Jejžev brlog
- strider87
- Posts: 660
- Joined: 08 Feb 2012, 19:34
- Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
- Location: Ptuj
Re: Jejžev brlog
Dober vozni park si nabral!
Tako je, nič prodat!!
Tako je, nič prodat!!
Re: Jejžev brlog
Vozni park bi lahko bil večji
Volan bo vredu, sem pa ugotovil, da imajo vsi mt1 volani vpetje malo iz centra in letijo gor-dol
Zalepil in opral sem ga, v živo se niti ne opazi toliko, da je bil popravljen. Zdaj pa že čaka na oblačenje v usnje
Caddyevo podvozje pa tudi gre počasi h koncu..
Malo sem kopiral Eugena
Spredaj je zdaj avto višji za dobrih 8 cm in še vedno 4cm nižji od originala. Malo nižje bo še moral, rit pa malo višje, da ne bo glisiral
Zmontiral sem tudi gtijev stabilizator in avto se končno pelje kot sem hotel. No kakega konja več bi še lahko mel. Se mi je pa kar smejalo, ko sem prišel iz testne vožnje
Volan bo vredu, sem pa ugotovil, da imajo vsi mt1 volani vpetje malo iz centra in letijo gor-dol
Zalepil in opral sem ga, v živo se niti ne opazi toliko, da je bil popravljen. Zdaj pa že čaka na oblačenje v usnje
Caddyevo podvozje pa tudi gre počasi h koncu..
Malo sem kopiral Eugena
Spredaj je zdaj avto višji za dobrih 8 cm in še vedno 4cm nižji od originala. Malo nižje bo še moral, rit pa malo višje, da ne bo glisiral
Zmontiral sem tudi gtijev stabilizator in avto se končno pelje kot sem hotel. No kakega konja več bi še lahko mel. Se mi je pa kar smejalo, ko sem prišel iz testne vožnje
Re: Jejžev brlog
Zdravo
Dolgo že nisem nič napisal. Odločitve, da ne bom prodal in kupil nobenega avta se nisem dolgo držal
Da bi malo razbremenil proračun sem hotel prodat kombija, pa je naneslo tako, da sva s Striderjem zamenjala projekte in imam js njegovega e30 karavana, on pa mojo T2.
Dolgo sem razmišljal o e30 turbo diesel projektu, ki bi ga lahko imel za vsak dan. Stanje ni ravno najboljše, ima pa kar nekaj opreme pa še moj letnik je
Ampak čovek nikoli ne kupi enega avta...
Ker je bila praznina ob izgubi kombija prevelika, je bilo treba ukrepat in zgodilo se je:
Vw T3 Caravelle GL s 5 prestavami in 1.6 Td motorjem
Sledilo je urejanje in čiščenje notranjosti, velik servis, menjava kupa tesnil, semeringov in kolesnih ležajev, obnova zavor in prva menjava sklopke
Sledila je testna vožnja na srečanje v Lesce, kjer sem že na vhodu srečal bivšo T2, ki je pri Striderju doživela nekaj sprememb
Dolgo že nisem nič napisal. Odločitve, da ne bom prodal in kupil nobenega avta se nisem dolgo držal
Da bi malo razbremenil proračun sem hotel prodat kombija, pa je naneslo tako, da sva s Striderjem zamenjala projekte in imam js njegovega e30 karavana, on pa mojo T2.
Dolgo sem razmišljal o e30 turbo diesel projektu, ki bi ga lahko imel za vsak dan. Stanje ni ravno najboljše, ima pa kar nekaj opreme pa še moj letnik je
Ampak čovek nikoli ne kupi enega avta...
Ker je bila praznina ob izgubi kombija prevelika, je bilo treba ukrepat in zgodilo se je:
Vw T3 Caravelle GL s 5 prestavami in 1.6 Td motorjem
Sledilo je urejanje in čiščenje notranjosti, velik servis, menjava kupa tesnil, semeringov in kolesnih ležajev, obnova zavor in prva menjava sklopke
Sledila je testna vožnja na srečanje v Lesce, kjer sem že na vhodu srečal bivšo T2, ki je pri Striderju doživela nekaj sprememb
Re: Jejžev brlog
Tako je po 5 letih stanja T3 prevozil 180km in sledila je logična odločitev, gremo v auschwitz
8 komadov se je sredi noči na petek 13. vkrcalo v kombi in do polovice poti skozi Češko smo leteli 120km/h vsi presenečeni, kako dobro se star cigu pelje. Potem pa se je začelo...
Zlomilo je dovodno cev olja na turbino in zmetalo olje po motornem prostoru in vročem avspuhu. Na srečo se ni vžgalo in na še večjo srečo se je to zgodilo ravno pri izvozu na počivališče, da sem lahko z ugasnjenim kombijem pripeljal do parkirišča
Na počivališču smo uspeli popraviti ravno toliko, da je držalo do bližnjega mesta, ne pa tudi do trgovine, zato smo do najbližje trgovine imeli uro in pol rekreativnega ogleda mesta. Že 3. smo nalili 4 litersko kanto olja v mašino in nadaljevali pot. Cev je držala, spustil pa je menjalnik, ki je spotoma z oljem zalil še lamelo sklopke. Do cilja in domov smo se privlekli z vožnjo na nizkih obratih, celo pot pa je waxx ujel v eni sliki:
Po 2. menjavi sklopke, menjavi cevi za olje in popravilu puše v zvonu menjalnika je bil čas za nov izlet, ki pa je razen Aljaževe (Vlado) intervencije pri zategovanju kolesnih ležajev minil dokaj mirno, no malo pred domom nas je začel zapuščati alternator...
