BMW 1802 - No Carb Diet
Re: BMW 1802
huh, dobra!!! ) v to smer sploh nisem pomislil. Hvala za idejo, evo pivo!!
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 1802
Pa zmrzni jih pred struženjem
Insert za nož od stružnice se pa najbolje obnese tist za aluminj
Drugače ima pa ljubljanski Inoxcenter take cevi, kot jih rabiš; recimo votle palice za postružit; notranji fi 56mm, zunanji fi 90mm.
Al pa tud 63.5mm zunanji fi cev z steno 1.5, 1.65, 2.0 itd.
Večkrat so mi že odrezali tudi po 30cm dolg kos cevi, ko sem rabil.
EDIT: povej kua rabš, tavelko stružnco mam za hrbtom stena je 1.7mm ampak je inox
Re: BMW 1802
Bravo Pero!! hvala, se ena zadeva crtana iz spiska. Super!!
Re: BMW 1802
Okej, torej, dela se spolno paro, dobil sem kose podvozja iz peskanja, in polek manjšega kosa rje se je na mostu pokazala pričakovana razpoka na nosilcu motorja pri polževi strani. Tole je:
..in zaščitil še ostali kup speskane pločevine, ki bo kmalu na poti do prašnoličarja
Med čakanjem na peskalca sem se lotil še čiščenja ostalih pritiklin, kot so recimo polž: ..in se lotil tudi tanka, ki pa je bil jebeno katastrofalen do te mere, da sem že gledal za drugim. Kolegi so mi vseeno priporočali, naj probam s citronko. In prav so imeli, do te mere, da je citronka zaj moj najljubši preparat za spopad z rjo!
Najbolj se delovanje pozna na prikazovalniku količine goriva. Zadevo sem razstavil, in ko je bila videti takole, sem imel črne misli: Predvsem so me skrbele zelozelo tanke uporovne žice, katere sem se bal, da jih s preveliko ročnega čohanja uspem pomotoma strgat. Za hec sem zadevo potunkal v citronko, ter bil neverjetno amaziran:
Za foro sem v citronko potunkal še vse vijake ki sem jih snel iz vozila - seveda polabelirane, saj tega avta še ne poznam na pamet. Žuborenje čudovite župe bo pomojem do jutri ponehalo, nakar premerim vijake ter naročim nove kar se novega dobiti da, ostalo pa gre pod žično krtačo in nazaj: Vglavnem, če kdo še ne pozna fore s citronko, hitro probat!
Naročil sem še soliden seznam delov ki mi manjkajo, če pa bo sreča in bo poštar prinesel Perotove valje nerjavečega jekla, gredo obdelane stvari jutri na pleskanje.
Fantje na internetu so pogruntali da je ta kos treba takaltak ojacat, še posebej pri pojačanju konjenice, in strinjam se z njimi. Zvaril sem ojačitev, pomojem bo držalo:..in zaščitil še ostali kup speskane pločevine, ki bo kmalu na poti do prašnoličarja
Med čakanjem na peskalca sem se lotil še čiščenja ostalih pritiklin, kot so recimo polž: ..in se lotil tudi tanka, ki pa je bil jebeno katastrofalen do te mere, da sem že gledal za drugim. Kolegi so mi vseeno priporočali, naj probam s citronko. In prav so imeli, do te mere, da je citronka zaj moj najljubši preparat za spopad z rjo!
Najbolj se delovanje pozna na prikazovalniku količine goriva. Zadevo sem razstavil, in ko je bila videti takole, sem imel črne misli: Predvsem so me skrbele zelozelo tanke uporovne žice, katere sem se bal, da jih s preveliko ročnega čohanja uspem pomotoma strgat. Za hec sem zadevo potunkal v citronko, ter bil neverjetno amaziran:
Za foro sem v citronko potunkal še vse vijake ki sem jih snel iz vozila - seveda polabelirane, saj tega avta še ne poznam na pamet. Žuborenje čudovite župe bo pomojem do jutri ponehalo, nakar premerim vijake ter naročim nove kar se novega dobiti da, ostalo pa gre pod žično krtačo in nazaj: Vglavnem, če kdo še ne pozna fore s citronko, hitro probat!
Naročil sem še soliden seznam delov ki mi manjkajo, če pa bo sreča in bo poštar prinesel Perotove valje nerjavečega jekla, gredo obdelane stvari jutri na pleskanje.
Re: BMW 1802
Da ne bomo samo o zmagah.
Danes sem prejel Perotove cevi, ki so bile super mere, vse tak kot treba. Grem v lokalne rostfraj prodajalne, dobim 50x50 profil, nanj narišem potrebne linije za zarezat.
Tud izdolbel sem krivulje za cevi, šlo je super - naproti pričakovanjem sem lahko dobil solidne polkroge ven, tud cev je bila popolnoma pravokotna na profil. Nato pa švasanje.. in na čase mi je šlo kar na jok.
