BMW 2002 1975 ALPINA
Re: BMW 2002ti 1975
Feltne bodo te tudi ostale, iščem ene zelo zelo redke magnezijeve ampak vse kaže da jih bom težko našel.
Glede višine se bo postopoma prestopilo na športno podvozje nekje 1-2 cm nižje. Kar meni ustreza, ker mi je bolj pomembno kako se vozi kot da vem po čem se vozim.
Ima kdo tukaj kake izkušnje z webri DCOE 40? Nekaj me muči diza za idle, ker jo imam 50 in moram zelo bogato mešanico narediti, da ne pluva nazaj. Baje bi bila diza 55 idealna.
Glede višine se bo postopoma prestopilo na športno podvozje nekje 1-2 cm nižje. Kar meni ustreza, ker mi je bolj pomembno kako se vozi kot da vem po čem se vozim.
Ima kdo tukaj kake izkušnje z webri DCOE 40? Nekaj me muči diza za idle, ker jo imam 50 in moram zelo bogato mešanico narediti, da ne pluva nazaj. Baje bi bila diza 55 idealna.
Alpinas were always posh hot rods!
Re: BMW 2002ti 1975
Evo ker sem lovil še zadnje sončne žarke včeraj, je bil dan tudi produktiven izven delavnice...
Avto po malo več kot 200km ratuje še vedno čedalj bolj všeč.
Avta se počasi navajam in zaenkrat imam še straho spoštovanje, ker ima zelo vesel zadek na vsakem spolzkem delu cestišča...
Avto po malo več kot 200km ratuje še vedno čedalj bolj všeč.
Avta se počasi navajam in zaenkrat imam še straho spoštovanje, ker ima zelo vesel zadek na vsakem spolzkem delu cestišča...
Alpinas were always posh hot rods!
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW 2002ti 1975
glih v tem je čar, da maš tail happy car, ne pa tko k jst, dam valarje gor pa vse ubijem, drži pa ko pes ježa v ovinku.
Re: BMW 2002ti 1975
Ja no sej vem da je čar v tem in je super, problem je ker nisem avta navajen. Sem v življenju peljal marsiakteri avto od 700kil pa do 40ton ampak za užitek morš avto poznat v detajle, pri avtu za vsak dan sem se ga pozimi navadil, ko vse drsi in takrat vidiš kako se odziva, pri tem nebom videl, rabim pač zato veliko več km nabrat...croma_man wrote:glih v tem je čar, da maš tail happy car, ne pa tko k jst, dam valarje gor pa vse ubijem, drži pa ko pes ježa v ovinku.
Sploh pa špero rabim, ker kmalu gre moč samo na eno kolo...
Alpinas were always posh hot rods!
Re: BMW 2002ti 1975
a si ti danes zjutraj ob 7.50 bil na petrolu v Domžalah?
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Re: BMW 2002ti 1975
Nene danes je avto kar lepo pod strehoTomLooway wrote:a si ti danes zjutraj ob 7.50 bil na petrolu v Domžalah?
Alpinas were always posh hot rods!
Re: BMW 2002ti 1975
ok, pol je pa še en tak črn v Domžalah ?FR Wolf wrote:Nene danes je avto kar lepo pod strehoTomLooway wrote:a si ti danes zjutraj ob 7.50 bil na petrolu v Domžalah?
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Re: BMW 2002ti 1975
Nimam pojma, folk ga dostkrat zamenja za kako črno e30 ali črnga e21.TomLooway wrote:ok, pol je pa še en tak črn v Domžalah ?FR Wolf wrote:Nene danes je avto kar lepo pod strehoTomLooway wrote:a si ti danes zjutraj ob 7.50 bil na petrolu v Domžalah?
Na hitro so si podobni a ne poznavalcem.
Sem že večrat slišal da sem bil nekje pa so kolegi trobili...
Alpinas were always posh hot rods!
Re: BMW 2002ti 1975
e30 sigurno ni bil, e21 težko, ampak oba nekako prepoznam... mogoče imaš dvojčka nima veze u glavnem - drugič moram slikatFR Wolf wrote: Nimam pojma, folk ga dostkrat zamenja za kako črno e30 ali črnga e21.
Na hitro so si podobni a ne poznavalcem.
Sem že večrat slišal da sem bil nekje pa so kolegi trobili...
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!