Nekje vmes se je okoli hiše začela prestavljati še katra, ki je kmalu zapustila prizorišče
Po 2 letih mi je končno uspelo zrihtat in registrirat sivega coupeja, ki pa je zaradi ostalih projektov odšel k novemu lastniku.
(koledarsko) zimo sem izkoristil za dokončanje projekta, ki se mi je vlekel že od lanske pomladi
Tomos 14 TLC, letnik 1973, ko sem ga dobil je bil v zelo slabem stanju, prejšni lastnik je z njim vlekel avtoprikolico, pred 20 leti pa je bil zaleten, nekaj na pol pošraufan in postavljen v vlažno klet.
Zdaj se počasi lotevam obnove in predelave zelenega touringa, pa mogoče še kaj napišem prej, kot čez eno leto
8 komadov se je sredi noči na petek 13. vkrcalo v kombi in do polovice poti skozi Češko smo leteli 120km/h vsi presenečeni, kako dobro se star cigu pelje. Potem pa se je začelo...
Zlomilo je dovodno cev olja na turbino in zmetalo olje po motornem prostoru in vročem avspuhu. Na srečo se ni vžgalo in na še večjo srečo se je to zgodilo ravno pri izvozu na počivališče, da sem lahko z ugasnjenim kombijem pripeljal do parkirišča
Na počivališču smo uspeli popraviti ravno toliko, da je držalo do bližnjega mesta, ne pa tudi do trgovine, zato smo do najbližje trgovine imeli uro in pol rekreativnega ogleda mesta. Že 3. smo nalili 4 litersko kanto olja v mašino in nadaljevali pot. Cev je držala, spustil pa je menjalnik, ki je spotoma z oljem zalil še lamelo sklopke. Do cilja in domov smo se privlekli z vožnjo na nizkih obratih, celo pot pa je waxx ujel v eni sliki:
Po 2. menjavi sklopke, menjavi cevi za olje in popravilu puše v zvonu menjalnika je bil čas za nov izlet, ki pa je razen Aljaževe (Vlado) intervencije pri zategovanju kolesnih ležajev minil dokaj mirno, no malo pred domom nas je začel zapuščati alternator...
Nekje vmes se je okoli hiše začela prestavljati še katra, ki je kmalu zapustila prizorišče
Po 2 letih mi je končno uspelo zrihtat in registrirat sivega coupeja, ki pa je zaradi ostalih projektov odšel k novemu lastniku.
(koledarsko) zimo sem izkoristil za dokončanje projekta, ki se mi je vlekel že od lanske pomladi
Tomos 14 TLC, letnik 1973, ko sem ga dobil je bil v zelo slabem stanju, prejšni lastnik je z njim vlekel avtoprikolico, pred 20 leti pa je bil zaleten, nekaj na pol pošraufan in postavljen v vlažno klet.
Zdaj se počasi lotevam obnove in predelave zelenega touringa, pa mogoče še kaj napišem prej, kot čez eno leto
- strider87
- Posts: 660
- Joined: 08 Feb 2012, 19:34
- Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
- Location: Ptuj
Re: Jejžev brlog
Go jejž:)
moped je dobro izpal!
če bo grinč taki
moped je dobro izpal!
če bo grinč taki
Re: Jejžev brlog
Če boš kaj mrdal motor na e30 in bi rad ostal na dizlu idi v smeri m57 swapa. Še bolje pa je če ostaneš na m21 in delaš na turbini, in dovodu goriva. Manj živcev bo šlo. Je pa bila ta e30 zanimiva tudi meni
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Jejžev brlog
Tale e30 bo še raketa!
Pod 500Nm se sploh ne pogovarjamo!
Pod 500Nm se sploh ne pogovarjamo!
Re: Jejžev brlog
e30 sem hotel dizla samo zaradi želje po swapu na m57d30, drugače imam raje navadnega 1.8, kot ta traktor
M21 se mi ne zdi smiselno rihtat. Ta ima za sabo dobre pol milijona km, sliši se turbina, pije olje, kup stvari bi rabil novih in sem cenovno že skoraj na m57, pri katerem z nekaj igranja dobim bolj zanesljivih 2x toliko konjev in nižjo porabo, če smo že pri dizlih
M57 motor s pravim karterjem in nosilci že imam, večjo turbino tudi, izpušni kolektor je že tudi narejen po meri, večino delov podvozja že imam...
Ustavi se pri stanju avta, ki bo rabil kar nekaj kleparije in ljubezni do ostalih delov, da bo tak, kot bi ga rad. Jutri leti m21 motor ven, pa lahko prilepim kako sliko, če vam manjka rje v času karantene
M21 se mi ne zdi smiselno rihtat. Ta ima za sabo dobre pol milijona km, sliši se turbina, pije olje, kup stvari bi rabil novih in sem cenovno že skoraj na m57, pri katerem z nekaj igranja dobim bolj zanesljivih 2x toliko konjev in nižjo porabo, če smo že pri dizlih
M57 motor s pravim karterjem in nosilci že imam, večjo turbino tudi, izpušni kolektor je že tudi narejen po meri, večino delov podvozja že imam...
Ustavi se pri stanju avta, ki bo rabil kar nekaj kleparije in ljubezni do ostalih delov, da bo tak, kot bi ga rad. Jutri leti m21 motor ven, pa lahko prilepim kako sliko, če vam manjka rje v času karantene
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Jejžev brlog
Da!
Re: Jejžev brlog
Malo smo se zafrkavali in dokumentirali, kako je padel motor ven
Hm ja.. obljubljene slike...
Zadna hauba je zaenkrat videt boljša, kot sem pričakoval
to me je mal presenetilo
Hm ja.. obljubljene slike...
Zadna hauba je zaenkrat videt boljša, kot sem pričakoval
to me je mal presenetilo