Page 2 of 2

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Posted: 14 Mar 2017, 23:20
by MK808
Za bilstein nevem če ima gewinde, gledal sem predvsem H&R in podobne znamke. Hmm bajta tale ideja se mi sploh ne zdi slaba, čeprav gledano cenovno bi za tak denar dobil verjetno bilstein B8 in fedre 60/40 ;)

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Posted: 15 Mar 2017, 00:58
by DKsW123
MK808 wrote:
Zanima me tudi, če slučajno kdo pozna kakšnega mojstra, ki zna naredit dober zadnji lonec, da ne duši motorja in je dovolj pretočen, ter seveda da da dober zvoook? :D
Za izpuh bi jaz kot prvo izbiro na tvojem mestu kontaktiral človeka, ki ti je delal motor. Drugače pa k Dr. Izpuhu.

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Posted: 15 Mar 2017, 15:49
by l3v4rt
Jaz mam b8 pa h&r -35 fedre pa se na e21 kar dobro pelje, zelo čvrsto in trdno in avto lepo leži, sploh za kako priganjanje - za daily verzijo bi pa znalo bit pretrdo komu. :)
Peljal sem se pa z gewindami za 200eur na e36 pa ni variante da montiram kdaj to na svoj avto ker je bil kot lojtratn voz (je pa res, da je bil v podnu kolikor se je pač dalo). Kolega je mel mislim da TA Technix -60 fedre na e30 pa je bil zadovoljen, sploh z nekimi dobrimi blažilci bi znalo bit še veliko bolje. Po mojem mnenju, če ne bi rad nekaj dirkal z njim, rabil dosti nastavitev ali ga v podnu vozil potem bi dal jaz fiksno vzmetenje gor, ker se avto pelje vseeno lahko tudi zelo entuziastično če ni gewind gor. Pametne gewinde pa vrjamem, da so še boljše od tega ampak rabiš več vitamina €. :D Vprašaj pa uporabnika nicjasno, on je menjaval fedre na touringu pa ne vem ali je vzel original al h&r.

Auspuh pa kot rečeno - dr. Izpuh ti bo zrihtal kaj boš rabil ;)

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Posted: 15 Mar 2017, 16:02
by DKsW123
Glede podvozja bi jaz izbral serijsko m podvozje. Torej original. Ne vem ce je tak pri e30 ampak jaz sem mel na e39 serijsko M podvozje pa je bil z 3.0 dizlom dalec od pravega M-a peljal pa dosti bolje in se vedno udobno kot druga e39 ki sem jo imel na navadnem podvozju.

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Posted: 15 Mar 2017, 16:43
by croma_man
bilstein B8 + H&R...ne šlataj ostalo.

seveda poišč tavelike vzmetne noge tak da maš še mal bolše amortizerje (večji fi batnice).

Jst ne menjam, pa sm dobil že tako ceno ponujeno za moje podvozje, da bi dobil dirkalni koni set za ta dnar. Ubistvu je vse še zmeraj B8 + H&R samo da imam nastavljive šalce in višino (takorekoč B16 bilsteine).

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Posted: 29 Mar 2017, 23:33
by MK808
Odločitev je padla, B8 in 60/40 :D Seveda po slikanju za certifikat in tehničnem pregledu.
Malo updejta, zmontirati sem uspel vsaj deloma motorni prostor. Ugotovil sem tudi, da so izpušne krivine za "drobiž" dobre samo za izgled in jih bo potrebno predelati, da se ne bodo naslonile na požarno steno. Ima kdo slučajno že izkušnje s tem?

Dobil sem tudi izpušna lonca, torej odločil sem se za dva, namesto enega, da bo avto tišji. V petek pa akcija :D

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Posted: 17 Apr 2017, 12:33
by MK808
Malo napredka: uspel sem naredit kompleten izpuh. Mislim da je kr dobro izpadel, edino kar morem zamenjati so izpušni nastavki na zadnjem loncu, ker se mi zdijo malo premali. Sedaj so fi 50, mogoče če dam fi 60, 65?

Po dolgem pregovarjanju je tudi motor zalaufal :D Sprva je bila zanič bencin pumpa, kar sem tudi nekako pričakoval (hvala uporabniku nicjasno, da mi je posodil njegovo), no potem pa sem ugotovil, da je šlo vseh 6 injektorjev rakom žvižgat :shock: . Menjal sem jih z injektorji M52 in sedaj motor deluje BP.

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Posted: 18 Apr 2017, 07:06
by zegler
:shock: WOW sem ti kr malo faus da si tako v nulo zvil cevi za izpusni kolektor KAPO DOL. Te lahko zagnjavim za zvit nekaj cevi ko bom delal update na mojem ? 8-)