Nikakor nisem uspel najt prave nastavitve za varjenje teh dveh zadev skupaj. Probal sem različne amperaže v rangu 20A, zamenjal premer elektrode ( 1.6 in 2.4), poskusil še s pulznim varjenjem... Ali se mi je dogajalo, da mi je grelo kos in ni proizvedlo pravilne taline, ali pa je TAKOJ požrlo rob cevi, ki je za dobrih 5mm gledala nad pravokotni profil. Bemomast, nimam kilometrine s TIGom. Žal nisem imel testnega kosa cevi, da bi lahko skalibriral nastavitve, zato je nastala packarija vseeno čisto moja krivda. Sicer bo držalo, globina vara je solidna, ampak res nisem zadovoljen z izdelkom in sem v precepu, če nosilca sploh uporabit na avtu. Sicer vertikalnih sil na ta nosilec ni, zato robovi niso tako kritičnega pomena, pa vseeno. Zaenkrat je plan dat prašno barvat z drugimi kosi, pol pa bomo vidli kako bo zgledalo. Jebiga, varjenje rostfrei materiala je svojevrstna znanost, upravljanje s TIGom tudi; varjenje dveh različnih debelin materiala pa še posebej. Vajo rabim.
Evo žalost, in to je najboljši kos, da se razumemo:
Zadevo bom probal prespat, pol pa bomo vidli. To lahko zamenjam tudi brez demontaže celotnega mosta, tako da jo lahko tud kasneje zamenjam.
Danes sem prejel Perotove cevi, ki so bile super mere, vse tak kot treba. Grem v lokalne rostfraj prodajalne, dobim 50x50 profil, nanj narišem potrebne linije za zarezat.
Tud izdolbel sem krivulje za cevi, šlo je super - naproti pričakovanjem sem lahko dobil solidne polkroge ven, tud cev je bila popolnoma pravokotna na profil. Nato pa švasanje.. in na čase mi je šlo kar na jok.
Nikakor nisem uspel najt prave nastavitve za varjenje teh dveh zadev skupaj. Probal sem različne amperaže v rangu 20A, zamenjal premer elektrode ( 1.6 in 2.4), poskusil še s pulznim varjenjem... Ali se mi je dogajalo, da mi je grelo kos in ni proizvedlo pravilne taline, ali pa je TAKOJ požrlo rob cevi, ki je za dobrih 5mm gledala nad pravokotni profil. Bemomast, nimam kilometrine s TIGom. Žal nisem imel testnega kosa cevi, da bi lahko skalibriral nastavitve, zato je nastala packarija vseeno čisto moja krivda. Sicer bo držalo, globina vara je solidna, ampak res nisem zadovoljen z izdelkom in sem v precepu, če nosilca sploh uporabit na avtu. Sicer vertikalnih sil na ta nosilec ni, zato robovi niso tako kritičnega pomena, pa vseeno. Zaenkrat je plan dat prašno barvat z drugimi kosi, pol pa bomo vidli kako bo zgledalo. Jebiga, varjenje rostfrei materiala je svojevrstna znanost, upravljanje s TIGom tudi; varjenje dveh različnih debelin materiala pa še posebej. Vajo rabim.
Evo žalost, in to je najboljši kos, da se razumemo:
Zadevo bom probal prespat, pol pa bomo vidli. To lahko zamenjam tudi brez demontaže celotnega mosta, tako da jo lahko tud kasneje zamenjam.
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 1802
Če ti takole kuri zadeve imaš;
-premalo flowa plina
-in predvsem elektrodo predaleč od materiala.
Malo vadi z razdaljo elektrode - ponavad je uporabna razdalja od materiala med 0.5mm in 1.5mm
Se pa hitro zgodi da potem elektrodo namočiš in jo prvih par ura varjenja itak hodiš ostrit na pol minute.
V temple primeru imaš idealno priliko da daš elektrodo tolko noter v šalčko, da potem samo z šalčko drajsaš po materialu in držiš stalno razdaljo elektrode.
Pa ne skrbi; taki so bli tud moji začetki na TIGu, je vse kurilo okoli, je veliko bolj treba pazit na razdaljo pištole, kot pri MIGu
Drugače je pa rostfrej od vseh materialov še najlažje varit (z TIGom, ker je slabo toplotno prevoden in lepo drži lužico.
-premalo flowa plina
-in predvsem elektrodo predaleč od materiala.
Malo vadi z razdaljo elektrode - ponavad je uporabna razdalja od materiala med 0.5mm in 1.5mm
Se pa hitro zgodi da potem elektrodo namočiš in jo prvih par ura varjenja itak hodiš ostrit na pol minute.
V temple primeru imaš idealno priliko da daš elektrodo tolko noter v šalčko, da potem samo z šalčko drajsaš po materialu in držiš stalno razdaljo elektrode.
Pa ne skrbi; taki so bli tud moji začetki na TIGu, je vse kurilo okoli, je veliko bolj treba pazit na razdaljo pištole, kot pri MIGu
Drugače je pa rostfrej od vseh materialov še najlažje varit (z TIGom, ker je slabo toplotno prevoden in lepo drži lužico.