BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by croma_man » 06 Jan 2017, 14:04

papi ma samostojna plinska telesa
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by FR Wolf » 06 Jan 2017, 14:42

Ja točno tko kot je reku pero. Jaz imam na mojih serijskih Alpina 40 fergijih Weber DCOE 34mm venturije... Kar je za serijski 2.0 kar precej ampak take je Alpina dajala na svoje A1 motorje. Za serijske 2.0 se zarad lažjega prestopa in idle circuta na main lažje tuna in je prestop precej nižje kot pri 34... Bližje kot je venturi proti velikosti cevi težje je zadeva obvladljiva pri nižjih vrtljajih in pluva bencin iz izpuha, pri višjih pa dobro gre. Pri fergijih je pač vedno nek kompromis zadev... Kolikor vem je edina slaba lastnost teh fergijev kere bo pero montiru slaba razporeditev bencina v obtočnem zraku. Nevem kakšne točno imajo tehnike tvoji ampak za klasične motorne zadeve se pojavljajo precej velike kaplje bencina...
Teki fergiji kot pa imam jaz imajo za main circuit pomožni venturi, ki naredi lep tok/stožec majhnih kapljic ki se vrtični, da se bencin dotika čimnj sten kolektorja in se "lepo" "homogeno" zmeša z zrakom.
SEVEDA govorimo o fergijih ki so, če rečemo idealno nastavljeni IDE od idealnega napram novim tehnologijam elektronskega vbrizga.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 06 Jan 2017, 15:52

Ja, Mikuni BDSR40 je itak CV tip uplinjača, tako da je 40mm venturi samo pri polnem gasu in samo če motor to hoče; pri nizkem gasu (nizkem vakuumu) se bat ki določa premer venturija zelo spusti in ga ubistvu odprtega drži samo štandgas šrauf, tako da je takrat efektiven premer venturija mogoče 5mm. Sej zato so pa tud fajn ti CV uplinjači, ker imaš vedno dobro atomizacijo in efektiven premer venturija se vedno sam prilagodi trenutnim potrebam motorja (ubistvu se prilagodi temu kolko hoče motor zraka potegnit vase)
User avatar
papi
Posts: 2190
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by papi » 06 Jan 2017, 15:59

Ma jst imam ITBje, in el. vbrizg ;)
Sem pa že ogromno ljudi preslepil ker so vse žice skrite in mislijo na hitro da so fergiji :lol: :D
Ufff, če se prav spomnem so lopute spodaj 42, zgoraj pa skoraj 50... (Eugene, kje si :P )
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 11 Jan 2017, 19:52

Ko se že cel forum o mrazu meni;
V skladišču za dele sem našel nekaj mišjih drekov, zato sem nastavil past;
Image
Hudič se ni samo ujel, ampak tudi zmrznil, tak mraz smo mel :lol: :lol:

Ker sem bil priden sem si za dedka mraza nabavil kompresor in peskalno komoro da si spucam podvozje:
Image
Klinac je samo, ker nimam ogrevane delavnice in bo treba še malo počakat z peskanjem železja, da ga bom lahko takoj pobarval v temeljno barvo.
Bom pa ta čas izkoristil za čiščenje aluminijastih delov z sodo :P

Moram pa definitvno pohvalit Interdiskont - nebi nikoli pričakoval tako dobrega customer servisa od njih:
Poštar mi je dostavil kompresor ki sem ga nabavil v spletni trgovini. Med motažo koles, ko sem kompresor nagnil, sem ugotovil da je na aluminijastem karterju majhna luknjica - napaka pri vlivanju, skozi katero bo ob delovanju kompresorja stalno kapljalo olje.
Poštar je prišel kompresor z napako iskat v ponedeljek, danes (se pravi po 2 dneh) pa mi je že pripeljal drugega. Res sem prijetno presenečen :)
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Cox » 11 Jan 2017, 19:59

S tem kompresorjem boš peskal?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 11 Jan 2017, 20:11

Al je na 2 glave :lol:
Sej jst bolj mal rabim, pa tud pištola ma mejhno dizo; pištola ma porabo 200l/min, kompresor pa 412l/min vhodnih, 300l/min izhodnih pa 50L posodo. Bo pač mal več laufal. Če bi se šel biznis bi itak nabavil nekaj z 600l/min plus, za to malo kar bom rabil bo pa zadost ;)
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Cox » 11 Jan 2017, 20:16

Poročaj kako bo šlo...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by grega983 » 11 Jan 2017, 20:44

Ma saj bo šlo s tem gasilnim aparatom :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Cox » 11 Jan 2017, 20:49

Ma ne .. resno me zanima če blo šlo vredu, jaz bi si rad umislil eno tako komoro da bi lahko peskali aluminjaste dele z sodo. Sicer imamo mi bolj moški kompresor ampak sem bil prepričan da bo tudi ta premalo ...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Post Reply