Sicer lahko preberem tudi letnico izdelave odlite na glavi, ampak okej, ti poslikam, ker me zanima kake so dejansko razlike. Hvala!
Tretnji dan povesti se na srečo nadaljuje brez kritičnih pretresov. Nimam dosti slik, sem pa delal ko bik. Most je zunaj! Kritične rje na šasiji ni bilo videt, tako da HVALA KURCU da je tukaj vse celo in čvrsto, me je dejansko zelo skrbelo kaj se bo zgodilo ko bo šel ta del dol.
Z ne pretirano mero prepričevanja je stari most padel like-its-1993, in na samem mostu ni nobenih sledi večje rjavine - problem se je pokazal le na enem izmed dveh odstranljivih nosilcev mosta, katerega bom potreboval za poliuretanske puše. Nenavaden pojav, ampak jebiga, tu bo treba nekaj sčarat.
Nastala praznina se je izkazala za strukturno zdravo. Skrajni levi zgornji del fotografije ni za nežne duše.
Zanimivo, da so bili na zadnjem mostu vijaki precej trdovratnejši od sprednjih. Ocenjujem, da tega kosa med prejšnjo obnovo niso odstranjevali, saj je bila rja na vijačnih spojih precej bolj izrazita, vendar seveda ni bila kos vsemogočni luft-pištoli. Polovico delovnika mi je vzelo še odstranjevanje gumijastih puš, ampak so se na koncu predale tudi one. Kup za peskanje je zdaj že zelo blizu svoji finalni velikosti, če bo današnji dan šel po predvidevanjih bodo stvari na fotografiji danes že na obdelavi. No, z izjemo vozička in sesalca, ki ostaneta v prvi barvi.
Danes si želim odstranit še menjalnik s kardanom, stare zavorne cevi in morda tudi cev za gorivo, treba pa bo nardit plan za težavo dveh vijakov prednjega mostu (in ga posledično še izpeljat). S tem pa mislim da se taumazan del počasi zaključuje.