Opel Ascona B 2.0E

User avatar
Peeping_Tom
Posts: 248
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 02 Feb 2024, 00:07

Uradno sovražim glupi oplov torque tube :thumbdown:

Zdaj mi je jasno, zakaj tolk pizdenja okoli te res najšibkejše točke, pa zakaj vsi neki predelujejo tam...
Image

Najprej sem po 9 letih končno pospravil mizo v garaži, da sem lahk vse skup sestavil, kar je edina pozitivna reč v tej zgodbi....
Torej, ker je več kot en način, kako zadevo sestavit, sem pač lepo naredil na pamet... In seveda zasral :P
Pozabil sem, da aluminjasti ror ne gre čez zadnji del osovine in jo je treba prej not vtaknit. To sem seveda pogrntal potem, ko sem tist jarem za kardan že zategnil gor...

Evo pnevmatsko kladivo in jovo na novo.
Aja, najprej sem itak uni 2 šalčki, ko je ležaj not, pozabil poglihat preden sem jih skup stisnil. To je tud zabavno narazen vlečt...

No potem v drugo mi je nekak ratoalo, ampak glej ti to - če¸si osovino malo bolj grobo potisnil ven ali not, se je un idiotski gumi krof kar navzven zasukal, kot da bi ti dežnik v vetru obrnilo.... :roll:
Valjda se to ne da kar tako nazaj spravit. Evo spet narazen. In to potem, ko je že zadeva bila na avtu..


Pol mi je končno nekak uspelo, da je TT bil že gor, provizoriš nataknjen not en vijak crossmemberja in zajla za ročno napeljana . Se pripravljam, da bom zategnil vse gor na diferencial, ampak danes ne očitno...

gledam zakaj je nos od diffa, kamor pride TT, za ene 20 stopinj obrnjen navzdol, TT pride pa skoraj vodoravno na njega.? Mal se ga da premikat ampak tolk pa tud ne, niti z odtegnjenim crossmemberjem. Pa še preveč drkat nisem hotel, da mi krof še 3. ne razpade...

No, verjetno je to zato, ker sem avto podstavil pod akso in je podvozje stisnjeno 'in real time', moral bi ga pa dvignit za šasijo. Ampak že tako glih komaj spod zlezem :P No sem pol z dvigalko mal 'popravil' nos diferenciala, da je šlo skup, ma je čudno vse skupaj :P

Res mislim, da so oplovi inženirji šli na dopust, pa poleti študentom dali, da so tole neumnost skonsturirali... 10 točk za estetiko. 1 za funkcionalnost! :twisted:
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Anzee » 02 Feb 2024, 08:06

Peeping_Tom wrote: 02 Feb 2024, 00:07 No, verjetno je to zato, ker sem avto podstavil pod akso in je podvozje stisnjeno 'in real time', moral bi ga pa dvignit za šasijo. Ampak že tako glih komaj spod zlezem :P No sem pol z dvigalko mal 'popravil' nos diferenciala, da je šlo skup, ma je čudno vse skupaj :P
Ja jz sem mel avto dvignjen z nogicami na karoseriji in isto zaznal neenak kot pri flanzah TT in diffa. Najprej sem potem z eno dvigalko dvignil samo sprednji del diffa, tam pri flanzi in ujel 1 vijak. Potem sem moral akso se zarotirat mal, verjetno ker je panhard jo malo "krivil" - sem z drugo dvigalko za malo dvignil se voznikovo stran akse, potem je pa vse skupaj padlo. Je pa pri meni tudi gumi krof zlo "uizi" in sem loh kr mal vn pa not vse vleku ja. Ampak zdej ko sedi vse pr miru deluje ok.
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 248
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 08 Feb 2024, 00:23

Takle. Torq tub je na avtu, potem sem pa glih tak moral podložit šasijo in spustit akso na tla, da sem lahko odstranil deklc in izpustil preostanek olja iz difa. Če bi to naredil najprej, bi si prihranil kup živcev... ampak tako to je, že dolgo nisem mel večjega projekta in sem se odvadil šraufat, pa moram vsako stvar 5x naredit, preden je prav :P

Najprej torej diff. Po 10 letih je olje bilo še kar solidnega videza in začuda nič usedlin ali opilkov. To je verjetno dobro znamenje :D
Image

Nothing to see here. :) Me je pa ob pogledu, kako mala je površina satelitov minila ideja, da bi dal not uno racing diff špero. No, mogoč. Mam še eno akso, mogoč bom s tisto probal....

Nadalje sem hotel dati kardan nazaj, pa sem preveril še zglobe. To so uni glupi, ko jih brez preše niti ne moreš zamenjat, razen zadnji par lahko dol potegneš. No na srečo so pri meni v dobrem stanju - le glih tazadnji par se je nekam čudno, neenakomerno premikal, pa sem vzel dol.
Prvi ležaj je bil ok, mast je mal suha ampak nič kritičnega. Spučem, namažem, voila.

No, drugi ležaj pa ni bil tak. Že dol nekak ni hotel iti in ko mi končno rata, vidim da je bil popolnoma suh in že kar lepo zariban :o

Image
Tam se vidi, kako so se iglice že not zažrle... no ker ni druge rešitve pri roki, sem os zbrusil postopno z 280, 400, 800, 1000 šmirgl papirjem, da sem kolikor je mogoče zgladil tiste utore. Iglice so večinoma še bile kolikor toliko. Nabutal sem not masti in stanje je bistveno boljše. Upam da bo zdaj izginil stisti čudni zvok, ki se je pojavil točno pri 122 kmh po gps...

Potem sem se še lotil poškodbe, ki sem jo naredil lani na desnem boku, ko sem podrajsal eno štango :broken: Je kar olupilo barvo, ampak lani je bila skoz neka akcija, pa sem samo s čopičem mal poflikal.

Image
Se vidi rob, že pokitan in zglajen, zgor sem pa zbrusil s finim, ker je tud bilo polno nekih pik in čačk.
Image
strašno profesionalna zaščita :thumbup:


In zdaj sem pa zakurblal stari dobri lidlov airbrush :clap: Mislim da je še kar ratalo, glede na to da nisem zdaj neki u nulo pripravljal podlage (ipak cel avto ni bil glih najbolj vrhunsko polakiran).

Image

Image

Mogoče je mal preoster prehod, ampak se ziher po poliranju ne bo prav nič videl, če ne bom še pa z unim za prehode razredčilom šel čez...

Tolk zaenkrat.
Čaka še pa menjava komplet bremz spredaj,
par kablov je za zamenjat,
predihtat pokrov ventilov in odmične;
Spolirat motorni prostor - hm, v bistvu bi bil cajt za cel avto...
Menjava plastične šalčke ročice menjalnika,
pa zadnjih felgen z gumami, itd itd..

Joj da me ne spet prehiti sezona :shock:
Post Reply