Lancia Delta HF Turbo

User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 01 Apr 2013, 20:57

Novi deli z ebaya kar dežujejo :lol:
Image

Delovni obisk garaže se je pričel z umirjenim in sproščujočim nameščanjem zunanjim plastik na obeh B stebričkih
Image

namestil sem tudi spodnje tesnilo na šibedahu
Image
Image
ja, končno sem uspešno končal misijo LUKNJA V STREHI :oops:

Pričel sem urejati raznoratne drobnarije, ki sem se jih že dalj časa uspešno izogibal.

Izdelal sem nosilce za raztezno posodo
Image
kasneje sem izdelal še nosilec poleg raztezne posode, kamor se namesti map senzor.

Izdelal sem tudi nosilec za menjalnik, ki se pritrdi na spodnjo vezno steno. Ker je karoserija preFL, ni bilo možno uporabiti nič serijskega, saj je pomaknjena približno 5 cm proti motorju glede na novejše letnike. Zaradi tega sem po kratkem razmisleku izdelal custom nosilec ter adapter, preko katerega se nosilec privijači na vezno steno. Osnovo za nosilec sem našel v enem od neuporabljenih nosilcev z frgazer motorja :)
Image
Image

Izdelal sem tudi dodaten nosilec za izpuh, ki se ga pritrdi na blok motorja
Image
Image


Poleg vsega tega sem pričel tudi z ugotavljanjem, kje v električnem sistemu dejansko imam težavo, da gajba ne zalaufa.
Ker simptomi kažejo na možno nedelovanje senzorja na jermenici na glavni gredi, sem zadevico zamenjal. Ni potrebno poudarjati, da se senzor nahaja v globinah motornega prostora v enem od bolj nedostopnih kotičkov. Avto je potrebno dvigniti, odstraniti sprednje desno kolo ter si zraven postaviti ajmer hladne vode. To je za hlajenje živcev :shock:
Da na hitro povem - po kar obsežnem in glasnem izražanju nezadovoljstva (beri - kletvice), ker je bedn senzor na tem mestu, sem zadevo le uspel zamenjati, nakar sem čisto navdušen ugotovil, da menjava ni nič kaj blagodejno vplivala na delovanje motorja. Neče da prdne ......

Sledila je menjava ključavnice ter pripadajočih konektorjev. Ta del je bil moj favorit za napako v sistemu.
Po krajšem prepričevanju sem nabil gor ključavnico z i.e. GT delte, kar pa se je spet izkazalo za neuspešno potezo.
Gajba neče da prdne ....

Nekje tu vmes sem se ukvarjal še z šopom potrganih, zvozlanih in utrujenih kablov na obeh krakih. Sicer so ti kabli bolj ali manj le za nepomembne drobnarije - luči, smerokazi, meglenke, vse živo senzorjev za olje in ostale nebodigatreba drobnarije. Ta del elektrike načeloma naj ne bi imel vpliva na samo delovanje motorja, vendar sem iz preventive vendarle nekoliko uredil zmešnjavo.

Tako nekako sem izločil vsaj zame najverjetnejše kandidate za napake. Ker ni bilo nekega haska, bom naslednjič preizkusil še nekaj stvari, temu pa bo v primeru neuspeha sledilo detajlno razkopavanje po elektriki ... :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
belidirkac
Posts: 24
Joined: 17 Feb 2013, 22:48

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by belidirkac » 02 Apr 2013, 11:34

Kaj pa če bi se malo bolj sistematično lotil reševanja težave? :lol:

#1. Dej najprej zaključi z vsemi deli, se pravi, da boš imel VSE električne kable napeljane tako kot je treba.

#2. Kabinski del napeljave in motorni del STA povezana, tako da če imaš na enem koncu kratek stik kakšen ti lahko kaj drugega ne dela.

#3. Naštudiraj si shemo motorne napeljave. In potem lahko direktno iz konektorja, ki je na ECU pomeriš vse senzorje. Tako vidiš ali je senzor in njegova komplet napeljava OK.

#4. Izposodi si rezervni ECU in vžigalno tuljavo.
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by lancia hf » 02 Apr 2013, 12:38

Kako si pa kable vezal/napelou :?:
Upam, da ne tako kot si jih na Maretovi integralki pocvikal, ker potem boš res pravi "ginekolog" če bo to delalo kot je treba. :D
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 02 Apr 2013, 13:07

lancia hf wrote:Kako si pa kable vezal/napelou :?:
Upam, da ne tako kot si jih na Maretovi integralki pocvikal, ker potem boš res pravi "ginekolog" če bo to delalo kot je treba. :D
Komplet elektrika je od Robijeve rje in je od motorja, ki je sedaj v moji rji. Sama elektrika je v dobrem stanju, če odštejem zmešnjavo okoli prednjih luči, ko je bilo vse bolj na hitro predelano z kvadratnih na okrogle luči .
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by lancia hf » 02 Apr 2013, 13:18

Se pravi ne boš "ginekolog" :lol:
Glede na to kaj si se podstopil in kaj vse si že sam naredil ni hudič, da ne boš tudi tega kmalu rešil.
Še dobro, da ne kadiš, ker bi bila verjetno škatla premal :D Glede na vso zaje××××ijo.
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 02 Apr 2013, 13:21

lancia hf wrote:Se pravi ne boš "ginekolog" :lol:
Glede na to kaj si se podstopil in kaj vse si že sam naredil ni hudič, da ne boš tudi tega kmalu rešil.
Še dobro, da ne kadiš, ker bi bila verjetno škatla premal :D Glede na vso zaje××××ijo.
Ne, ne kadim. Se bolj k sladkarijam nagibam :oops: :lol:
Drugače pa za vsako pizdarijo se najde rešitev :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by DS71 » 02 Apr 2013, 21:36

se podpišem pod izjavo od lancie hf .. ni buh da tega ne boš rešil po vsem kar si naredil ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 06 May 2013, 22:35

Da malo osvežim temo ....

