Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Bravo, vsaka čast za predanost in vso delo
Sledim in se učim, tako da keep on posting
Sledim in se učim, tako da keep on posting
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
na tej sliki je manta tako hud avto da je malo takih.
Kar tako dalje. Bravo.
Let's go Brandon!
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
To je res!
Škoda bi blo zdej to neki kitat pa barvat...
Sam z unim polmat clearcoatom špricnt, ko californijske patinaše, sestavt pa vozit!
Škoda bi blo zdej to neki kitat pa barvat...
Sam z unim polmat clearcoatom špricnt, ko californijske patinaše, sestavt pa vozit!
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Spremljamo temo, kapo dol
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Samo prosim ne v GTE barve. Se pravi rumeno s čno havbo. Lepo rdeča in mogoče GTE črta.
Let's go Brandon!
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Hehe hvala vsem za vzpodbudne besede!
Avto bo rdeč, originalne Kardinalrot 508 barve. Glede črt, livery in tega še puščam odprto pot, neke ideje so ampak nič zabetoniranega (razen barve). Načeloma so mi hude tudi oker barve ampak rdeča mislim, da ji pristaja in bi želel da se ohrani ta duh avta tudi z barvo.
Kaj se pa tiče projekta pa napreduje - zdaj ko je kleparski del za nami je prvi da pridem na ličarsko fazo tesnjenje spojev. Lahko se dela na ogromno načinov, nekaj jih je bilo tudi že na forumu vglavnem pa so v uporabi 3 variante koliko je meni poznano - piksna dihtmase in čopič, dihtmasa v tubi in pištola za stiskanje, dithmasa v tubi za brizganje. Original je bilo "penzlano" s čopiči vendar mi ta videz ni pretirano pri srcu, zato sem se odločil da malce odstopim od originalnost (spet ) in apliciram na malenkost modernejši pristop in drugače strukturiran videz. Pa še želel sem si narediti nekaj drugače, kot pa je bila BMW e21.
Najprej je bilo testiranje s čopiči, prstom in "fugirnikom" iz tanke plastike. Pri prst tehniki je problem ,da se na pločevini lahko vrežeš, je pa tako packasto delo in dobiš občutek pravega umetnika. Testni komad je bil tudi narejen za video, da se folk lahko sam odloči kaj jim je ljubše kaj se tiče pristopa.
Potem je sledilo tesnjenje spojev s 3M PU tesnilno maso in zapiranje spojev.
Tukaj lahko tudi malo skrijemo kake grde vare, ki pokažejo da nismo ne dobri varilci, ne brusilci Delo je packasto, tako da papir, karton in nitro redčilo pridejo prav, da se dela v čistem okolju. Potem se je pustilo material, da se posuši.
Sledila je druga faza in sicer nanosa bolj tekoče tesnilne mase, ki zateče v preostale luknjice in doda strukturiran videz.
Po sušeju je sledil nanos zaščite proti udarcem kamenja, ki je prebarvljiv. Tukaj je ogromno zmede, kaj je bodi, bodenschutz itd. Na kratko, ta ki se prebarva je steinschlagschutz oz "bodi" . To je na osnovi kavčuka in se prebarva. Bodenschitz je po navadi baziran na bitumenski smoli in je neprebarvljiv. Bitumni so črni in zahtevajo vzdrževanje, da ne pride do pokanja in odstopanja, za katero se potem nabere umazanija in vlaga in potem pod ti to smolo veselo rjavi (primer tega je nekaj strani nazaj v tej temi). Bitumen ni slab material vendar odvisno od uporabe in pričakovanj. Jaz sem se odločil za to pot, vsaka druga je pravilna vk olikor je to to kaj si lastnik želi. Kaj jaz dajem na svoj avto morda dobro izgleda meni in meni funkcionira, nekomu drugemu pa ne bo. Vsakemu svoje, avti so od lastnikov, ne od komentatorjev na meetu ali facebooku.
Nanos je bil apliciran na dva načina - v ranljivih delih kot so koloteki, pragovi in sprednji del podna ter a stebri in notranja stran blatnikov je prejela debelejši nanos s krajšo oddaljenostjo do dela, saj se je na ta način lepše zalilo in nudi več zaščite. Tunel, zadnji podni in poden prtljažnika je prejel tanjši sloj z večjo oddaljenostjo za bolj strukturiran izgled. To je pač meni všečno izgledalo, izgled si vsak sam naštima glede na pritisk, velikost šobe in oddaljenostjo od panela.
