Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V + slike celotne obnove
Pri setu za obnovo pomožnega cilindra sklopke je bila v setu napacna manšeta. Pa mi je zgledala nekam dokaj podobna manšeti na menjalniku
Dolžina super, mali premer tudi. Velik premer na menjalniku je edino napacen, ampak sem dal delat oilon pušo za distancnik, da bo lepo naprešana gor in gumice prijela normalno 8)
Dolžina super, mali premer tudi. Velik premer na menjalniku je edino napacen, ampak sem dal delat oilon pušo za distancnik, da bo lepo naprešana gor in gumice prijela normalno 8)
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:40, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V + slike celotne obnove
Zacel okoli menjalnika podirat. Ocistit prvo, potem padalje zgruntat kako se lotit, al komplet odpret, al ocistit, da se vidi kolk bo še svinjarije vn priteklo in opilkov. Ne vem še.
Na hitro probano. Bo kr lep 8)
Pa do konca obnovljen in sestavljen razdelilec zavornega ucinka zadaj. Zapecena barva 1 uro na 200 stopinjah.
Evolucija kljucev za 164. Jz sem se odlocil za srednjo varjanto, ker so mi dalec najlepši + lucko majo
Slucajno probaval neko kljucavnico razred, pa vidim da se ujema ta lep kljuc z njo Pol sem pa iz 3 obnovil in sestavil enega dobrega haha.
Na hitro probano. Bo kr lep 8)
Pa do konca obnovljen in sestavljen razdelilec zavornega ucinka zadaj. Zapecena barva 1 uro na 200 stopinjah.
Evolucija kljucev za 164. Jz sem se odlocil za srednjo varjanto, ker so mi dalec najlepši + lucko majo
Slucajno probaval neko kljucavnico razred, pa vidim da se ujema ta lep kljuc z njo Pol sem pa iz 3 obnovil in sestavil enega dobrega haha.
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:42, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V + slike celotne obnove
Uspel mi je dobr ulov zopet! :mrgreen: Neke strani širom evrope, veliko pregovarjanja za poslat v SLO, ampak je ratalo. Redke zadeve super poceni dobil 8)
Nosilec menjalnika! Dolgo iskana zadeva. V6 nosilec je sicer nek vecji, ampak je noro mehek, doma mam 3 zanic. Nov stane 200-300€ Tako da bom mel TS nosilec, ki zgleda veliko boljši, bolj cvrst tudi, plus na forumih tujih so isto dajali TS nosilce in deluje bp. Cena nosilca pa skupaj s poštnino 55€. Pride pa iz Sicilije iz mesta Corleone
TS nosilc
V6 nosilc
Primerjava
Tulc potisnega ležaja plus tesnilo menjalnika. Prejšnje leto je bil na Alfa servisu uradnem 20€. Ta let 80€ No jz sem ga našel v tujini za 19€ še vedno.
Pa manšeta prestavnih drogov. Pri meni vse razpadene v prafaktorje. Ponavadi cena okoli 70€. Narocil iz italije za 40€
Cep menjalnika 1.60€
Manšeta zakljucna prestavnega mehanizma na menjalniku 3.80€
Pokrov svecke na vžigalnem kablu 4€
Nova kljucavnica z 2 kljucema - 7.55€. Ne vem sicer za kam je, ampak je blo tko pocen da sem vzel kr
Obenem sem se lotil prestavljanja kablov in sestavljanja kompletna armature. Iz 3.0 kabli na TS armaturo ki je v super stanju.
Ene par kablov
Sistem smeri pihanja ventilacije. To je sam škatla. Kje so še miljon ostalih cevi, plus ventilator in klima enota.
Obenem vprašanje. Se komu sanja kje dobit takšne konektorje? Moram na V6 napeljavi zamenjat na ta nov sistem, ker V6 ma še starega, ki je grozljiv (8 debelih kablov, 8 pin stari razmajan konektor brez kakršne koli izolacije in vse oksidira in razpade).
