The (Inte)grale project
- grega983
- Posts: 881
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: The (Inte)grale project
Tele karoserije niso najbolj prostorne v motornem prostoru, zato je kar veselje, ko vgrajuješ neoriginalne kose drugačnih dimenzij
Na mojo 1.6t sem lani vpasal vodni hladilnik z delte 2..
Opazno večji je, tako da je bilo potrebno predelati vse nosilce hladilnika in pa tudi cevi za vodo zaradi prestavljanja, ker je na koncu fabriški IC vsemu v napoto. Težav s kakšnim pregrevanjem pa od tedaj ni pa še finančno zmerna je bila ta dogodivščina
Na mojo 1.6t sem lani vpasal vodni hladilnik z delte 2..
Opazno večji je, tako da je bilo potrebno predelati vse nosilce hladilnika in pa tudi cevi za vodo zaradi prestavljanja, ker je na koncu fabriški IC vsemu v napoto. Težav s kakšnim pregrevanjem pa od tedaj ni pa še finančno zmerna je bila ta dogodivščina
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: The (Inte)grale project
Ko bos delal adapterje za celjusti daj naredi prosim ene viska.
ker jih bi jaz tudi imel.
zaupaj mi prosim.dimenzije hladilnika in kje si ga nasel pa ceno.
ker jih bi jaz tudi imel.
zaupaj mi prosim.dimenzije hladilnika in kje si ga nasel pa ceno.
Last edited by sablac on 23 Dec 2023, 07:25, edited 1 time in total.
Re: The (Inte)grale project
Drugac pa se zelo dober boris z vsemi problemi in tezavami.tole se bere kot napeta kriminalka.
Re: The (Inte)grale project
Mater sem čisto pozabil odpisat, se opravičujem.
Hladilnik sem dobil na ebayu, prav za Delto, cena mislim da 250eur, dimenzije so standard Integrale, edino 3 vrstni je.
Tine, morem te razočarat da sem idejo staknil nekje drugje in pokopiral malo po svoje, se je tudi meni zdela top ideja.
Malenkost napredka:
Naredil sem si zgornje vpetje amortizerjev, zaenkrat fiksna varjanta, katero bom po potrebi kasneje zamenjal za nastavljivo. Alu nosilec, sferični ležaj Fag TXGR17, zaprt s pokrovčkom. Struženo, rezkano, peskano, eloksirano.
Tako sem lahko dokončno sestavil prednja amortizerja:
In zmontiral na avto:
Par šraufov moram še rešit in vse skupaj zategnit. Ta čas mi je kolega na 5 osni naredil adapterje za čeljusti (katere dobim naslednji teden ko pride na obisk):
Čeljusti pa so trenutno na rezkanju, na njih bomo vgravirali napis Lancia, kot je bilo original na EVO modelih. Potem falijo le še zavorne cevke in barvanje čeljusti, nato gre avto po parih letih nazaj na kolesa.
Dobil sem nosilčke za wastegate, katere bom moral malenkost še popraviti.
Začel pa sem se ubadati tudi z izolacijo pod armaturo, končati moram še en sloj, potem lahko montiram armaturo:
Potem pa se je spet malo ustavilo saj je k hiši prišla Tomosova rariteta, katero sem iskat 20 let, tako da je trenuten hype usmerjen na njo. Ko bo minilo nadaljujem s polno paro naprej, kot je pri meni v navadi: počasi se daleč pride. No, vsaj približujem se videzu avtomobila..
Lp!
Hladilnik sem dobil na ebayu, prav za Delto, cena mislim da 250eur, dimenzije so standard Integrale, edino 3 vrstni je.
Tine, morem te razočarat da sem idejo staknil nekje drugje in pokopiral malo po svoje, se je tudi meni zdela top ideja.
Malenkost napredka:
Naredil sem si zgornje vpetje amortizerjev, zaenkrat fiksna varjanta, katero bom po potrebi kasneje zamenjal za nastavljivo. Alu nosilec, sferični ležaj Fag TXGR17, zaprt s pokrovčkom. Struženo, rezkano, peskano, eloksirano.
Tako sem lahko dokončno sestavil prednja amortizerja:
In zmontiral na avto:
Par šraufov moram še rešit in vse skupaj zategnit. Ta čas mi je kolega na 5 osni naredil adapterje za čeljusti (katere dobim naslednji teden ko pride na obisk):
Čeljusti pa so trenutno na rezkanju, na njih bomo vgravirali napis Lancia, kot je bilo original na EVO modelih. Potem falijo le še zavorne cevke in barvanje čeljusti, nato gre avto po parih letih nazaj na kolesa.
