VW T3 akka Caravelle
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: VW Caravelle
Evo danes narejena prva prava vožnja
Zadeva kr dobro piči in komaj v klanec pride do izraza moč
vendar ga je treba furat kar na obrate ko to moč potrebuješ.
Ne vem kolko vas pozna te obalne ceste ampak povem vseeno...
Ko se iz vasi Rižana pričneš vspenjat proti Črnemu Kalu,
Prej je šlo tam 55....
Sedaj v 4i pri 3000 RPM 80 kmh
Recimo po tropasvnici, ki se prične po kamnolomu Črni Kal proti Kozini...
Podobna zgodba.. prej cca 60, danes sem šel 85 v 5i.. morda če bi zanižal in res tišal v 4i bi šlo še malo več...
Tako da ja, zadeva je kr hud ugrade... in pomoje ko bo kej natovorjen.. se bo razlika še bolj poznala
Edino kar me heca... je da se motor nikakor ne segreje
Z Eugenetom sva malo debatirala... in vsi ki imajo te stare VW dizle z indirektnim vbrizgom....
Se zadeva segreje v 3min.. tudi meni se je 1.6d.. tudi pri -5" in klancu navzdol
TDI ki pa je direkten vbrizg se težko segreje.. verjetno je fora pri VW starih motorjih
v prekomorah, ki veliko več toplote disipirajo v glavo.. posledično vodo...
Zato sm v fazi nakupa tegale kosa
Ja točno tako, na prirobnici za gretje kabine so tri grelne svečke
To si imeli nekateri 90HP TDIji takrat....
Zadeva kr dobro piči in komaj v klanec pride do izraza moč
vendar ga je treba furat kar na obrate ko to moč potrebuješ.
Ne vem kolko vas pozna te obalne ceste ampak povem vseeno...
Ko se iz vasi Rižana pričneš vspenjat proti Črnemu Kalu,
Prej je šlo tam 55....
Sedaj v 4i pri 3000 RPM 80 kmh
Recimo po tropasvnici, ki se prične po kamnolomu Črni Kal proti Kozini...
Podobna zgodba.. prej cca 60, danes sem šel 85 v 5i.. morda če bi zanižal in res tišal v 4i bi šlo še malo več...
Tako da ja, zadeva je kr hud ugrade... in pomoje ko bo kej natovorjen.. se bo razlika še bolj poznala
Edino kar me heca... je da se motor nikakor ne segreje
Z Eugenetom sva malo debatirala... in vsi ki imajo te stare VW dizle z indirektnim vbrizgom....
Se zadeva segreje v 3min.. tudi meni se je 1.6d.. tudi pri -5" in klancu navzdol
TDI ki pa je direkten vbrizg se težko segreje.. verjetno je fora pri VW starih motorjih
v prekomorah, ki veliko več toplote disipirajo v glavo.. posledično vodo...
Zato sm v fazi nakupa tegale kosa
Ja točno tako, na prirobnici za gretje kabine so tri grelne svečke
To si imeli nekateri 90HP TDIji takrat....
Last edited by papi on 26 Jan 2022, 23:19, edited 1 time in total.
Re: VW Caravelle
Ravno tu je problem, 930 zglobov na svoj kombi ne bi dajal.
Zglob je sicer na papirju le 108 mm premera v primerjavi s 100, ampak je konkretno večji in masivnejši kos, precej bolj debel, občutiš ko ga primeš v roke.
To na obeh straneh in še masivnejša "palica", zadeva fizično na prirobnice iz menjalnika ne paše, niti na pesto- torej moraš še to pomenjat za prirejene. Živela nevzmetena masa.
Američani sicer vse prodajajo kot ready kite, nekega jurja in pol.
In na koncu je najšibkejši kos verige... menjalnik, ki je recimo pri syncru najdražji del, če je urejen kot se zagre. Raje vidim, da mi odleti polosovina, kot pa poškodbe na menjalniku.
Medtem ko 944 so bolt on swap.
Re: VW Caravelle
Sem prebral prej in ja od 944 ti dajo ene 2st več hoda. Ma gregor še tega ne rabi. Malo več dizla mogoče ker pravi da ne zadimi nič ko pohodi.
Let's go Brandon!
Re: VW Caravelle
To z grelnimi svečkami mi je res genialna ideja. To je blo dodano naknadno ni nobenega dvoma. Ko so prvič zagnali to mašino so mogli bit inženirji, fak, kaj smo ...perpetum mobile?. Ne definitivno rabi več nafte.
Let's go Brandon!
Re: VW Caravelle
Dolgo nisem bil na forumu, pa je bilo prav lepo pogledati tele slike, mal za nostalgijo. Opazil sem, da si dal gibljivo cev na izpuh. Okoli tega so večne polemike na forumih. Eni pravijo, da nima smisla in je kvečjemu škodljiva, drugi pravijo, da mora biti. Jaz sem spadal/spadam v skupino, ki pravi da je ne rabiš. Ampak glede na to koliko avtov si ti dal skozi v primerjavi z mano ti ne bom pametoval... Naj ti dobro služi!
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: VW Caravelle
Kombi nabira kilometre
V prvi priliki nardim kak video!
Lokalne klape to ne briga pa si ne morem pomagat z njimi
Gretje, zadeva dela!
Mogoče sem preveč pričakoval vendar zdej se vsaj ogreje!
prej se ni niti v 30min !
Rele sem zvezal tako da dobi + preko lučke od alternatorja,
Torej dokler ni vozilo vžgano se gretje nikakor ne more prižgat
Pri temperaturi 65° pa termostikalo prekine minus releju
No jaz sem bil tudi v klubu "ne rabi" in sm zmontiral nov avspuh na 1.6d,
zelo pazil da nima noben od gumi nosilcev kake prednapetosti ki bi nastala ob montaži...
Cev ki povezuje kolektor in avspuh sem nardil ko je bil lonec že zmontiran, da nebi kej šponalo...
In ko sem po 6k km vzel motor ven..... wala.. počen lonec pri nosilcu
Tle se slabo vidi, sem dal to sliko glih za razumet kje je počil...
In počil je zgoraj in spodaj...
No na TDIju pa sem dal pregibko ker sem jo dobil z 1Z motorjem
Pa sm jo ponucal že ki sm švasal avspuh z nule in se je tudi fi glih poklapal
Je pa tako... Zadeva je precej bolj glasna kot prej....
Možni vzroki:
-pač TDI motor...
-ker skoraj ni avspuha ?
-športski filter zraka?
V vsakem primeru se bi moral prej al slej lotit izolacije vozila,
tako da bomo delali na tem
V prvi priliki nardim kak video!
Lokalne klape to ne briga pa si ne morem pomagat z njimi
Gretje, zadeva dela!
Mogoče sem preveč pričakoval vendar zdej se vsaj ogreje!
prej se ni niti v 30min !
Rele sem zvezal tako da dobi + preko lučke od alternatorja,
Torej dokler ni vozilo vžgano se gretje nikakor ne more prižgat
Pri temperaturi 65° pa termostikalo prekine minus releju
Najprej hvala za pohvale in podporoJureK wrote: ↑04 Feb 2022, 14:28 Dolgo nisem bil na forumu, pa je bilo prav lepo pogledati tele slike, mal za nostalgijo. Opazil sem, da si dal gibljivo cev na izpuh. Okoli tega so večne polemike na forumih. Eni pravijo, da nima smisla in je kvečjemu škodljiva, drugi pravijo, da mora biti. Jaz sem spadal/spadam v skupino, ki pravi da je ne rabiš. Ampak glede na to koliko avtov si ti dal skozi v primerjavi z mano ti ne bom pametoval... Naj ti dobro služi!
No jaz sem bil tudi v klubu "ne rabi" in sm zmontiral nov avspuh na 1.6d,
zelo pazil da nima noben od gumi nosilcev kake prednapetosti ki bi nastala ob montaži...
Cev ki povezuje kolektor in avspuh sem nardil ko je bil lonec že zmontiran, da nebi kej šponalo...
In ko sem po 6k km vzel motor ven..... wala.. počen lonec pri nosilcu
Tle se slabo vidi, sem dal to sliko glih za razumet kje je počil...
In počil je zgoraj in spodaj...
No na TDIju pa sem dal pregibko ker sem jo dobil z 1Z motorjem
Pa sm jo ponucal že ki sm švasal avspuh z nule in se je tudi fi glih poklapal
Je pa tako... Zadeva je precej bolj glasna kot prej....
Možni vzroki:
-pač TDI motor...
-ker skoraj ni avspuha ?
-športski filter zraka?
V vsakem primeru se bi moral prej al slej lotit izolacije vozila,
tako da bomo delali na tem
-
- Posts: 29
- Joined: 14 Feb 2015, 17:33
- Avtomobil: AUDI S1 | VW T2 Westfalia | Impreza Hawk | Lancia Delta
Re: VW T3 akka Caravelle
Noro tole napreduje, ni kej
Mi je všeč kako se posvet vsaki zadevi za narest. Motor načeloma kr paše, je pa neomejen detajlov, če hočš da so zadeve res take kt se zagre
Mi je všeč kako se posvet vsaki zadevi za narest. Motor načeloma kr paše, je pa neomejen detajlov, če hočš da so zadeve res take kt se zagre
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: VW T3 akka Caravelle
Hvala ti!
Ja kot si napisal, res večina paše.. Je pa vseeno blo neki malo izumljanja in švasanja
In meni težko Itak komi čakam da je treba izumljat
Evo kombi lepo služi in ta teden sm biu kar dvakrat na Slavniku na njokih
Ta teden je bil v znamenju bull bar-a,
Take zadeve so kr kočljive.. ker lahko imaš neki v glavi, pride pa drugo..
Morem rečt da sm kr zadovoljen z izdelkom
je pa vse skupaj na 3 vijakih in konektor je pri roki.. tehnični.. policija...
Ker sem imel ta bull bar in dodatne luči v planu že od samega začetka,
se mi je kar zdelo da se bojo okrogle luči lepo poklapale.. zato tudi nisem šel v nabavo pravokotnih...
In točno tako je kot sem si predstavljal.. okrogle se res pokonektajo s temi dodatnimi lučmi
Sedaj samo nove okrogle žarometen nabavit ker tej so fuč
Ampak v primerjavi s pravokotnimi so jabe..
Re: VW T3 akka Caravelle
Naslednje kar rabiš je nek hud roof rack čez celo. Magari pohoden z lesenimi lajštami.
Let's go Brandon!