Lancia Delta HF Turbo

Post Reply
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 08 Feb 2013, 17:17

Po res dolgem času sem domov pripeljal obnovljen motor. Jz pa spet srečen kot radio :D :D :D :D :D :D
Image
Image
Image

No, na žalost mojster mehanik ni gledal na estetiko in se ni niti kaj pretirano ukvarjal z izgledom flekastega in oksidiranega aluminija in je zadevo v grobem očistil ter sestavil.
Še danes se tepem po glavi, da v času obnove motorja nisem imel časa ter volje, da bi vse te aluminijaste delel dal peskati s suhim ledom. V tem primeru bi bil rezultat verjetno fenomenalen :oops:

In ker nikakor nisem hotel, da bi mi motor ležal v garaži ter delal gužvo ;) , sem nemudoma zadevo vgradil :)
Image

Nosilec za oljni filter je že bil v napoto in je moral dol
Image
Image

Paše kot ata na mamo :)
Image
Image
Image
Image
Image

Probno sem nataknil tudi T25, ki pa res zgleda nebogljeno :lol:
Image

Bilo je nekaj sonca vzunaj, zato sem gajbo po res dolgem času na lastnih kolesih porinil iz garaže
Image
Image


Tlakovci si še danes niso opomogli :lol: :lol: :lol: :lol:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 08 Feb 2013, 18:05

Nekje med vso kramo v garaži sem poiskal obe polosovini in ker mi je na eni od teh homokinetični zglob deloval preveč zluftan, sem ga zamenjal. Istočasno sem zamenjal vse manšete, ker je to pač mala sitnica pri stroških, stare manšete pa so že bile tudi na koncu svojih moči
Image

Ker je bila T25 turbina bolj ali manj zanič, izpušni kolektor pa samo za silo prebavljiv, nov pa odločno predragi, sem se odločil, da grem spet v stroške in nabavim novo TB03 33 ter rabljen kolektor od integrale 8V, ki je ostal od enega projekta z druge strani Trojan

Stara turbina tb03 33, ki se mi je nastavljala v garaži ter <nov> kolektor
Image
Image
Končno polž, ki ne rabi imeti kompleksa manjvrednosti :lol:

Že med vgradnjo motorja sem opazil, da standarden nosilec filtra za olje ne pride v poštev pri tem mojem skupku delov. Namreč spodnja vezna stena je pri frgazer modelih pomaknjena za kakšnih 5 cm bolj navznoter, zaradi česar imam težavo s tem nosilcem, priključki na njega ter kasneje tudi izpušnim sistemom. Zaradi tega sem se odločil, da uberem drugačno taktiko ter vgradim nosilec za olje oljni hladilnik ter vse te priključke za olje kar od frgazerce.
Image

Adapter, ki pride privijačen na blok
Image

Zaradi nove lege turbine, sem moral izdelati tri nove nosilce za hladilnik, ki sem ga tako kar se je le dalo pomaknil navzven
Image
Image

Nastala je rahla gužva
Image

Rahlo predelan adapter, ki pa ga je še potrebno predelati - nanj prideta še dva senzorja za olje ter zajem olja za mazanje turbine.
Image


Ker so bile vse gibljive cevi za olje stare že skoraj 30 let, sem jih zaradi dušnega mira dal narediti nove.
Pri ponovnem sestavljanju sem opazil težavo. Zgornja cev je bila kakšen cm predolga, zaradi česar se je naslanjala na ohišje ventilatorja na hladilniku, vse pa je zgledalo nekako takole
Image
Image
Image
Image

Zaradi tega sem naslednjega pol dneva porabil, da sem predelal vse nosilce vodnega in oljnega hladilnika, da je zadeva končno pasala tako kot bi morala
Image
Image

Nekje istočasno je po dolgem prepričevanju tapetnik le dokončal sedeže, tapete in strop. Zadeva zgleda noro :)
Image
Image
Cena - prava mala sitnica :shock:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 08 Feb 2013, 18:17

Ker je bil menjalnik končno na mestu, sem lahko sestavil vzvode za prestavno ročico. Sicer vse super fajn a pločevina, ki drži zobato letev na mestu v i.e. modelih, je nekompatibilna s spodnjim delom požarne stene in tako je sledilo še več predelav.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Jeeeeeeee, zadevo sem po nekaj zapletih le sestavil, tako da imam vseh 5 prestav ter tudi R :D

