1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
- L4UK0
- Posts: 3075
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Probal bom z dvema zadevama: idle jete bom zamenjal iz 55F9 na 60F8/60F9 (ter hkrati zaprl idle mixture) + malo se bom igral z drugimi emulsion tubi. Trenutno imam F16, imam pa še F11, F15 in F7 na zalogi. Z F7 sem imel najboljše rezultate na Webrih...
- L4UK0
- Posts: 3075
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Spet je eno leto naokoli in treba podokumentirat servise / nadgradnje.
Lani se je sezona končala cool, edin gumam ni bilo cool.
Za letos sem kupil nove gume, spet isto (Yokohama Advan Sport 225/50R16) + feltne sem dal poravnat, ker sta dve malo opletali.
En mini projektič je bil menjava zadnjih polosovin ter kolesnih ležajev. Sem pa šele ob montaži ugotovil da so nove polosovine od 280Z modela (28mm namesto 26mm os) tako da sem imel malo dodatnega dela z iskanjem pripadajočih flanž, a se je vse dobro izšlo.
Narejen je bil še redni servis, zmontirani novi OEM motorni nosilci, pa rešeno puščanje hladilne pri termostatu. Zdaj sem pa v dobrem mesecu naredil 1500km, kar sploh ni slabo.
Lani se je sezona končala cool, edin gumam ni bilo cool.
Za letos sem kupil nove gume, spet isto (Yokohama Advan Sport 225/50R16) + feltne sem dal poravnat, ker sta dve malo opletali.
En mini projektič je bil menjava zadnjih polosovin ter kolesnih ležajev. Sem pa šele ob montaži ugotovil da so nove polosovine od 280Z modela (28mm namesto 26mm os) tako da sem imel malo dodatnega dela z iskanjem pripadajočih flanž, a se je vse dobro izšlo.
Narejen je bil še redni servis, zmontirani novi OEM motorni nosilci, pa rešeno puščanje hladilne pri termostatu. Zdaj sem pa v dobrem mesecu naredil 1500km, kar sploh ni slabo.