Nastavitev CIH difa
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nastavitev CIH difa
Ta crush sleeve je še ena vrhunska Opel zadeva...
Enkrat jo preveč stisneš pa je konc
Pri vseh ostalih diffih se to rešuje s podložkami oz. različnimi debelinami puš.
Enkrat jo preveč stisneš pa je konc
Pri vseh ostalih diffih se to rešuje s podložkami oz. različnimi debelinami puš.
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Nastavitev CIH difa
Nak: pr bmwjih je čist isti drek
Re: Nastavitev CIH difa
Še par vprašanj....
Torej najprej nastaviš pinjon tako, da je za tisto mero višji oz. nižji od tiste mere ki je napisane na pinjonu.
Kje dobiti ta kalibre? Ali pa vsaj natančne mere, porezkam, postružim si lahko sam zelo natančno.....
Gledam v servica manualu "F - Hinterachse und Hinterradaufhängung" da za OHV diff rabim pripravo oz. kaliber z oznako Antriebskegelrad - mesdorbn S-1203 ter še kaliber z oznako Antriebskegelrad - kaliberdorn S-1283
Potem pa, kako zategnem ta pinjon? nekako moram držati ta pinjon pri miru, pa ne vem kako? Kje kupim primeren torzijometer?
če mi to uspe, bom se že igral potem z tistim preostalim delom difa, in bom že naštelal levo, desno....
En kup vprašanj, ja, samo imam par difov doma za igrat se, in bi si rad sestavil enega da bo ok, ta ki sem ga sestavil nazadnje ima en problem in sicer se ko se logo enkrat zavrti, se dif malenkost zabremza, potem pa gre spet normlano cel krog, in se spet ustavi malenkost....
med vožnjo pa pač poka po malem vsak zasuk kolesa.....
lp
Torej najprej nastaviš pinjon tako, da je za tisto mero višji oz. nižji od tiste mere ki je napisane na pinjonu.
Kje dobiti ta kalibre? Ali pa vsaj natančne mere, porezkam, postružim si lahko sam zelo natančno.....
Gledam v servica manualu "F - Hinterachse und Hinterradaufhängung" da za OHV diff rabim pripravo oz. kaliber z oznako Antriebskegelrad - mesdorbn S-1203 ter še kaliber z oznako Antriebskegelrad - kaliberdorn S-1283
Potem pa, kako zategnem ta pinjon? nekako moram držati ta pinjon pri miru, pa ne vem kako? Kje kupim primeren torzijometer?
če mi to uspe, bom se že igral potem z tistim preostalim delom difa, in bom že naštelal levo, desno....
En kup vprašanj, ja, samo imam par difov doma za igrat se, in bi si rad sestavil enega da bo ok, ta ki sem ga sestavil nazadnje ima en problem in sicer se ko se logo enkrat zavrti, se dif malenkost zabremza, potem pa gre spet normlano cel krog, in se spet ustavi malenkost....
med vožnjo pa pač poka po malem vsak zasuk kolesa.....
lp
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Nastavitev CIH difa
Neko osnovno okvirno mero pozicije piniona zmeri iz starega crushsleeva.
Nov crush sleeve sestavi in podlagaj in meri z preciznim (inch/pound) navornim ključem med vrtenjem dokler ne dobiš predpisanega preloada. Ne vem kolk je ta preload za ta diff, za bmwjev tamal diff (168mm) je 22-28 in/lbs upora pri vrtenju.
Potem greš šele nastavljat ujem med pinion in crown zobnikom. To se pa ne dela z merjenjem sile ampak z premikanjem (podlaganjem) crown zobnika dokler ne dobiš primerne sledi ujema zobnikov (prej namažeš zobnik z pasto, da vidiš kje na zobu se zobnika dotikata).
To kar tebi grabi enkrat na vsak obrat, mora bit pa nekaj zvito ali neenakomerno zategnjeno. Če je vse ravno mora ves čas enako grabit al pa ne grabit. Lahko je tud kak valček v ležaju počen ali race od ležaja počen, še bolj verjetno se mi pa zdi da nimaš enga od šaufov ki držijo crown zobnik zategnjenga na pravi navor (al pa smet med crown gearom in bučo).