Tako malo za šalo sem v home made slogu naredil še sedežno za v garažo. Za nosilno kosntrukcijo sem uporabil kar konstrukcijo, na kateri je prej kar nekaj časa sedela delta, sedeže pa sem uporabil te od frgazer modela. Ne najdeš vsak dan sedežne, kjer lahko nastavljaš naklon naslonjala ter ima celoten sedež opcijo pomika naprej in nazaj :lol:
Image

malca čas :D
Image

Image
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by DS71 » 08 Feb 2013, 18:47

kje pa so ti oljne cevi naredili..je vse iz nule narejeno al so kovinski deli stari?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 08 Feb 2013, 19:06

Nekje vmes pred to sem pozabil umestiti še izdelavo custom downpipe
Ker zaradi drugačne turbine in napačne spodnje vezne stene ne pride v poštev nič od serijskih izpušnih sistemov, sem dal skriviti tri krivine premera 54 mm in sam doma zvaril zadevo skupaj
Image
Image
Image
Image
Fora, neglede na to, kako se trudiš in zadevo upasaš ter kljub temu da v nekem trenutku vse v nulo paše skupaj, se po končanem varjenju in vijačenju vedno pojavijo neki zamiki :evil:


........

Vedno, ko me na Jadranski v MB vidijo trgovci priti v trgovino z avtodeli, se jim samo smeji, ker vedo, da bo ta prišlek spet pustil celo premoženje pri njih. Vzdrževanje daily delte, ki je bila tudi zrela za mehansko obnovo in delte I ni bila nikoli poceni dejavnost.

Nekega dne sem se tako odpravil nabaviti ves material za mali servis za daily ter vse tekočine za zagon rdeče
Image
16 litrov motornega olja - 4 za daili, 5 + 5 za rdečo (utekanje ter kasneje redno olje), 2 litra olja za menjalnik, liter zavornega olja, oljni filter ter cinšpula za daily, hupa, pa še kaj bi se našlo v tej škatli. Fakerjem se res lahko smeji .....


Končno mi je skupaj uspelo spraviti tudi vso oljno instalacijo okoli oljnega hladilnika in turbine
Image

Vmes sem uspel vtrgati še M10 vijak :oops:
Image

Kinda sexy :D :D :D
Image



No, ko sem kupoval cevi za downpipe, sem se pozanimal tudi o strošku čisto novega izpušnega sistema. Cena, ki mi jo je prijavil trgovec, je kljub 30 % popustu presegla cifro 500, kar pa je izredno nehuman strošek, razmišljanje o tem pa že pomeni, da res kot kaže le imam neka SM nagnjenja.
Zaradi racionalnosti sem tako po vzorcu (darovala ga GT delta) naročil izdelavo vseh krivin, nabavil gibljivo cev, izpušni lonec, gumice, objemke ter se tako oborožen zagnal v garažo
Image

Zadnji lonec je gor, le vidite ga ne :D
Image
Image
Image


Ker nisem imel kaj bolj pametnega za delati, sem šel nameščati vsa vrata ter poloviti lufte ...
Image
Image


... nakar me je za božič presenetil ličar in mi pripeljal sveže pobarvane vse letvice okoli oken, po strehi ter vse kljuke za vrata. Deda bi objel, če bi ne prejšnji dan eno goro časa porabil in osebno v njegovi delavnici brusil vso to drobovje, ker je njemu pač falilo časa. No, vseeno sem bil srečen in nasmejan
Image
Image

In tako sem lahko do konca zložil skupaj vsa vrata ter vgradil stekla, ključavnice, električen pomik stekel in ostalo drobovje. Spet ogromno dela in bore malo za pokazati
Image
Image
Image

Namontiral sem tudi zadnji odbijač, kjer pa je bila veselica pri bokih, saj so pre FL karoserije imele drugače rešeno pritrjevanje odbijačev ob strani na boke. Ker med odbijačem in starim bokom ni kaj prida prostora, sem se zatekel k improvizaciji in uporabil nekaj več tesnilne mase, odbijača pa se tudi ne dobi več kar tako dol :D
Image

Zaradi lepljenja sprednjih blatnikov sem moral za potrebe lovljenja luftov namestiti še pokrov motorja
Image
Image
Ne zgleda švoh :)

Pa da se še pohvalim
Vseh 8 stekel na tem avtomobilu je originalnih. Še nisem imel v lasti drugega avtomobila, na katerem bi se to videlo :D

Drugače pa sem med upasovanjem vrat in odbijačev klel lahe, zakaj niso bile delte I tudi 3 vratne. Cela štala je, da lufte spraviš v nek red, pa še potem se sprašuješ, če je to lepše kot fabriško, ker so bili v tovarni ti avtomobili tako nametani skupaj ......