Nosilec menjalnika! Dolgo iskana zadeva. V6 nosilec je sicer nek vecji, ampak je noro mehek, doma mam 3 zanic. Nov stane 200-300€ Tako da bom mel TS nosilec, ki zgleda veliko boljši, bolj cvrst tudi, plus na forumih tujih so isto dajali TS nosilce in deluje bp. Cena nosilca pa skupaj s poštnino 55€. Pride pa iz Sicilije iz mesta Corleone
TS nosilc
V6 nosilc
Primerjava
Tulc potisnega ležaja plus tesnilo menjalnika. Prejšnje leto je bil na Alfa servisu uradnem 20€. Ta let 80€ No jz sem ga našel v tujini za 19€ še vedno.
Pa manšeta prestavnih drogov. Pri meni vse razpadene v prafaktorje. Ponavadi cena okoli 70€. Narocil iz italije za 40€
Cep menjalnika 1.60€
Manšeta zakljucna prestavnega mehanizma na menjalniku 3.80€
Pokrov svecke na vžigalnem kablu 4€
Nova kljucavnica z 2 kljucema - 7.55€. Ne vem sicer za kam je, ampak je blo tko pocen da sem vzel kr
Obenem sem se lotil prestavljanja kablov in sestavljanja kompletna armature. Iz 3.0 kabli na TS armaturo ki je v super stanju.
Ene par kablov
Sistem smeri pihanja ventilacije. To je sam škatla. Kje so še miljon ostalih cevi, plus ventilator in klima enota.
Obenem vprašanje. Se komu sanja kje dobit takšne konektorje? Moram na V6 napeljavi zamenjat na ta nov sistem, ker V6 ma še starega, ki je grozljiv (8 debelih kablov, 8 pin stari razmajan konektor brez kakršne koli izolacije in vse oksidira in razpade).
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:43, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V + slike celotne obnove
Tavelik je zlo podoben, če ne isti kot bmw e30 glavni štekar v motornem prostoru:
Sigurno nek kitajc dela nove, ker je en kup harness adapterjev za moderne motorje v e30 metat z novimi konektorji za dobit. Mal pobrskaj.
Sigurno nek kitajc dela nove, ker je en kup harness adapterjev za moderne motorje v e30 metat z novimi konektorji za dobit. Mal pobrskaj.
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V + slike celotne obnove
Sem že neki iskal, pa nč pametnega najdo glih. Zgleda ista zadeva drugače čisto.
No odločo sem se, da ne rabim 2 seta nastavljivih amortizerjev, še en set skoraj novih navadnih, itd. Sem prvo mislo vse 3 sete prodat in kupit Yellow speed racing gewinde. No 1 set QV 24V amortizerjev je šel v pol ure, jz sem se pa mal premislo, pa zaenkrat ostajam na QV 12V amortizerjih in zender fedrih.
Sem se pa zato odločil za nekaj drugega Q2 diff! Iskal cel dan, novi po 780€+. Rabljeni 500€+.
No odločo sem se, da ne rabim 2 seta nastavljivih amortizerjev, še en set skoraj novih navadnih, itd. Sem prvo mislo vse 3 sete prodat in kupit Yellow speed racing gewinde. No 1 set QV 24V amortizerjev je šel v pol ure, jz sem se pa mal premislo, pa zaenkrat ostajam na QV 12V amortizerjih in zender fedrih.
Sem se pa zato odločil za nekaj drugega Q2 diff! Iskal cel dan, novi po 780€+. Rabljeni 500€+.
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:45, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Aja ta menjalnik cel Q2 je bil nateg. Italijan nasledn dan, to je navadn menjalnik...
No po 1 tednu iskanja, včeri šel v zagreb iskat cel menjalnik. 450€ Q2 menjalnik. Blagor italijanom, da so isto ohišje menjalnika od leta 1987 do 2010 Paše diff v vse menjalnike.
