ne ,sem jih pa svoj cajt delal Tukaj sem samo zadnji del naredil oz se še dela Sicer je bolj wannabe cafe ,kakšna klasika mogoče še pride v prihodnosti. Tle je jeba ker so cevi pravokotne in gre lok na več strani , pa še neke interne mere , da sem moral ta prvo cevi nardit . Pri okrogli ni pene ker jo zakriviš in poljubno zvračaš
1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- pero27
- Posts: 2635
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Uf, tale deltabox okvir ne napolni ravno mojega srca z navdušenjem
No, z kompletnim in "izpravnim" motorjem sem se odpravil na tehnični, ki ga je tudi brez težav odpravil.
Seveda je blo takoj treba nardit en krog na novih tablicah
Če imam že en motor viška lahko nardimo mal spojlerja
Še isti večer, ko sem dobil tablice je blo treba seveda razturat motor v prafaktorje in začet rezat
Vse kar je pod sedežem je seveda moralo it dol; zračni filter, akumolator, vsa napeljava z releji, blatniki itd.
Odrezal sem tudi zadnji konec okvirja in pomeril začasni sedež:
No, to pa zdej zgleda že malo bolj kulturno
Tukaj se zdej tudi vidi zakaj je KZ400 tako dober kandidat za cafeja; okvirja z bolj čistimi linijami in lepšimi proporci za cafeja pač ni.
No, z kompletnim in "izpravnim" motorjem sem se odpravil na tehnični, ki ga je tudi brez težav odpravil.
Seveda je blo takoj treba nardit en krog na novih tablicah
Če imam že en motor viška lahko nardimo mal spojlerja
Še isti večer, ko sem dobil tablice je blo treba seveda razturat motor v prafaktorje in začet rezat
Vse kar je pod sedežem je seveda moralo it dol; zračni filter, akumolator, vsa napeljava z releji, blatniki itd.
Odrezal sem tudi zadnji konec okvirja in pomeril začasni sedež:
No, to pa zdej zgleda že malo bolj kulturno
Tukaj se zdej tudi vidi zakaj je KZ400 tako dober kandidat za cafeja; okvirja z bolj čistimi linijami in lepšimi proporci za cafeja pač ni.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
ja ni okvir lih ta pravi ..sej pravim wannabe ..čeprav se danes že vse živo meče pod kafe.
Mene pa pri tem kawa okvirju moti tisti ogromen V med mašino in zadnjim kolesom
Mene pa pri tem kawa okvirju moti tisti ogromen V med mašino in zadnjim kolesom
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- pero27
- Posts: 2635
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ja sej glih ta velik V je fora vseh tapravih cafejev
Vzmet na vsaki strani pa ravna cev do tam kjer je vpeta. Vsi originalni cafeji so to mel; Nortoni in Triumphi in potem še vsi japonci z dvojnimi fedri. Samo noben tako lepo v nulo naravnost, kot KZ400.
Jst vem kaj ti ciljaš; monoshock pa "odskočna deska" za sedež, ki stoji sama v zraku brez vizualno močne podpore. Samo to je ena druga, modernejša estetika, ne retro cafe racer To je pol tiste sorte šport, ko greš na motor natikat USD vilce pa take fore; na tale KZ mi to sploh ne sede, mogoče kdaj nardim na kakšnem težjem kej takega.
Vzmet na vsaki strani pa ravna cev do tam kjer je vpeta. Vsi originalni cafeji so to mel; Nortoni in Triumphi in potem še vsi japonci z dvojnimi fedri. Samo noben tako lepo v nulo naravnost, kot KZ400.
Jst vem kaj ti ciljaš; monoshock pa "odskočna deska" za sedež, ki stoji sama v zraku brez vizualno močne podpore. Samo to je ena druga, modernejša estetika, ne retro cafe racer To je pol tiste sorte šport, ko greš na motor natikat USD vilce pa take fore; na tale KZ mi to sploh ne sede, mogoče kdaj nardim na kakšnem težjem kej takega.
