1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

User avatar
furi
Posts: 215
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by furi » 05 May 2020, 22:29

Odličen je :clap:
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by DS71 » 05 May 2020, 23:40

bravo ..se mi dopade da mi dopade da je dokončan in da je volja zdržala :lol:

:thumbup:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2677
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 06 May 2020, 13:25

Ja, sej sem včeraj popizdeval, ko ni hotla zajla nikakor cina sprejet :x drugo je blo pa že vse fertik. Potem je poceni zajla rešila situacijo
User avatar
pero27
Posts: 2677
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 08 May 2020, 01:26

Image
Image

Hude fore :D
Na sliki in v podatkih je sicer kz400 G1, moje je pa G3 (G ne pomeni generacija), ampak sta zelo podobna, razen sprednje čeljusti, in grafike.

Image
Image
Ko so oglasi še navajali bistvene podatke, ne pa masažnih sedežev in avtomatskega spusta v dolino :twisted:
Tale dva oglasa sta sicer za PFL varianto z petimi prestavami...
User avatar
pero27
Posts: 2677
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 14 Apr 2024, 15:26

Tole se še kar vozi.
Ker je ketna oddelala svoje, zobniki pa tudi, sem se odločil da naredim performance upgrade na ožjo ketno.

Fora je da je bla gor tovarniško ketna dimenzije 530 (9.525mm notranje širine) ki se jo vozi tud na modernih litrskih cestakih z 200 konji in modernih potovalkah z ful navora. Seveda tale motorček ne potrebuje take ketne, zato sem se odločil za ožjo 520 ketno (6.35mm notranje širine). Obe ketne imata enako razdaljo med pini, samo širina je druga. Na izgubah naj bi se profitiralo okog 1.5hp kar na motorju z 35hp ni tako malo.
Image


Ker se 520 zobnikov za ta motor ne dobi, sem postružil svoje; zožal sem skoraj nerablejne zobnike iz tadruzga kz-ja ki ga imam za dele. Dodaten ekstra bonus; razmerje zobnikov sem iz 15:40 povečal na 15:45, kar se pa zelo pozna pri pospeških (motorja itak ne vozim do končne hitrosti):
Image
Image

Takole pa zgleda razlika med starim in novim "končnim prenosom":
Image
Image
Post Reply