No po 1 tednu iskanja, včeri šel v zagreb iskat cel menjalnik. 450€ Q2 menjalnik. Blagor italijanom, da so isto ohišje menjalnika od leta 1987 do 2010 Paše diff v vse menjalnike.
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:44, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Rešen iz menjalnika smrdljivca
Zgleda super. Tut magnet v menjalniku je komaj kaj mikro opilkov.
In pa snet tut zobnik. Naslednje je snet ležaje, preuredit plasticen zobnik za senzor hitrosti 164 in naprešat nove lažaje potem.
Zgleda super. Tut magnet v menjalniku je komaj kaj mikro opilkov.
In pa snet tut zobnik. Naslednje je snet ležaje, preuredit plasticen zobnik za senzor hitrosti 164 in naprešat nove lažaje potem.
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:46, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Smukc se je hoto vsega rešit. Jz sem ga en del odrešo 164 3.0 12V in 24V.
Pa to še niti vse ni sploh. Pride še nekaj škatl.
Pa to še niti vse ni sploh. Pride še nekaj škatl.
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:46, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Izgubljeni nosilc Poslan 27.11.19 prišel 13.2.20. Prihajal je iz italije Vmes že dobil refund in vse, ker je bil proglašen za izgubljenega itak
Še vec krame kupo in privleko :mrgreen: Trenutno mam 3x 3.0 12V in 1x 3.0 24V.
Obenem 1 tedn nazaj probaval Nissens hladilnik. Groza od kopije. Ne paše v most hladilnikov, ne paše na njega ventilator, itd. Me minil vse skupaj, slucajno pa kolega mi poslal da en prodaja OE 164 hladilnik za 100€. Ok super. Se zmenim za nakup, ampak zahtevam slike, da ga vzame iz škatle prvo, ker je bla še tovarniško zapkirana in neodprta od leta 95. In seveda naslednji dan, hjoj oba sta poškodovana. Ok. Kak hudo pa? Hja edn je hudo zvit, drugi pa sam nogica pocena. Cena 100€ oba in casti poštnino. Ajde vzamem jz to, drugace so po 300-400€ komad original novi. Kopij niti nicesar vec sploh ni, moj Nissens bil eden zadnjih. Glede na kvaliteto boljše da jih niti ni
No un hudo zvit, je res kr orng pado nekje in se povil. Ampak nikjer nic poceno niti nic
Drugi sam z nogico poceno. Hja..al me je mal nasral (verjetno) al pa zdej med dostavo ga najebal. Isto mal zvit.
Neki sem že probaval poravnat, neuspešno. Tko da rabim ideje kak se tega lotit, da ju ne unicim do konca.
Drugace se pa vrgel na kable, zdej bo mamo vsi casa mal vec kot ponavadi. Pa dolgo že odlašam s tem seveda.
Vratni kabli porihtani na novo in poviti na novo.
Ene par me jih pa še caka Plus še nardit nove motorne kable in še porihtat vse tiste od armature...
Še vec krame kupo in privleko :mrgreen: Trenutno mam 3x 3.0 12V in 1x 3.0 24V.
Obenem 1 tedn nazaj probaval Nissens hladilnik. Groza od kopije. Ne paše v most hladilnikov, ne paše na njega ventilator, itd. Me minil vse skupaj, slucajno pa kolega mi poslal da en prodaja OE 164 hladilnik za 100€. Ok super. Se zmenim za nakup, ampak zahtevam slike, da ga vzame iz škatle prvo, ker je bla še tovarniško zapkirana in neodprta od leta 95. In seveda naslednji dan, hjoj oba sta poškodovana. Ok. Kak hudo pa? Hja edn je hudo zvit, drugi pa sam nogica pocena. Cena 100€ oba in casti poštnino. Ajde vzamem jz to, drugace so po 300-400€ komad original novi. Kopij niti nicesar vec sploh ni, moj Nissens bil eden zadnjih. Glede na kvaliteto boljše da jih niti ni
No un hudo zvit, je res kr orng pado nekje in se povil. Ampak nikjer nic poceno niti nic
Drugi sam z nogico poceno. Hja..al me je mal nasral (verjetno) al pa zdej med dostavo ga najebal. Isto mal zvit.
