Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
No, pa se SLO "old-skul" gibanju pridružujeva še "midva"...
Oldi je bil moja večna želja, krivci za dokončno okužbo pa so bili @Anzee , @RE21 & @Sendi , ko sem se prvič usedel v njihove samoroge.
Idealen scenarij je bil:
- coupe
- bencinar
- nekaramboliran
- čim manj rjav
- RWD
- kompleten
- živahna motorizacija
- ne najbolj pogost
- čimbolj znana zgodovina
- budget 3-5k
Iskal in odločal sem se zelo dolgo in karkoli mi je bilo všeč je bilo "out of my budget" ali pa ni bil kompleten in po možnosti zbit in precej rjav. Tiha želja je bil sicer 2002 ampak nisem našel nobene lepe za željen denar. Tudi ena Fulvia 1.3 rally je bila v igri pa mi je nekaj smrdelo v zgodbi...
No potem pa sem naletel na tole. Z očetom sva ga šla pogledat in to je bilo to.
Od idealnega kriterija mi je zmanjkala le živahna motorizacija, sem pa zato dobil avto od 1. lastnika, ki si ga je kupil decembra 1969 in ga zaradi poškodbe hrbta nato 1989 pospravil v garažo. In tam je bil vse do mojega prevzema...nekaramboliran in kompleten. Pa še ni jih veliko na cesti...
Gre se za Fiat 124 Sport Coupe, letnik 1969. Ima ročni menjalnik s 4 prestavami, poganja ga Lampredi-jev štirivaljni motor z dvojno odmično gredjo -1438ccm / 90konj.
Kot zanimivost je imel avto že leta 69 spredaj in zadaj disk zavore (230mm), visko sklopko in zobat jermen odmičnih gredi. So pa ponujali tudi opcijo s 5 prestavami a je ta žal nima. "V-max" naj bi imel sicer 170km/h ampak si predstavljam, da zna biti v kabini že pri 100km/h precej glasno
Nikoli si nisem mislil, da bom imel Fiata ampak glej kako se obrne zgodba.
Prvotni plan je bil, da pade oldi za 30ko, ampak bo pa zdej plan, da bo do 30ke zrihtan...
Plan:
- generalka motorja
- menjava vseh gumic, tesnil, cevk...
- menjava električne napeljave (hvala bogu je ni veliko)
- porihtat se mora bremze
- notranjost je še zelo lepa in jo bom samo temeljito očistil. Popravit se mora le volan, ker je na spoju zlezel narazen, popravit razpoko na lesu okoli prestavne ročice in pa zamenjati preparela tesnila okoli oken + zamenjati stopalke za gas, bremzo in sklopko.
- zbrusit vso barvo dol in dat na novo farbat. Barva ostane ista.
- Spolirat krom dele, če pa kaj ne bo šlo pa na novo kromirat.
- za piko na i pa mu bom privoščil še lepe feltne. Konkavne in "na rob". Nisem še odločen 13" (cromodora cd66 7Jx13") ali 15" (BBS ali pa Cromodora CD 68 7Jx15"). To so potem sladki problemi...
Pa mogoče gre še malo bolj "v tla" ampak to bom videl potem, ko bodo feltne gor. Načeloma se bom te opcije rahlo branil, saj mi je tu na nek način všeč original, ker avto ni sestavljanka. Bom videl...
Sem pa v tem precej svež tako, da bom imel še precej vprašanj
Še slike prevzema:
Prevzem avtovleke - hvala WRC asistenca!!
Via primorska
Pod tole streho je bil 30 let!
Nalaganje rakete
Na poti v nov dom
Veseli jolbe
Prva noč pod kozolcem
To je načeloma to. Jutri naložim še malo več slik avtomobila, ostalo pa sproti...
Oldi je bil moja večna želja, krivci za dokončno okužbo pa so bili @Anzee , @RE21 & @Sendi , ko sem se prvič usedel v njihove samoroge.
Idealen scenarij je bil:
- coupe
- bencinar
- nekaramboliran
- čim manj rjav
- RWD
- kompleten
- živahna motorizacija
- ne najbolj pogost
- čimbolj znana zgodovina
- budget 3-5k
Iskal in odločal sem se zelo dolgo in karkoli mi je bilo všeč je bilo "out of my budget" ali pa ni bil kompleten in po možnosti zbit in precej rjav. Tiha želja je bil sicer 2002 ampak nisem našel nobene lepe za željen denar. Tudi ena Fulvia 1.3 rally je bila v igri pa mi je nekaj smrdelo v zgodbi...
No potem pa sem naletel na tole. Z očetom sva ga šla pogledat in to je bilo to.
Od idealnega kriterija mi je zmanjkala le živahna motorizacija, sem pa zato dobil avto od 1. lastnika, ki si ga je kupil decembra 1969 in ga zaradi poškodbe hrbta nato 1989 pospravil v garažo. In tam je bil vse do mojega prevzema...nekaramboliran in kompleten. Pa še ni jih veliko na cesti...
Gre se za Fiat 124 Sport Coupe, letnik 1969. Ima ročni menjalnik s 4 prestavami, poganja ga Lampredi-jev štirivaljni motor z dvojno odmično gredjo -1438ccm / 90konj.
Kot zanimivost je imel avto že leta 69 spredaj in zadaj disk zavore (230mm), visko sklopko in zobat jermen odmičnih gredi. So pa ponujali tudi opcijo s 5 prestavami a je ta žal nima. "V-max" naj bi imel sicer 170km/h ampak si predstavljam, da zna biti v kabini že pri 100km/h precej glasno
Nikoli si nisem mislil, da bom imel Fiata ampak glej kako se obrne zgodba.