Spet se je potrebno považiti z nabavljenimi materialnimi dobrinami, tokrat novi gumijasti oblogi za pedala za sklopko in zavoro, čepi za strop, emblema za oba pragova, senzor vžiga in pa spet novi vijaki za zadnje luči - ker sem uspel od prejšnjega naročila polomiti vse oranžne vijake ....
Image


Namontiral sem nosilec za menjalnik, ki sem ga prejšnjič tako vestno izdelal
Image

Sicer nimam slike meglenk, ki sem jih odmontiral z odbijača ampak mislim da se bo dalo opisati stanje.
V originalu so na meglenkah stekla prilepljena na okvir z dihtmaso, v mojem primeru sivo. Do tu super fajn. Nekje v vseh teh letih na cestah se je dihtmasa odločila, da ne jebe več žive sile in je spustila. Eden od prejšnjih lastnikov delte, na kateri so bile meglenke, se je kot vestni lastnik odločil, da zadevo sanira. Super
Uporabil je navaden prozoren silikon. Super
Ob tem je bil verjetno malo preveč len in ni odstranil fabriške dihtmase, silikon je napacal gor kakor se mu je pač zdelo, viška silikona pa ni obrisal. Veličastna stvaritev..... ki ni ne dihtala, zgledala pa je ....... :?
Image

Po nekaj urah prijetnega druženja z orodjem in meglenkama ter cetom je nastalo tole ...
Image
Rezultat pa tak, da je še moja zadnjica ploskala od sreče :lol:

Nekje tu vmes sva se s šefom dogovorila, da bi bilo zdravo imeti malo dopusta, del katerega bi preživela v družbi rdeče nepremičnine.
Zaradi dušnega mira sem končal vso elektriko v motornem prostoru, ki je bila že kar konkretno utrujena, potrgana in porezana. Sicer sem daleč od tega, da bi bil električar vendar po nekaj urah druženja z električnimi shemami je celo postalo jasno kaj bi pasalo kam, tako da sem po recimo dveh dneh lotanja zadevo končal. Ne, slikal nisem, ker se mi to jebeno kablovje gnusi :roll:
Prav tako sem pred dopustom ugotovil, da imam poleg težav z elektriko tudi pomanjkanje bencina v motorju. Sploh je to zanimivo, ko kestl ni prazn :shock:
Po kratkem tuhtanju in razkopavanju drobovja ter poizvedovanja sem prišel do sklepa, da je bila nova, nerabljena benz pumpa že hin, bila pa je tudi napačno vezana. To, če je vzela hin zaradi napačne vezave ali pa je bila že po defoltu betežna, ne bomo nikoli vedeli. Je takoj romala v smeti ....
V glavnem, svečke so po novem hitro mokre ;)

Ker je okolica motorja v grobem končana, sem se podstopil montiranja sprednjega odbijača.
Faker je letnik 87-92 in skoraj genau paše na karoserijo letnik 83, če izvzamemo fuge med odbijačem in lučema ...
Image
Prejšnjemu lastniku moje nepremičnine se je zdelo smiselno skrajšati spodnji plastiki na obeh lučeh - trajna rešitev sledi v bližnji prihodnjosti, ko mi bodo bogovi plačilne discipline še bolj naklonjeni :D

In ker je nepremičnina po izgledu bila zrela za pregled sanitarne inšpekcije ....
Image

... sem ji privoščil hitro pranje
Image


Kot sem že prejle omenil, imam rahlo fobijo pred kabli za elektriko, časa in volje za take hece pa tudi nimam, se tudi še nisem lotil iskanja napake pri elektriki, zaradi katere imam še vedno pri davčni neprijavljeno nepremičnino.
Najverjetneje bo nepremičnina deležna pozornosti posebej s tega področja usposobljenega strokovnjaka ....
Last edited by grega983 on 07 May 2013, 10:25, edited 1 time in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 07 May 2013, 06:06

Ima kdo od mojstrov iz 02 ali 03, pogojno tudi centra 01 doma v garaži garnituro helicoilov za popravilo navojev za
M6 vijake ?

Pri ventilu za prosti tek mi je namreč uspelo pretegniti dva vijaka M6, ki sta privijačena v glavo, držita pa eno flanžo, za katero je hladilna tekočina. Ker sedaj ta vijaka nista zategnjena se dogaja, da se tam motor rahlo solzi :oops:

Na žalost povečanje luknje za M8 vijak odpade, saj je premalo mesa v okolici.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by JureK » 07 May 2013, 08:34

Ima kdo od mojstrov iz 02 ali 03, pogojno tudi centra 01 doma v garaži garnituro helicoilov za popravilo navojev za
M6 vijake ?
Ima 8-)
Post Reply