Neki sem že probaval poravnat, neuspešno. Tko da rabim ideje kak se tega lotit, da ju ne unicim do konca.
Drugace se pa vrgel na kable, zdej bo mamo vsi casa mal vec kot ponavadi. Pa dolgo že odlašam s tem seveda.
Vratni kabli porihtani na novo in poviti na novo.
Ene par me jih pa še caka Plus še nardit nove motorne kable in še porihtat vse tiste od armature...
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:49, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Long time no update. Bolj mal se dogaja tudi, sam nekaj vseeno se.
Kabli so mi najhujši posel pri avtu. Sovražim vse okoli elektrike delo Sam je*i ga, sami se ne bojo zrihtali.
Hladilnike sem zaenkrat pospravil vse 3, pa se bom potem dalje ukvarjal ko bo treba Neki sem probal, ampak neuspešno poravnat. Magari bom poslal nekam kjer se ukvarjajo z obnovami, pa naj poravnajo. Zvite ne dam na avto nikoli.
Ker me kabli ne veselijo pretirano, sploh ko sem zacel dalje rihtat in odkril, da so žice vse oksidirane in zanic vsaka druga in da rabim vse nove mase... Sem sam pospravo nazaj od kot so pršli
Pa se spravil rihtat nekaj kar mi že vzdavnaj moral dokoncat. Armatura. Skratka urejam ventilacijo pod armaturo. Vse razstavljeno, ocišceno, nova izolacija, nove pene usmerjanja zraka itd.
Lepilo od stare izolacije je grozljivo cistit..pacarija do konca.
Ampak pogled potem na novo je pa vreden truda
Danes sledilo razstavljanje škatle za usmerjanje zraka. TS škatla je bila dosti boga, predvsem ker je pecka pušcala in je bilo vse zapacano
Na sreco hrckanje prav pride veckrat
Pogled na bogi usmerjevalnik zraka z razpadeno peno
Ocišcen
In pa novo tesnilo
Kabli armatura. To mi je vzelo kar veliko casa.
Te stare prikljucke sem malo "izboljšal" in zalil odzadaj.
Ocišcene mase
Potem pa na glavne creve, ki povezujejo cel avto
Meril sem upornost žic in preverjal njihovo stanje. Predvsem vse mase in pluse. Vse v mejah normale, tako da bi moralo biti ok.
Popravlanje žic, ki so jih cvikali, predelovali, manjkajoca izolacija, cišcenje mas, plusov, itd
Drekasti star prikljucek levi sem odrezal stran in ga zamenjal z novejšim tipom. Zarad tega so se znale 164 vžgat celo.
Potem pa nadaljevanje. VSI kabli do zadnjega cm so bili ocišceni z brake cleanerjem svinjarije, prebrisani in na novo poviti.
Tole je zacetna solata pri varovalkah zadaj
After 8) En mal razlike je hehe
Komplet ocišceni, premerjeni, pregledani, popravljeni (z izjemo radia, tisto morem še uredit in dat nove euro prikljucke)
Je blo pa potrebno to nazaj na armaturo pravilno spravit. Brez slik, ko sem vse snemal dol in temeljito poslikal, nebi blo fajn
Koncni izgled. Hudo bolj urejeno, manj prostora zavzame itd.
En cas nazaj sem zamenjal tudi jermen za 2020, prej sem mel namrec 2013, ker prej drugega ni bilo na voljo kot stare zaloge edino.
Pa pobral vn orignal zmatrane in prekratke stojne. Rabim daljše za moje kolektorje
Nabavil spet en kup OE Alfa robe. Zacuda dobil vse original cevi vode, prakticno zastojn, kakšne smešne cene so bile. Pa tudi original cepe podna se je dalo še dobit! Nisem mogo verjet.