Tako, s slikami sem sedaj prišel na tekoče in boste pred mano imeli en čas mir ;)
Last edited by grega983 on 08 Feb 2013, 19:17, edited 1 time in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 08 Feb 2013, 19:10

DS71 wrote:kje pa so ti oljne cevi naredili..je vse iz nule narejeno al so kovinski deli stari?
Vse razen priključkov je narejeno na novo
Drugače pa sva z Andrejem iz Hidre v MB (na Puhovi ulici) zganjala pravi doktorat kako narediti da bo dihtalo in še zgledalo nekako. Ded obvlada sceno in ga priporočam vsakemu, ki rabi kako tako zadevo, čeprav je pa to na koncu nezanemarljiv strošek.
Vse cevi, ki so za bencin in olje, imajo takšno ceno, da si je domov ne vzameš kakšen meter viška ampak lepo na cm natančno zmeriš :oops:



Drugače pa je pred časom bil na alfa forumu objavljen oglas, da se v Ajdovščini nahaja skladišče polno novih originalnih nadomestnih delov za fiate, alfe in lancie. Preko meje je namreč pred časom zaprl vrata pooblaščen servis za te znamke, ena firma iz Ajdovščine pa je prevzela kompletno zalogo rezervnih delov in sedaj robo prodaja po res ugodnih cenah.
Prvotno je bilo rečeno, da za delto I ni na zalogi nič rezervnih delov, vendar sta dva gorenjska deltaša vendarle šla ovohati situacijo. in med tem ovohavanjem po 6 urnem izletu v skladišču našla res vse živo rezervnih delov, čeprav je bil to neorganiziran kaos, ker se išče dele po zadnji 40 letni zgodovini teh znamk, deli pa nametani po regalih čist po naključju, brez nekega smiselnega reda.

Pri naslednjem obisku se je pridružila še moja malenkost, ker takšne priložnosti se ne doživi vsak dan.
Nove, ricambi originalli varnosten pasove sem dobil za 30 eur (leva in desna stran). Toliko o cenah :D
Po še enem 6 urnem maratonu smo nabrali ..... robe :lol:

del skladišča
Image

nekaj malega robe ...
Image
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by ZiZa » 08 Feb 2013, 19:59

še par zadev daš not pa bo prvi test drive :) platišča boš dal verjetno kkšna druga gor?
User avatar
mk987
Posts: 199
Joined: 02 Feb 2013, 23:46
Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
Location: ilirska bistrica

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by mk987 » 08 Feb 2013, 20:52

res lep projekt :) prav z užitkom spremljam in berem :)
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 08 Feb 2013, 21:07

ZiZa wrote:še par zadev daš not pa bo prvi test drive :) platišča boš dal verjetno kkšna druga gor?
Res bolj malo manjka
Okoli motorja je treba nekaj kablov/konektorjev urediti, kakšen meter cevi za vodo položiti, cevi za zrak namontirati, povratni vod za olje iz turbine do karterja preurediti, ker sedanja rešitev ni OK, naliti vse tekočine pa bi zadeva naj zalaufala.

Tak je vsaj načrt :P

Kar se tiče pa felg pa je mala neznanka še to. Če se bo dalo, bi imel najrare kakšne 195/50/15 gume. Ampak to kombinacijo še moram preizkusiti. Če to ne bo šlo, bom pa nabavil samo nove gume in jih namestil na te obstoječe felge.

Se mi doma sicer vlačijo še felge od i.e. turbo, vendar mi niso preveč všeč
Image
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 09 Feb 2013, 14:38

No, danes pa imel družbo v garaži s strani mojstra električarja. Sam zase pravi, da hondaš, ki za hobi vozi nemca, ko pa mu dovolj najedam pa rihta še italjana :lol: :lol:
Govorim seveda o Antunu :D

Ker se je on tam nekaj igral s kabli, se je moja malenkost spokala dokončati tapicirungo v gepeku. Sicer sem to pričel že prejšnjič, a se je ustavilo pri varnostnih pasovih, ki mi jih je zmanjkalo. No tokrat je bilo materiala dovolj in nastalo je tole
Image

Z malo pomoči sem namontiral še kompletno zadnjo klop
Image
Image
Image
Zadeva ne zgleda niti slučajno slabo : 8-)

Namontiral sem tudi oba ventildeklca. Ker sta bila takšna kot sta pač bila, sem jima privoščil temeljito razmastitev ter brušenje in za piko na i še barvanje
Image


Slike so bolj slabe, ker sem slikal s telefonom :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Post Reply