Nov crush sleeve sestavi in podlagaj in meri z preciznim (inch/pound) navornim ključem med vrtenjem dokler ne dobiš predpisanega preloada. Ne vem kolk je ta preload za ta diff, za bmwjev tamal diff (168mm) je 22-28 in/lbs upora pri vrtenju.
Potem greš šele nastavljat ujem med pinion in crown zobnikom. To se pa ne dela z merjenjem sile ampak z premikanjem (podlaganjem) crown zobnika dokler ne dobiš primerne sledi ujema zobnikov (prej namažeš zobnik z pasto, da vidiš kje na zobu se zobnika dotikata).
To kar tebi grabi enkrat na vsak obrat, mora bit pa nekaj zvito ali neenakomerno zategnjeno. Če je vse ravno mora ves čas enako grabit al pa ne grabit. Lahko je tud kak valček v ležaju počen ali race od ležaja počen, še bolj verjetno se mi pa zdi da nimaš enga od šaufov ki držijo crown zobnik zategnjenga na pravi navor (al pa smet med crown gearom in bučo).
Re: Nastavitev CIH difa
Pri meni je bilo tako, da olja ni bilo v diferencialu, posledično je med vožnjo ležaj na pinjonu zagrabil, avto se je pri cca 40km(h ustavil takoj
Potem sem dotični diferencial dal ven, notri dal drugega, se malo igral in se mi je zdelo ok (malo se mi je mudilo), dokler pač nisem dal notri polgredi. Ko sem jih da notri, sem videl da ni ok, ampak sem itak imel še en diferencial doma (poleg zaribanega še enega) in se mi je malo fučkalo vse skupaj.....
Zakaj se zaustavlja, pa ne vem, bom pregledal čez zimo če ne že prej....
Dif "poka" samo ko pospešujem, ko je noga dol iz gasa, se difa ne sliši nič.
(Hvala za vse nasvete!)
lp
Potem sem dotični diferencial dal ven, notri dal drugega, se malo igral in se mi je zdelo ok (malo se mi je mudilo), dokler pač nisem dal notri polgredi. Ko sem jih da notri, sem videl da ni ok, ampak sem itak imel še en diferencial doma (poleg zaribanega še enega) in se mi je malo fučkalo vse skupaj.....
Zakaj se zaustavlja, pa ne vem, bom pregledal čez zimo če ne že prej....
Dif "poka" samo ko pospešujem, ko je noga dol iz gasa, se difa ne sliši nič.
(Hvala za vse nasvete!)
lp
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Nastavitev CIH difa
Jst mislim da imaš premalo ali nič preloada na pinion ležaju. In se ti cel pinion shaft premakne proti crown zobniku ko daš gas. Ko ga spustiš, ti ga pa crown zobnik odrine od sebe.
Pravilen preload na pinion ležaju ti rine pinion shaft stran of crown zobnika. Pri tebi se to očitno ne zgodi.
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nastavitev CIH difa
Hehehe, jaz sem se tudi enkrat peljal brez olja v difu, pa je po ene 3km začel tko cvilit, da sem samo proti domu obrnil, pa lih za lih nazaj pripeljal...brez olja so jim štete sekunde.
Re: Nastavitev CIH difa
Zna biti da je res premalo preloada, ja.
Btw, kako naj zategnem tisti vijak na pinjonu, oziroma kako preprečim da se pinjon ne bo vrtel med zategovanjem?
Lauko, jaz sem pa naredil 100Km+ brez olja, tako da....kar trpežen diferenciaj da preživi toliko haha
Btw, kako naj zategnem tisti vijak na pinjonu, oziroma kako preprečim da se pinjon ne bo vrtel med zategovanjem?
Lauko, jaz sem pa naredil 100Km+ brez olja, tako da....kar trpežen diferenciaj da preživi toliko haha