Dobil sem nosilčke za wastegate, katere bom moral malenkost še popraviti.
Začel pa sem se ubadati tudi z izolacijo pod armaturo, končati moram še en sloj, potem lahko montiram armaturo:
Potem pa se je spet malo ustavilo saj je k hiši prišla Tomosova rariteta, katero sem iskat 20 let, tako da je trenuten hype usmerjen na njo. Ko bo minilo nadaljujem s polno paro naprej, kot je pri meni v navadi: počasi se daleč pride. No, vsaj približujem se videzu avtomobila..
Lp!
Re: The (Inte)grale project
Pod ležaj mi najde konusni sodčkast ležaj, sej si uporabil sferični ležaj? Drugače ne bo dobro. Pri oscilaciji na MacPherson podvozju se spreminja camber in kot batnice, zato mora ležaj omogočati rahlo nagibanje batnice.
Get low, no matter how
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Ni to konusni ležaj.
GE17 TXGR je klasična sferika...
GE17 TXGR je klasična sferika...
Re: The (Inte)grale project
Ni konusni ne, je sferični, ki naj nebi potreboval vzdrževanja saj je kvazi samomazilni obroč vmes. Edino kar je je problem z umazanijo, to bo pa čas pokazal koliko časa bo držal, če mi kdaj uspe to zaključit in vozit seveda.
https://www.skf.com/si/productinfo/prod ... 017%20TXGR
https://www.skf.com/si/productinfo/prod ... 017%20TXGR
Re: The (Inte)grale project
Meni je pod tisto kodo metalo vse drugo ven razen sfericnih.
Za par kkm bo. Tok so men zdrzal na skodilaku.
Za par kkm bo. Tok so men zdrzal na skodilaku.
Get low, no matter how
Re: The (Inte)grale project
Dvigam iz naftalina. Bom začel kar z bremzam..
Adapterji za čeljusti: Tukaj se moram posebej zahvaliti uporabniku @Ziiga (RaceLAB) kateri se je prostovoljno javil, da mi dizajnira adapterje. Cel sklop pesta z diskom je 3D skeniral, zrisal model in poslal načrte. Pašejo v nulo in priporočam!
Izdelal mi jih je kolega, ki živi v Nemčiji na 5 osnem CNCju, tako da je vsaj enkrat kontra: Designed in Slo, made in Germany Hvala!
Čeljusti mi je uspel v službi na centru zgravirati sodelovec (hvala!), jaz pa sem jih speskal. Test na avtu:
Sledi barvanje. Za test sem kupil Cerakote barvo. Višina črk je dokaj nizka, ta zadeva naj bi bla pa s ful tankim nanosom in ful odporna. Proces je tak, da zadevo speskaš, namočiš v acetonu, zgrejes v pečici in pobarvaš. Potem pa spet pečeš barvo v pečici.
Pečico imam, tako da sem se spravil počasi štimati za barvanje. To se je pri meni seveda zavleklo na par mesecev. Zato sem takoj, ko sem na fbju zasledil objavo, da nekdo štriha dele za cross s tem vse skupaj zapakiral in mu poslal. Trenutno so na barvanju, sporočim kako bo.
Adapterji za čeljusti: Tukaj se moram posebej zahvaliti uporabniku @Ziiga (RaceLAB) kateri se je prostovoljno javil, da mi dizajnira adapterje. Cel sklop pesta z diskom je 3D skeniral, zrisal model in poslal načrte. Pašejo v nulo in priporočam!
Izdelal mi jih je kolega, ki živi v Nemčiji na 5 osnem CNCju, tako da je vsaj enkrat kontra: Designed in Slo, made in Germany Hvala!
Čeljusti mi je uspel v službi na centru zgravirati sodelovec (hvala!), jaz pa sem jih speskal. Test na avtu:
Sledi barvanje. Za test sem kupil Cerakote barvo. Višina črk je dokaj nizka, ta zadeva naj bi bla pa s ful tankim nanosom in ful odporna. Proces je tak, da zadevo speskaš, namočiš v acetonu, zgrejes v pečici in pobarvaš. Potem pa spet pečeš barvo v pečici.
Pečico imam, tako da sem se spravil počasi štimati za barvanje. To se je pri meni seveda zavleklo na par mesecev. Zato sem takoj, ko sem na fbju zasledil objavo, da nekdo štriha dele za cross s tem vse skupaj zapakiral in mu poslal. Trenutno so na barvanju, sporočim kako bo.