Opel Kadett C TURBO

User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by DS71 » 17 Jan 2013, 17:18

kaj pa aksa od ascone/mante A ... ta naj bi bila "ta velika" in praktično ne širša kot kadetova
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by Anzee » 17 Jan 2013, 18:17

Od Mante/Ascone A je super, samo dobit jo je treba :D
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 17 Jan 2013, 20:32

Ideja je taka... dejasnko rabim dve akse, in te bom res težko dobil, če
pa se lotim predelave dveh na enkrat je to praktično isti čas porabljen ;)
Verjetno pa bom akso ožal na še ožjo mero kot ja manta a;)
To pa zato ker z obstoječo čeljustjo morem imet 1cm distančnike zadi da mi ATSka ne ruka,
v tej konfiguraciji pa štrli kolo ven 4cm ;)
Namen je na vsaki strani zožat za 7cm in namontirat zadi distančnike od 3cm ki jih mam že doma...
na ta način bom zadi lahko vse možne ETje namontičal brez problema, če pa je ležaj malo bolj noter ali ven
zadaj ne vpliva toliko na obremenitev ležaja ;)
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by MAIK » 20 Jan 2013, 01:06

Papi svetujem ti da vzameš akso od escorda mk2. Zanjo se dobi prenos in spero in vse je ozka in jaz imam 2 na zalogi.
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 29 Jan 2013, 01:38

Hja, zgodilo se je nepričakovano!!! :twisted:
Strah pred preširoko akso je bil povsem brez potrebe! :shock:
Najprej sem avto zadaj znižal za 5cm, toliko sem imel podložene vzmeti zaradi botbet T platišč.. :lol:
Nato sem odmontiral zavorne čeljusti in diske tek prišraufal ATS 8ke na obe strani. 8-)
Ko sem avto spustil na tla sem opazil da so kolesa povsem pod blatniki :o
Nato sem spet namontiral diske in zavorne čeljusti ter s podložkami simuliral 1cm distančnike ;)
saj mi drugače čeljust rajsa v feltno :?
in vse skupaj zgleda zakon! kolesa ravno prav kukajo izpod blatnikov, kolotek pa je pod njim :twisted:

Image

Image
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by MAIK » 29 Jan 2013, 08:27

Kul. Samo a obstajajo 15 col ATS tele so malo premajhne za moj okus.
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 29 Jan 2013, 09:00

Ne ne, v živo zgleda zakon! Ni premjahno ;)
Pridi pogledat mim ;)
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by ZiZa » 29 Jan 2013, 10:27

a more bit tekalna površina pod kolotekom al rob platišča - po policijskih reglcih namreč :)
sicer pa ja... bo treba v živo vidt :)
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by Anzee » 29 Jan 2013, 10:37

Po slovenskih policijskih standardih more bit celoto kolo pod povrsino. Kot vem je samo v nemciji (oz. je bilo) dovoljeno da je samo tekalna povrsina..
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by croma_man » 29 Jan 2013, 10:39

Anzee wrote:Po slovenskih policijskih standardih more bit celoto kolo pod povrsino. Kot vem je samo v nemciji (oz. je bilo) dovoljeno da je samo tekalna povrsina..
točno tako in čist nič drugače.
Post Reply