The (Inte)grale project
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Đizs krajst, faking italjani!
Zgleda so dal dolivke na to ploskev in jih je blo treba oddbrusti
Drgač men zdej dobr zgleda z to ploščico našvasano, bi pa brušeno površino okol nje spikal z kakšnimi pnevmatskimi iglami za odstranejvanje rje ali shot blastingom ali čem takim, da se nebi videlo da je blo odbrušeno.
Zgleda so dal dolivke na to ploskev in jih je blo treba oddbrusti
Drgač men zdej dobr zgleda z to ploščico našvasano, bi pa brušeno površino okol nje spikal z kakšnimi pnevmatskimi iglami za odstranejvanje rje ali shot blastingom ali čem takim, da se nebi videlo da je blo odbrušeno.
Re: The (Inte)grale project
Ma res ej italjani.. Tukej sem bil pa res 100% da je nekdo po svoje fleksal
Po mojem bom pustil tako, speskam še enkrat kjer je švasano pa gremo dalje.
Po mojem bom pustil tako, speskam še enkrat kjer je švasano pa gremo dalje.
- killer_beast
- Posts: 113
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: The (Inte)grale project
Lahko da je bil na tem mestu livni sistem, ali pa napajalnik in so to morali nekako odbrusiti. V vsakem primeru pa ja, prava ciganija So italjani kar znani po raznih umetnijah z aluminijem (porozni ulitki, nekaj na pol zbrušeno etc.)
Re: The (Inte)grale project
Pa ne brusi preveč, da se ne zgodi kaj takega: https://youtu.be/4eT8iVwayts?t=325
Re: The (Inte)grale project
Tell me about it.. Sm videl na temu motorju po mojem vse, od poroznosti, nelivnosti, slabe končne obdelave, ni da ni. Pa če bi bil samo aluminij problematičen.. Glede na to da peskamo vse živo imajo daleč najboljše ulitke japonci. Škoda ker niso dol dajali vlivat.killer_beast wrote: ↑05 Apr 2021, 21:21 Lahko da je bil na tem mestu livni sistem, ali pa napajalnik in so to morali nekako odbrusiti. V vsakem primeru pa ja, prava ciganija So italjani kar znani po raznih umetnijah z aluminijem (porozni ulitki, nekaj na pol zbrušeno etc.)
Faknalim wrote: ↑06 Apr 2021, 10:33 Pa ne brusi preveč, da se ne zgodi kaj takega: https://youtu.be/4eT8iVwayts?t=325
Re: The (Inte)grale project
Sem še enkrat speskal in sedaj je lepo. Ja seveda
Varilec me je na to opozoril ampak nisem mogel pustit zažgano od zvarov. Ostala mi je špura od švasa katero sem začel brusit na roke:
Po nekaj časa sem obupal in probal še plan B
Ki se je izkazal kot pravilna odločitev Tole bo zdej dokončni izgled, na ploščico sem pozabil. Upam da mi ga zaradi brušenja ne bo res odprlo na koncu ampak je tako porozen da se po mojem ni za bati.
Sedaj ga še enkrat speskam ob priliki in zmontiram.
Za kolektor sem naročil tudi nove injektorje. Glede na to da imam plan dvigniti konjenico na 300 rabim večje injektorje. Zaenkrat sem vzel injektorje Bosch 0280156280 od Astre VXR, ki pri 3 barih flowajo 470cc kar je za začetek dovolj. Imajo 4 luknje namesto 1 (Astra je v originalu 16v-2 porta) ampak je snop nekako pod istim kotom kot original, curek je pa bolj razpršen, kar je super. Hvala Alfa R za top ceno in hvala kolegu Borisu za pomoč pri izbiri.
Poleg tega sem se naučil da imam že v originalu variabilen regulator tlaka goriva, tako da ga bom zaenkrat sigurno stestiral in uporabil ker zadošča potrebi. Še par komponent pa bo slika že bolj jasna.
Varilec me je na to opozoril ampak nisem mogel pustit zažgano od zvarov. Ostala mi je špura od švasa katero sem začel brusit na roke:
Po nekaj časa sem obupal in probal še plan B
Ki se je izkazal kot pravilna odločitev Tole bo zdej dokončni izgled, na ploščico sem pozabil. Upam da mi ga zaradi brušenja ne bo res odprlo na koncu ampak je tako porozen da se po mojem ni za bati.
Sedaj ga še enkrat speskam ob priliki in zmontiram.
Za kolektor sem naročil tudi nove injektorje. Glede na to da imam plan dvigniti konjenico na 300 rabim večje injektorje. Zaenkrat sem vzel injektorje Bosch 0280156280 od Astre VXR, ki pri 3 barih flowajo 470cc kar je za začetek dovolj. Imajo 4 luknje namesto 1 (Astra je v originalu 16v-2 porta) ampak je snop nekako pod istim kotom kot original, curek je pa bolj razpršen, kar je super. Hvala Alfa R za top ceno in hvala kolegu Borisu za pomoč pri izbiri.
Poleg tega sem se naučil da imam že v originalu variabilen regulator tlaka goriva, tako da ga bom zaenkrat sigurno stestiral in uporabil ker zadošča potrebi. Še par komponent pa bo slika že bolj jasna.
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Čak, kaj? Ploščica ti je dol padla ko si peskal?
Re: The (Inte)grale project
Nič pametnega ampak mi počasi zmanjkuje stvari na motorju. Še enkrat sem zategnil glavne ležaje ker mi nekaj ni dalo miru. Zmontiral sem sesalni kolektor z novim tesnilom.
Speskal sem tlačen regulator in za silo preveril če deluje.
Če piham notri je zaprt, če pihnem vanj s kompresorjem odpre, recimo da deluje bp. Več sledi ob zagonu ko bom meril tlak goriva in videl kaj se dogaja, če v prostem teku dobim 2.5bar je to to. Motor je praktično pripravljen za vgradnjo.
Od stvari na motorju so mi ostale praktično samo še jermenice, kolektor in par drobnarij. Moram ga vržti na paleto kjer bom lahko nanj obesil menjalnik in diff, začenjam šparati za ecu/senzoriko/turbo/kolektor in pripravljati prostor pod havbo. Mogoče pa bo letos.
Speskal sem tlačen regulator in za silo preveril če deluje.
Če piham notri je zaprt, če pihnem vanj s kompresorjem odpre, recimo da deluje bp. Več sledi ob zagonu ko bom meril tlak goriva in videl kaj se dogaja, če v prostem teku dobim 2.5bar je to to. Motor je praktično pripravljen za vgradnjo.
Od stvari na motorju so mi ostale praktično samo še jermenice, kolektor in par drobnarij. Moram ga vržti na paleto kjer bom lahko nanj obesil menjalnik in diff, začenjam šparati za ecu/senzoriko/turbo/kolektor in pripravljati prostor pod havbo. Mogoče pa bo letos.