Prinesi racunalnik do mene pa boma zrihtala.

Btw... kak problem bi bil turbota naredit na m40 motor? :)
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 04 Jul 2016, 09:14

dost manjši kot fergusona...

jst mam že narisan projekt za 2002 turbo replico z m40 turbo motorjem, sam še šasijo najdem, ostala roba je na zalogi.
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 04 Jul 2016, 10:06

Zakaj pa ne z M42?
A za turbo projekte je dosti vseeno če maš 2 ventila al pa 4 ?
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 04 Jul 2016, 10:17

zato ker more bit period correct M10 motor, hondaš !
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 04 Jul 2016, 11:08

Ja to se strinjam, samo nevem zakaj bi potem ti m40

V življenju še nisem sedel v/na hondi, ubistvu jih ne maram, ker so zlobiral da so se prepovedal zweitaktarji ;)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 04 Jul 2016, 14:01

mal sm zmešu pojme

M10B18 ajnšpric je na lagru za predelavo na turbo, ne M40 :) jebemti oznake sem ravno gledal neko pot v Anglijo pa mi je M40 prekrižala misli pri pisanju posta zgoraj.
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 04 Jul 2016, 14:21

none taken ;)
Post Reply