Edino senzor nivoja olja, je pa napacen, so namrec mele 164 2 razlicna V6 motorji
Pa ker bom mel nekaj malega dela okoli šasije za pripikat par zadev itd, pa ker se mi ne da avta vozit okoli cem si kupil še CO2 varilni 200A
Pa najdo sem identicno izolacijo kot original. Ista debelina, isti izgled, samolepilna, isti material
Kabli so mi najhujši posel pri avtu. Sovražim vse okoli elektrike delo Sam je*i ga, sami se ne bojo zrihtali.
Hladilnike sem zaenkrat pospravil vse 3, pa se bom potem dalje ukvarjal ko bo treba Neki sem probal, ampak neuspešno poravnat. Magari bom poslal nekam kjer se ukvarjajo z obnovami, pa naj poravnajo. Zvite ne dam na avto nikoli.
Ker me kabli ne veselijo pretirano, sploh ko sem zacel dalje rihtat in odkril, da so žice vse oksidirane in zanic vsaka druga in da rabim vse nove mase... Sem sam pospravo nazaj od kot so pršli
Pa se spravil rihtat nekaj kar mi že vzdavnaj moral dokoncat. Armatura. Skratka urejam ventilacijo pod armaturo. Vse razstavljeno, ocišceno, nova izolacija, nove pene usmerjanja zraka itd.
Lepilo od stare izolacije je grozljivo cistit..pacarija do konca.
Ampak pogled potem na novo je pa vreden truda
Danes sledilo razstavljanje škatle za usmerjanje zraka. TS škatla je bila dosti boga, predvsem ker je pecka pušcala in je bilo vse zapacano
Na sreco hrckanje prav pride veckrat
Pogled na bogi usmerjevalnik zraka z razpadeno peno
Ocišcen
In pa novo tesnilo
Kabli armatura. To mi je vzelo kar veliko casa.
Te stare prikljucke sem malo "izboljšal" in zalil odzadaj.
Ocišcene mase
Potem pa na glavne creve, ki povezujejo cel avto
Meril sem upornost žic in preverjal njihovo stanje. Predvsem vse mase in pluse. Vse v mejah normale, tako da bi moralo biti ok.
Popravlanje žic, ki so jih cvikali, predelovali, manjkajoca izolacija, cišcenje mas, plusov, itd
Drekasti star prikljucek levi sem odrezal stran in ga zamenjal z novejšim tipom. Zarad tega so se znale 164 vžgat celo.
Potem pa nadaljevanje. VSI kabli do zadnjega cm so bili ocišceni z brake cleanerjem svinjarije, prebrisani in na novo poviti.
Tole je zacetna solata pri varovalkah zadaj
After 8) En mal razlike je hehe
Komplet ocišceni, premerjeni, pregledani, popravljeni (z izjemo radia, tisto morem še uredit in dat nove euro prikljucke)
Je blo pa potrebno to nazaj na armaturo pravilno spravit. Brez slik, ko sem vse snemal dol in temeljito poslikal, nebi blo fajn
Koncni izgled. Hudo bolj urejeno, manj prostora zavzame itd.
En cas nazaj sem zamenjal tudi jermen za 2020, prej sem mel namrec 2013, ker prej drugega ni bilo na voljo kot stare zaloge edino.
Pa pobral vn orignal zmatrane in prekratke stojne. Rabim daljše za moje kolektorje
Nabavil spet en kup OE Alfa robe. Zacuda dobil vse original cevi vode, prakticno zastojn, kakšne smešne cene so bile. Pa tudi original cepe podna se je dalo še dobit! Nisem mogo verjet.
Edino senzor nivoja olja, je pa napacen, so namrec mele 164 2 razlicna V6 motorji
Pa ker bom mel nekaj malega dela okoli šasije za pripikat par zadev itd, pa ker se mi ne da avta vozit okoli cem si kupil še CO2 varilni 200A
Pa najdo sem identicno izolacijo kot original. Ista debelina, isti izgled, samolepilna, isti material
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:53, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex