BMW e30 coupe
- papi
- Posts: 2195
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: BMW e30 coupe
Fantje to je to, da si pomagamo en drugemu in delimo izkušnje
Danes pomagam jst... En drug dan pa nekdo meni
Zato smo nardili ta forum vbistvu!
Aja, top avto!
Lepo napreduješ in super dodatki
Res presenetljivo da se še najde kaka tako lepo ohranjena
Danes pomagam jst... En drug dan pa nekdo meni
Zato smo nardili ta forum vbistvu!
Aja, top avto!
Lepo napreduješ in super dodatki
Res presenetljivo da se še najde kaka tako lepo ohranjena
Re: BMW e30 coupe
Okej nova zadeva, ker sem imel prvotni plan pridobitev certifikata starodobnika nisem želel namestiti short shifterja, sedaj pa pa bi se tega lotil, ker nimam namena pridobiti certifikata.
Zadeva je sledeča, kupil sem Coolerworx shifter skupaj z direct kit fitom za e30, po mesecu čakanja sem zadevo dobil domov, vendar pa z napačnim kitom, priložen je bil kit za e36.
Vizualno sta malenkost različna, širina oben ni enaka.
Za e36 je malenkost širša ter malenkost zaobljena, e30 pa je malo ožja in ravna. Predvidevam, da bi vseeno morali iti skozi, da se lahko tudi e36 montira na e30? Ima kdo kaj več izkušen?
Že več kot 14 dni želim kontaktirati Coolerworx, vendar do sedaj še nism dobil odgovora.
Spodaj prilagam slike obeh direct kit fitov.
Tako izgleda e30 kit
In tako e36
Če je razmak med vijaki enak pa ne vem, vsakem primeru je potrebno vrtanje tako, da lahko zadevo prilagodim.
Zadeva je sledeča, kupil sem Coolerworx shifter skupaj z direct kit fitom za e30, po mesecu čakanja sem zadevo dobil domov, vendar pa z napačnim kitom, priložen je bil kit za e36.
Vizualno sta malenkost različna, širina oben ni enaka.
Za e36 je malenkost širša ter malenkost zaobljena, e30 pa je malo ožja in ravna. Predvidevam, da bi vseeno morali iti skozi, da se lahko tudi e36 montira na e30? Ima kdo kaj več izkušen?
Že več kot 14 dni želim kontaktirati Coolerworx, vendar do sedaj še nism dobil odgovora.
Spodaj prilagam slike obeh direct kit fitov.
Tako izgleda e30 kit
In tako e36
Če je razmak med vijaki enak pa ne vem, vsakem primeru je potrebno vrtanje tako, da lahko zadevo prilagodim.
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW e30 coupe
za vodo pa za tank mi ne dela, zdej pa predn grem "toplo" vodo odkrivat bi probal še z drugim števcom če je to to. Obrate mam, BC2 dela, hitrost kaže...tak da ja, najbolš bi bla škatla vseh števcev pa da vidm v kermu zajcu je grm.
Re: BMW e30 coupe
Mogoče komu drugemu pride prav, to sedaj omogočajo tudi druge zavarovalnice, le enako kot LPP- vztrajen moraš bit.
Jaz sem svoj čas zvlekel k AS celotno družino, da sem rešil moje kante in očeta, ki je zgubil nekaj bonusa in za brevzeze plačeval preveč.
Ampak z leti se je vsaj v mojem primeru AS konkretno podražil, vsakič je bil izgovor da stari BMW-ji spadajo v neke rizične skupine, jadikovanja pred izročitvijo police da "saj je le malenkost dražje"... karnekaj.
Skratka največ ti reši dober agent. Sem presedlal h Generaliju, dobil isto komercialni popust do manjkajočega bonusa, sicer sem pa vmes naklepal tudi sam tistih 50% lastnega bonusa. In enako se da zmenit za vsa dodatno registrirana vozila.
Izkušnje so bile v škodnih primerih z obema zavarovalnicama ok- bolj je bilo odvisno od teženja cenilcu, kolikor pač gre.
Imajo sto in eno foro zavrovalnice, od tega ali si član gasilcev, ali si mlad starš.... ni da ni kaj vse določa stopnjo "rizika".
V mojem primeru je bilo še tako, da so največji popust izvrtali zavarovalniški posredniki/agenti, srbi, ki nonstop preklikavajo možne in nemožne kombinacije in se s tem ukvarjajo. Ko je isto kombinacijo na polici probavala uradna generali zavarovlaničarka v Kranju je bila sigurna, da se bodo opcije s popusti in kaskom izključevale med sabo- a je šlo normalno skozi in je pisano gledala.
Kar se tiče same zavarovalnice je meni v končni fazi vseeno, ker bodo na koncu 27let staro gajbo vse obravnavale po eurotaxu in bo cel avto za njih vreden manj, kot je na trgu en športni sedež iz vozila.
Ontopic:
Lepa e30! Jaz bi vztrajal pri zamenjavi za pravi shifter, če si kupil novo moraš dobiti to, kar paše, kakor hitro nekaj sam popravljaš ne bo več ličen izdelek.
Re: BMW e30 coupe
Ker smo po zanimivi debati razjasnili nekaj stvari, sem se odločil, da avto ne bo imel certifikata.
Potem sem imel po dobrem mesecu dovolj, da mi shifter stoji na polici, ker je support od Coolerworxa na nuli.
Danes sem se odločil, da zadevo sestavim. Pripravim orodje, dvignem avto in akcija. Za lažji pristop sem snel izpuh od sredinskega lonca nazaj, prav tako sem odstranil kardan iz menjalnika in spustil menjalnik za nekaj cm, da sem pridobil nekaj maneverskega prostora za montažo.
V notranjsti sem odstranil prestavno ročko in sredinsko konzolo, porezati je bilo potrebno 2 nosilca konzole, kasneje sem ji predelal, da sem lahko ponovno fiksiral konzolo.
V sam tunel je bilo nato potrebno izvrtati 3 luknje za direct kit fit. Testno privijem shifter in ga s spodnje strani povežem z menjalnikom, nastavim in nato vse označim. V dno sem naredil se luknjico za kabel do menjalnika, da ne ovira menjalnika.
Ko je bil shifter v pravi poziciji, pod avtom ponovno vse sestavim v prvotni položaj, nato se lotim notranjsti kjer je potrebno predelati sredinsko konzolo, pepelnik in manšeto- za njo se še odločam ali uporabim originalno, ali jo doma izdelam manjšo iz alkentare. Mislim, da bom kar naredil novo, toliko da pokrije samo luknjo, ročka pa še vedno pride do izraza.
[youtube] https://youtube.com/shorts/KJUOBJP_m-c?feature=share[/youtube]
Še kratek video delovanja
Doma imam OMP dirkaln volan, pa razmišljam ali ga zamenjam z obstoječim ali ne. Mtech 2 je sicer mi cilj, vendar so trenutno predragi...
Potem sem imel po dobrem mesecu dovolj, da mi shifter stoji na polici, ker je support od Coolerworxa na nuli.
Danes sem se odločil, da zadevo sestavim. Pripravim orodje, dvignem avto in akcija. Za lažji pristop sem snel izpuh od sredinskega lonca nazaj, prav tako sem odstranil kardan iz menjalnika in spustil menjalnik za nekaj cm, da sem pridobil nekaj maneverskega prostora za montažo.
V notranjsti sem odstranil prestavno ročko in sredinsko konzolo, porezati je bilo potrebno 2 nosilca konzole, kasneje sem ji predelal, da sem lahko ponovno fiksiral konzolo.
V sam tunel je bilo nato potrebno izvrtati 3 luknje za direct kit fit. Testno privijem shifter in ga s spodnje strani povežem z menjalnikom, nastavim in nato vse označim. V dno sem naredil se luknjico za kabel do menjalnika, da ne ovira menjalnika.
Ko je bil shifter v pravi poziciji, pod avtom ponovno vse sestavim v prvotni položaj, nato se lotim notranjsti kjer je potrebno predelati sredinsko konzolo, pepelnik in manšeto- za njo se še odločam ali uporabim originalno, ali jo doma izdelam manjšo iz alkentare. Mislim, da bom kar naredil novo, toliko da pokrije samo luknjo, ročka pa še vedno pride do izraza.
[youtube] https://youtube.com/shorts/KJUOBJP_m-c?feature=share[/youtube]
Še kratek video delovanja
Doma imam OMP dirkaln volan, pa razmišljam ali ga zamenjam z obstoječim ali ne. Mtech 2 je sicer mi cilj, vendar so trenutno predragi...
Re: BMW e30 coupe
Tako, pa bo končno na vrsto prišel tudi motor. Danes mi je uspelo domov pripeljati donatorski avto, Bmw e36 compact 1.8ti 1994, sepravi m42b18 motor
Imam tudi karter od e30, airbox ter nosilce.
Recimo, da v grobem je to to. Mi je pa kar malo hudo dati e36 v dele, sicer je compact grd , je pa precej dobra, rja je samo na sprednjem levem blatniku. Avto je pa kompleten in popolnoma delujoč.
Torej kakšni so plani:
-M42B18 (servis, pretesnjen motor, novi ležaji), naslednjo zimo pa ITB konverzija
-getrag 240
-hladilnik vode od e36
-diff 3.91
-51mm noge in BC gewinde
-325 zavore, zadnje roke z diski (BBK v prihodnosti)
-sprednji strut bar
-sprednji in zadnji H&R stabilizator
-strongflex gumice za celo podvozje
-s časoma pa še spredaj in zadaj konverzija na 5x120.
Potem pa se z avtom vozit in sproti odpravljati napake/ upgrade stvari.
Če ima kdo kakšno zanimivo idejo oz. ve za kakšno preverjeni zadevo pa le z besedo na dan.
Imam tudi karter od e30, airbox ter nosilce.
Recimo, da v grobem je to to. Mi je pa kar malo hudo dati e36 v dele, sicer je compact grd , je pa precej dobra, rja je samo na sprednjem levem blatniku. Avto je pa kompleten in popolnoma delujoč.
Torej kakšni so plani:
-M42B18 (servis, pretesnjen motor, novi ležaji), naslednjo zimo pa ITB konverzija
-getrag 240
-hladilnik vode od e36
-diff 3.91
-51mm noge in BC gewinde
-325 zavore, zadnje roke z diski (BBK v prihodnosti)
-sprednji strut bar
-sprednji in zadnji H&R stabilizator
-strongflex gumice za celo podvozje
-s časoma pa še spredaj in zadaj konverzija na 5x120.
Potem pa se z avtom vozit in sproti odpravljati napake/ upgrade stvari.
Če ima kdo kakšno zanimivo idejo oz. ve za kakšno preverjeni zadevo pa le z besedo na dan.
Re: BMW e30 coupe
menda obstajajo neke "stroker" variante predelav m4x motorjev z uporabo drugih bmwjevih gredi; morda smiselno prečekirat možnosti, če že maš narazen in imaš plan standalone eletronike (sklepam, glede na ITB plane).
Re: BMW e30 coupe
TOP avto in lep projekt!
Ampak, ampak...
OK, sicer je res, da sem bolj kot ne purist, ampak rezati ful lepo sredinsko konzolo, zato da vgradiš neoriginal šalthebel, se mi zdi na meji zločina
Seveda, vsak ima pravico delat s svojim avtom kar želi. To govorim brez cinizma.
Predlagam pa, sledeč pristop pri takih zadevah... da je "volk sit in koza cela". Kupiš drugo sredinsko konzolo (lahko v slabšem stanju), jo predelaš, originalno pa shraniš. Nekatere predelave so povratne, nekatere žal nepovratne... Tudi pri certifikatih sem mnenja, da bi se povratne predelave lahko bolj tolerirale (felge, sedeži, volani, fedri,...),...
LP W128
Ampak, ampak...
OK, sicer je res, da sem bolj kot ne purist, ampak rezati ful lepo sredinsko konzolo, zato da vgradiš neoriginal šalthebel, se mi zdi na meji zločina
Seveda, vsak ima pravico delat s svojim avtom kar želi. To govorim brez cinizma.
Predlagam pa, sledeč pristop pri takih zadevah... da je "volk sit in koza cela". Kupiš drugo sredinsko konzolo (lahko v slabšem stanju), jo predelaš, originalno pa shraniš. Nekatere predelave so povratne, nekatere žal nepovratne... Tudi pri certifikatih sem mnenja, da bi se povratne predelave lahko bolj tolerirale (felge, sedeži, volani, fedri,...),...
LP W128
Re: BMW e30 coupe
Da vas malo pomirim, doma imam lepo, deviško konzolo, ko me shifter mine, imam hitro lahko avto v org. Stanju
Ena fotka od danes, prvo spoznavno srečanje e30 in donatorja.
Ena fotka od danes, prvo spoznavno srečanje e30 in donatorja.