- pero27
- Posts: 2635
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Potem je poštar prinesel paket od Kickstarterja. Ampak ne ameriškega, ampak nemškega
V njem pa frame loop, pena za sedež in še par drobnarij, ki bodo prišle prav kasneje.
Na srečo so tile fameloopi mal nenatančno izdelani; po dimenzijah an spletni strani bi moral biti 12mm preozek za moj okvir; sem imel namen rezat na sredi in štukat; izkazalo se je da je samo 3mm preozek in sem ga samo inimalno raztegnil.
Najprej sem določil pozicijo:
Odrezal na dolžino in postružil puše za v okvir, da bo zadeva orng, sploh ker bo zdaj look držal zgornja vpetja vzmetenja narazen:
Zunanja premera cevi okvirja in loopa se ujemata, notranaj pa ne, zato je na pušah štenga.
Pripravil sem še okvir, varil sem namenoma na tem mestu, da bo loop tudi podprt:
Potem sem še pleh zarezal, da sem lahko popravil linijo in se zdaj kot vizualno ujema z 15°, kolikor loop zavije gor ...the little things
Zašvasal in pobrusil vare:
Dodal nosilce za elektriko, sedež in litijevo baterijo za letos (potem gre drugam):
In pobarval nahitro - do konca sezone bo dobr.
V njem pa frame loop, pena za sedež in še par drobnarij, ki bodo prišle prav kasneje.
Na srečo so tile fameloopi mal nenatančno izdelani; po dimenzijah an spletni strani bi moral biti 12mm preozek za moj okvir; sem imel namen rezat na sredi in štukat; izkazalo se je da je samo 3mm preozek in sem ga samo inimalno raztegnil.
Najprej sem določil pozicijo:
Odrezal na dolžino in postružil puše za v okvir, da bo zadeva orng, sploh ker bo zdaj look držal zgornja vpetja vzmetenja narazen:
Zunanja premera cevi okvirja in loopa se ujemata, notranaj pa ne, zato je na pušah štenga.
Pripravil sem še okvir, varil sem namenoma na tem mestu, da bo loop tudi podprt:
Potem sem še pleh zarezal, da sem lahko popravil linijo in se zdaj kot vizualno ujema z 15°, kolikor loop zavije gor ...the little things
Zašvasal in pobrusil vare:
Dodal nosilce za elektriko, sedež in litijevo baterijo za letos (potem gre drugam):
In pobarval nahitro - do konca sezone bo dobr.
- pero27
- Posts: 2635
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Potem sem naredu nosilc za tablico iz rostfreja, ki se montira kar namesto podložke zadnje akse:
Zmontiral še eno kul zavorno luč in tablico ter manjše retro žmigavce zadaj:
Malo pospravil napeljavo, da je ne bom ravno po tleh vlekel:
Zmontiral pod filtre in sedež:
In odpeljal sezono do konca, kar je je še ostalo z motorjem v takem stanju:
Zdej čez zimo pa sledi malo boj zares projekt
Zmontiral še eno kul zavorno luč in tablico ter manjše retro žmigavce zadaj:
Malo pospravil napeljavo, da je ne bom ravno po tleh vlekel:
Zmontiral pod filtre in sedež:
In odpeljal sezono do konca, kar je je še ostalo z motorjem v takem stanju:
Zdej čez zimo pa sledi malo boj zares projekt
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Dobar je in nastal. Sploh mi je pa original tank kul, in stock poslikava. PS..kdaj dobi šprikle
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ta kawa ima res čisto ravno zgornji del grušta pod sedežem. Jaz se morem tudi loti mojega. Kosi so večinoma doma.
Let's go Brandon!
- pero27
- Posts: 2635
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ja, sej zato sem ga pa iskal, pa zarad rezervarja tud Ja dej kkšno temo odpri, ane, me firbec matra
Šprikel pa ne bo, ker so mi te kulese čist hude.
So pa mel ti motorji šprikle pred faceliftom, ja.
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Meni je čist cool, tak kot je. Edino izpuh obvezno nekaj drugega.
Get low, no matter how