Primer močnejšega nanosa:
Primer lahkotnejšega nanosa:
Tukaj je vredno opozoriti, daje dobro menjavati barve primerja, zaščite in končne barve, za boljši kontrast v kolikor si začetnik kot jaz in slabše vidiš kje si pobarval in kje ne. Idealna zaščita bi bila siva vendar ni bila dobavljiva dovolj hitro, zato sem izbral belo - bolj neugodna za prekriti v mojem primeru s črno barvo ampak se je dalo.
Izboru črne barve je botrovala želja, da se skrijejo dvižne točke, točke vpetij osi ipd in se poudari oblika vozila nad koncem pragov. Lahko bi poden prebarval v rdečo in samo dele, ki "štrlijo" ven prebarval v črno ampak se mi ta ideja ni dopadla, želel sem črn poden in tudi da se za gumo v koloteku ne vidi barve, da seka ven. Lažja pot bi bila bitumenska osnova vendar kot rečeno ,sem želel drug material na svojem avtu.
Sledil je nanos črne 2K barve na PU osnovi. Prednost razlike v barvah je tudi da se bo pri pregledih pokazalo ,če je kaj prebilo barvo oz zaščito v odvisnosti od barve poškodbe. Slikal izrecno nisem, je pa končen rezultat viden na videu.
Kot zmeraj, več informacij, detajlnejši pregled prikazanih pristopov pa v video posnetku:
Hehe ne skrbi, ne bo žuta - tako že ima anže in ne bom fejkal pa čeprav mi ta barvni kombo zgleda hud
Avto bo rdeč, originalne Kardinalrot 508 barve. Glede črt, livery in tega še puščam odprto pot, neke ideje so ampak nič zabetoniranega (razen barve). Načeloma so mi hude tudi oker barve ampak rdeča mislim, da ji pristaja in bi želel da se ohrani ta duh avta tudi z barvo.
Kaj se pa tiče projekta pa napreduje - zdaj ko je kleparski del za nami je prvi da pridem na ličarsko fazo tesnjenje spojev. Lahko se dela na ogromno načinov, nekaj jih je bilo tudi že na forumu vglavnem pa so v uporabi 3 variante koliko je meni poznano - piksna dihtmase in čopič, dihtmasa v tubi in pištola za stiskanje, dithmasa v tubi za brizganje. Original je bilo "penzlano" s čopiči vendar mi ta videz ni pretirano pri srcu, zato sem se odločil da malce odstopim od originalnost (spet ) in apliciram na malenkost modernejši pristop in drugače strukturiran videz. Pa še želel sem si narediti nekaj drugače, kot pa je bila BMW e21.
Najprej je bilo testiranje s čopiči, prstom in "fugirnikom" iz tanke plastike. Pri prst tehniki je problem ,da se na pločevini lahko vrežeš, je pa tako packasto delo in dobiš občutek pravega umetnika. Testni komad je bil tudi narejen za video, da se folk lahko sam odloči kaj jim je ljubše kaj se tiče pristopa.
Potem je sledilo tesnjenje spojev s 3M PU tesnilno maso in zapiranje spojev.
Tukaj lahko tudi malo skrijemo kake grde vare, ki pokažejo da nismo ne dobri varilci, ne brusilci Delo je packasto, tako da papir, karton in nitro redčilo pridejo prav, da se dela v čistem okolju. Potem se je pustilo material, da se posuši.
Sledila je druga faza in sicer nanosa bolj tekoče tesnilne mase, ki zateče v preostale luknjice in doda strukturiran videz.
Po sušeju je sledil nanos zaščite proti udarcem kamenja, ki je prebarvljiv. Tukaj je ogromno zmede, kaj je bodi, bodenschutz itd. Na kratko, ta ki se prebarva je steinschlagschutz oz "bodi" . To je na osnovi kavčuka in se prebarva. Bodenschitz je po navadi baziran na bitumenski smoli in je neprebarvljiv. Bitumni so črni in zahtevajo vzdrževanje, da ne pride do pokanja in odstopanja, za katero se potem nabere umazanija in vlaga in potem pod ti to smolo veselo rjavi (primer tega je nekaj strani nazaj v tej temi). Bitumen ni slab material vendar odvisno od uporabe in pričakovanj. Jaz sem se odločil za to pot, vsaka druga je pravilna vk olikor je to to kaj si lastnik želi. Kaj jaz dajem na svoj avto morda dobro izgleda meni in meni funkcionira, nekomu drugemu pa ne bo. Vsakemu svoje, avti so od lastnikov, ne od komentatorjev na meetu ali facebooku.
