haha ja to pa je moj kadettBlaž wrote: ↑20 Feb 2024, 17:05 Sedaj pa še težavice od polletnega podviga, ki se je zaključil ta teden. Lani poleti sem kupil nova platišča, decembra gume, januarja pa sem končno vse zmontiral. Zgledalo je tako:
Avto je bil absolutno previsok, ampak potem dilema...rezat originalne vzmeti, ali kupit druge, potem pa sem pridobil rdeče ta technix 40/40 in čez vikend vse skupaj zmonitral, zgleda tako:
Avto je še vedno previsok, med profilom (nove) gume in robom blatnika je cca 5 cm prostora, tako da bi še spustil, vprašanje je katero kombinacijo zbrat. Kolega ma na svojem ta technix 60/60 lowering kit, torej vzmeti in amortizerje, ampak je vse skupaj grozno trdo, tako da to je skoraj ziher out. Eden iz Belgije mi je svetoval KAW 85/70 vzmeti, ampak potem je vprašanje kaj z amortizerji...
Cilj mi je nekak tako, slika sposojena, kombinacija vzmeti/amortizerjev mi ni znana. Če lastnik vidi, brez zamere
Skratka, rabim pomoč. Vsa mnenja in izkušnje bodo dobrodošle!
Opel Kadett C 1978 4vratni limo
-
- Posts: 34
- Joined: 15 Aug 2016, 18:26
- Avtomobil: astra g coupe, astra J , Kadett c,Kadett GSI cabrio
- Location: Maribor
Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Evo spet en update
Med vožnjo po opravkih se mi je začel oglašat ležaj nekje okoli menjalnika. Naročim nov potisni ležaj, zapeljem avto na dvigalko ter snamem menjalnik, nato pa to:
Ker igličnega ležaja nisem imel, sem pregledal še ostale stvari, kot vhodni ležaj v menjalnik, semering v čaši, po kateri se vozi potisni ležaj, izhodni semering iz menjalnika ter velik izhodni semering na motorju, gumico, ki sede v ohišje menjalnika pred ležajem, itd., in se odločil zamenjat vse. Dele sem naročil prvi delovni dan, med čakanjem pa sem zamenjal plutasta tesnila na karterju in na pokrovu verige, tudi plutast ''semering'' v pokrovu verige, in pa tesnilo med nosilcem oljnega filtra in motorjem.
Na dan sestavljanja sem iz svojega donator menjalnika vzel še čašo, po kateri se vozi potisni ležaj, ker je staro zaradi opletanja osovine malo pojedlo.
Na menjalniku sem tudi zamenjal gumo okoli ročice, ki prestavlja potisni ležaj, in pa senzor vzratnih luči. Košara, kuplunga in vztrajnik so bili v presenetljivo dobrem stanju, zato sem jih samo zmontiral nazaj z malo popravki brusnega papirja.
Prilagam mere semeringov in ležajev, če bo kdo iskal za naprej, vhodni semering za menjalnik ni imel mer na sebi, pozabil zmerit s šublerjem...
izhodni semering motorja 54/82/11.5
izhodni semering menjalnika 45/62/10
vhodni ležaj menjalnika 6205 NR/C3
vodilni ležaj 410 0003 10
Zdej pa nabirat kilometre. Če bo 1.6. kdo na 3. mednarodnem srečanju vozil OPEL v Laškem, se vidimo!
Med vožnjo po opravkih se mi je začel oglašat ležaj nekje okoli menjalnika. Naročim nov potisni ležaj, zapeljem avto na dvigalko ter snamem menjalnik, nato pa to:
Ker igličnega ležaja nisem imel, sem pregledal še ostale stvari, kot vhodni ležaj v menjalnik, semering v čaši, po kateri se vozi potisni ležaj, izhodni semering iz menjalnika ter velik izhodni semering na motorju, gumico, ki sede v ohišje menjalnika pred ležajem, itd., in se odločil zamenjat vse. Dele sem naročil prvi delovni dan, med čakanjem pa sem zamenjal plutasta tesnila na karterju in na pokrovu verige, tudi plutast ''semering'' v pokrovu verige, in pa tesnilo med nosilcem oljnega filtra in motorjem.
Na dan sestavljanja sem iz svojega donator menjalnika vzel še čašo, po kateri se vozi potisni ležaj, ker je staro zaradi opletanja osovine malo pojedlo.
Na menjalniku sem tudi zamenjal gumo okoli ročice, ki prestavlja potisni ležaj, in pa senzor vzratnih luči. Košara, kuplunga in vztrajnik so bili v presenetljivo dobrem stanju, zato sem jih samo zmontiral nazaj z malo popravki brusnega papirja.
Prilagam mere semeringov in ležajev, če bo kdo iskal za naprej, vhodni semering za menjalnik ni imel mer na sebi, pozabil zmerit s šublerjem...
izhodni semering motorja 54/82/11.5
izhodni semering menjalnika 45/62/10
vhodni ležaj menjalnika 6205 NR/C3
vodilni ležaj 410 0003 10
Zdej pa nabirat kilometre. Če bo 1.6. kdo na 3. mednarodnem srečanju vozil OPEL v Laškem, se vidimo!
- pero27
- Posts: 2642
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Vhodni semering za menjalnik je 25x35x7mm, sem jaz ravnokar menjal.
Upam da si to cev po kateri se vozi potisni ležaj zatesnil z dihtmaso na menjalnik, ker drugače bo spet vse mastno (poglej mojo temo) in jo po zunanji strani namazal z neko temperaturno obstojno mastjo (na tastari se vidi da ni blo mazanja in jo je potisni ležaj zakalil).
Upam da si to cev po kateri se vozi potisni ležaj zatesnil z dihtmaso na menjalnik, ker drugače bo spet vse mastno (poglej mojo temo) in jo po zunanji strani namazal z neko temperaturno obstojno mastjo (na tastari se vidi da ni blo mazanja in jo je potisni ležaj zakalil).
Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Bemtiš, to sem delal že prejšnji teden, pa nisem spremljal foruma, tako da diht masa žal ni bila prisotna, namazano pa je tako kot mora bit. Bom pa spremljal če bo mastno in popravil ko bo avto spet dvignjen, hvala!