BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 04 Jan 2017, 22:34

Ma meni M42 nikakor ne paše v e21, pa če se na glavo postaviš (glih tako ne, kot M20, samo M20 iz drugih razlogov)
To so mašine ki super pašejo v e30, v e21 pa nikakor ne!
Men ITBji niso prou nič oldschool, to je povsod polno kablov pa cevi, jst čem met spucano pod haubo.
Pa že vlitki na M42 mašini mi niso prav nič všeč; vse je nekej oglato pa moderno...
Bom raj vlil kolektor za fergije ki ne pašejo na M10, pol bom pa srečen :D
M10 je res tako lepa mašina, da bi jo kr v okvir dal :D al pa kako M30 tud ;)
User avatar
Fleko
Posts: 1316
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Fleko » 04 Jan 2017, 22:40

Pero je mislil fergije ne ajnšpric. Pri ajnšpricu imaš še vedno preveč kablov tudi če odstraniš LMM in montiraš S14 airbox z S50 loputam, čeprav nevem zakaj bi uporabljal lopute od šestaka imaš mnogo cenejše od motorjev.

Ne potrebujem nič kar se podvozja tiče za e28 imam na lagerju še eno kompletno podvozje za e28, ki ni taka žalost, kot imam zdaj gor (zadaj diski, debelejši stabiji spredaj in zadaj - samo M je imel debelejše, dogbones link).
Od e32 pa paše samo sprednja spodnja roka, zadnje vzmeti in ležaji za amortizer, kolikor vem.
Za e28 kar iščem, so bolj ali manj bonbončki, sepravi iščem računalnik za tempomat, BC2, avtomatična antena, potem se pa počasi že konča za spisek bonbončkov, ki jih še potrebujem (če zanemarimo motor :lol: ).

P.S. prepočas pišem, vidim da me je pero prehitel :lol:
Get low, no matter how
User avatar
eugene
Posts: 1286
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by eugene » 05 Jan 2017, 10:21

Kake fergije pa boš dajal na M10 da boš rabu delat kolektor?
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 05 Jan 2017, 11:41

Mikuni BDSR 40
User avatar
eugene
Posts: 1286
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by eugene » 05 Jan 2017, 20:42

Samo potem to ne zgledalo oldschool. Sploh. Verjamem, da so boljši od klasičnih duplih samo meni zgledajo tako obupno z tistimi plastičnimi pokrovi, da jih nebi nikoli tlaču na nek svoj projekt. Flatslajdi so vseeno malo bolj kulturni ker nimajo tistega plastičnega lonca na vrhu. Mogoče če bi naredu alu pokrve bi malo spasu izgled.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 05 Jan 2017, 22:29

Kdo je pa reku da bodo plastični pokrovi? :D
Bomo to z kkšnim messingom okranclal mau ;)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by zegler » 06 Jan 2017, 07:57

lepo lepo, ampak kaj pomeni tisti 40 v imenu fergijev ? fi ? ne poznam teh zadev.

ce je temu tako ti priporocam da gres na kaksne z vecjim fijem, ker ce bos kdaj prestopil na 2.0l ali vec pol bos pa spet delal sesalne kolektorje. mislim dobronamerno, saj ves od viska ne boli glava :lol:
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by FR Wolf » 06 Jan 2017, 09:31

Drugače se da kupiti tudi "gamaše" torej adapter iz običajnih PHH/DHLA/DCOE... na te okrogle za cev od fergija motorja...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
papi
Posts: 2190
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by papi » 06 Jan 2017, 09:59

zegler wrote:lepo lepo, ampak kaj pomeni tisti 40 v imenu fergijev ? fi ? ne poznam teh zadev.

ce je temu tako ti priporocam da gres na kaksne z vecjim fijem, ker ce bos kdaj prestopil na 2.0l ali vec pol bos pa spet delal sesalne kolektorje. mislim dobronamerno, saj ves od viska ne boli glava :lol:
Eugene, mu odgovoriš ti :lol:
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 06 Jan 2017, 13:48

Mu bom kr jst :D
Najprej; to bo že v osnovi šlo na m10b20, tisto pacanje z gumicami in nevemkaj mi je grdo, rešitve "kupi in našraufaj" so pa dolgočasne.

Glede venturjev je pa tko; če kupiš webra recimo DCOE 45 to pomeni da je "bore" velik 45mm, notri pa maš potem montiran venturi posebej, ki ima manjši premer od teh 45mm, mislim da maš lahko največ 40mm, pri DCOE 40 pa največ 36mm, naj me kdo popravi če se motim.
No; Mikuni BDSR 40 ima ta najmanjši premer venturija velik 40mm, venturi je pa del vlitka in ni zamenljiv. Tako da bi me kvečjemu skrbelo da bo prevelik, ampak me ne, ker očigledno zadeva zelo dobro laufa na parih m10b20 ki niso v moji lasti...

Drugače kao idealen venturi za m10b20 v stock stanju je 34mm:
Image
(in dobiš peak power pri 5800 RPM)

Če maš prevelke venturije, potem se pretok zraka upočasni, bencin pade ven itd; sami problemi uglavnem, pa avto neha bit vozen pri nižjih obratih

Papi ti maš 40ke na tvojem c20xe, ne? Katere venturije maš pa montirane?
Last edited by pero27 on 06 Jan 2017, 14:11, edited 2 times in total.
Post Reply