Nanos je bil apliciran na dva načina - v ranljivih delih kot so koloteki, pragovi in sprednji del podna ter a stebri in notranja stran blatnikov je prejela debelejši nanos s krajšo oddaljenostjo do dela, saj se je na ta način lepše zalilo in nudi več zaščite. Tunel, zadnji podni in poden prtljažnika je prejel tanjši sloj z večjo oddaljenostjo za bolj strukturiran izgled. To je pač meni všečno izgledalo, izgled si vsak sam naštima glede na pritisk, velikost šobe in oddaljenostjo od panela.
Primer močnejšega nanosa:
Primer lahkotnejšega nanosa:
Tukaj je vredno opozoriti, daje dobro menjavati barve primerja, zaščite in končne barve, za boljši kontrast v kolikor si začetnik kot jaz in slabše vidiš kje si pobarval in kje ne. Idealna zaščita bi bila siva vendar ni bila dobavljiva dovolj hitro, zato sem izbral belo - bolj neugodna za prekriti v mojem primeru s črno barvo ampak se je dalo.
Izboru črne barve je botrovala želja, da se skrijejo dvižne točke, točke vpetij osi ipd in se poudari oblika vozila nad koncem pragov. Lahko bi poden prebarval v rdečo in samo dele, ki "štrlijo" ven prebarval v črno ampak se mi ta ideja ni dopadla, želel sem črn poden in tudi da se za gumo v koloteku ne vidi barve, da seka ven. Lažja pot bi bila bitumenska osnova vendar kot rečeno ,sem želel drug material na svojem avtu.
Sledil je nanos črne 2K barve na PU osnovi. Prednost razlike v barvah je tudi da se bo pri pregledih pokazalo ,če je kaj prebilo barvo oz zaščito v odvisnosti od barve poškodbe. Slikal izrecno nisem, je pa končen rezultat viden na videu.
Kot zmeraj, več informacij, detajlnejši pregled prikazanih pristopov pa v video posnetku:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Vidim, da nekaj časa že ni blo update-a v tej temi, pa da malo spet dopišem kaj se je delalo za nazaj.
Namešati sem dal industrijski 2K akril po recepturi pigmenta originalne barve, da sem pobarval notranjost in jo lahko pokrijem pred delom na zunanjosti ,da ne bo ves prah od kitanja padal noter ipd, da je znotraj vglavnem čisto.
Nekako tako je izgledalo, potem pa se je začela faza kitanja, ki je ni in ni bilo konec in zaradi moje neizkušenosti sem seveda dosti brusil na roke ker z mašino si takoj skozi. Včasih gor premalo, včasih zbrusiš preveč, časih zmešaš preveč in se ti na lopatici posuši itd. Klasika
Tukaj je nekaj fotk, bom pa si moral tut čas vzet pa malo predstavit potem tudi kitanje, ker so se neke zanimive tehnike uporabljale. Na srečo mi je kolega pomagal pri tem ker drugače bi postal nor zraven, pa tudi dosti hitreje gre in drugi uporabljajo druge prostope tak oda se še naučiš zraven. Oblika avta ni najbolj naklonjena začetniku v kitanju ker je vse okroglo in moreš res paziti v kere smeri brusiš ipd. Ampak več o tem enkrat drugič Vglavnem - ERDEČA bo, ker je to najhitrejša barva pa ker je taka bila origđinal. Kardinalrot 508.
Namešati sem dal industrijski 2K akril po recepturi pigmenta originalne barve, da sem pobarval notranjost in jo lahko pokrijem pred delom na zunanjosti ,da ne bo ves prah od kitanja padal noter ipd, da je znotraj vglavnem čisto.
Nekako tako je izgledalo, potem pa se je začela faza kitanja, ki je ni in ni bilo konec in zaradi moje neizkušenosti sem seveda dosti brusil na roke ker z mašino si takoj skozi. Včasih gor premalo, včasih zbrusiš preveč, časih zmešaš preveč in se ti na lopatici posuši itd. Klasika
Tukaj je nekaj fotk, bom pa si moral tut čas vzet pa malo predstavit potem tudi kitanje, ker so se neke zanimive tehnike uporabljale. Na srečo mi je kolega pomagal pri tem ker drugače bi postal nor zraven, pa tudi dosti hitreje gre in drugi uporabljajo druge prostope tak oda se še naučiš zraven. Oblika avta ni najbolj naklonjena začetniku v kitanju ker je vse okroglo in moreš res paziti v kere smeri brusiš ipd. Ampak več o tem enkrat drugič Vglavnem - ERDEČA bo, ker je to najhitrejša barva pa ker je taka bila origđinal. Kardinalrot 508.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Bombastika, ravno danes sem gledal na youtube
Fajn delaš, in lepo napreduješ
Fajn delaš, in lepo napreduješ
May the Force be with you.