Prvotni plan je bil, da pade oldi za 30ko, ampak bo pa zdej plan, da bo do 30ke zrihtan...
Plan:
- generalka motorja
- menjava vseh gumic, tesnil, cevk...
- menjava električne napeljave (hvala bogu je ni veliko)
- porihtat se mora bremze
- notranjost je še zelo lepa in jo bom samo temeljito očistil. Popravit se mora le volan, ker je na spoju zlezel narazen, popravit razpoko na lesu okoli prestavne ročice in pa zamenjati preparela tesnila okoli oken + zamenjati stopalke za gas, bremzo in sklopko.
- zbrusit vso barvo dol in dat na novo farbat. Barva ostane ista.
- Spolirat krom dele, če pa kaj ne bo šlo pa na novo kromirat.
- za piko na i pa mu bom privoščil še lepe feltne. Konkavne in "na rob". Nisem še odločen 13" (cromodora cd66 7Jx13") ali 15" (BBS ali pa Cromodora CD 68 7Jx15"). To so potem sladki problemi...
Pa mogoče gre še malo bolj "v tla" ampak to bom videl potem, ko bodo feltne gor. Načeloma se bom te opcije rahlo branil, saj mi je tu na nek način všeč original, ker avto ni sestavljanka. Bom videl...
Sem pa v tem precej svež tako, da bom imel še precej vprašanj
Še slike prevzema:
Prevzem avtovleke - hvala WRC asistenca!!
Via primorska
Pod tole streho je bil 30 let!
Nalaganje rakete
Na poti v nov dom
Veseli jolbe
Prva noč pod kozolcem
To je načeloma to. Jutri naložim še malo več slik avtomobila, ostalo pa sproti...
“Racing is life. Anything before or after is just waiting.” - Steve McQueen
-
- Posts: 1992
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
V-bag!! Hud je!
A z motorjem si ze kej nagruntu kaj je? Ga je ratal obrnt?
Kar se barve tice, jaz bi se probu potrudit da ostane originalna, magar s poliranjem in flikanjem kaksnih delov ki so slabi (tle ti mogoce lahko dobro pomaga @Opelpower), glede na to da je od prve lastnice, pa se stal je v garazi, bi mogoce bilo resljivo? Avto ima pa najvecji car ce je v prvotni barvi..
Drgac pa ja, cromodore pa minimalna nizada men je skoda samo da ni malo novejsi, da bi imel drugo masko, bolj kvadratno z dvojnimi lucmi znotraj..
A z motorjem si ze kej nagruntu kaj je? Ga je ratal obrnt?
Kar se barve tice, jaz bi se probu potrudit da ostane originalna, magar s poliranjem in flikanjem kaksnih delov ki so slabi (tle ti mogoce lahko dobro pomaga @Opelpower), glede na to da je od prve lastnice, pa se stal je v garazi, bi mogoce bilo resljivo? Avto ima pa najvecji car ce je v prvotni barvi..
Drgac pa ja, cromodore pa minimalna nizada men je skoda samo da ni malo novejsi, da bi imel drugo masko, bolj kvadratno z dvojnimi lucmi znotraj..
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
hud k vinta !
se strinjam, tale akril bo pomoje rešljiv
se strinjam, tale akril bo pomoje rešljiv
- karoserist.si
- Posts: 527
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Super...pomoje bi se tole tudi lahko klasificiralo kot Barn find...30 let v garaži
Tule se le potrudi, da barva ostane čim bolj original...takole na slikah ne zgleda slaba barva.
Pa dobrodošla 'oba' na forumu
Tule se le potrudi, da barva ostane čim bolj original...takole na slikah ne zgleda slaba barva.
Pa dobrodošla 'oba' na forumu
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Hudo!
Tele sem jst tud zijal pred nakupom prvega oldija, pa sem potem kupu e21.
Barva je bla pa glih tako rdeča, pa glih tako kredasta, pa je blo po parih urah ročnega drgnenja z gobico in polirpasto vse drgač (polirke nisem mel).
Tko da barvo boš 100% oživel.
Mašina se pa tudi sliši strašno zanimivo; 90 konjev v takem avtu sploh ni tako malo, boš videl.
Tele sem jst tud zijal pred nakupom prvega oldija, pa sem potem kupu e21.
Barva je bla pa glih tako rdeča, pa glih tako kredasta, pa je blo po parih urah ročnega drgnenja z gobico in polirpasto vse drgač (polirke nisem mel).
Tko da barvo boš 100% oživel.
Mašina se pa tudi sliši strašno zanimivo; 90 konjev v takem avtu sploh ni tako malo, boš videl.
- L4UK0
- Posts: 3083
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Topčina projekt, čestitke!
No pa se bo nabralo par projektov za spremljat čez zimo! Keep us posted!
No pa se bo nabralo par projektov za spremljat čez zimo! Keep us posted!
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
U hudo! Dobr nakup Srečno z obnovo, se veselim spremljat tole
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
pa dobro kje najdete take najdbe ..sem samo jaz ta večja mona al kaj
človek ima prvo serijo sport coupeja ....jebeš lepe maske in luči ..huda najdba
Ne to nič packat po barvi ..če hočeš kvalitetno pobarvat (kar je totalen nesmisel pri takem avtu)moraš razdret vse ..ko začneš razdirat ni nikoli konca. Pri taki zadevi rajš vidim da je nekaj lokalno popravljeno in tisto premazano z temeljno barvo na penzl kot pa da barvaš cel del
Ti to mehansko popedenaj , spucaj,popoliraj in vozi ter uživaj ..in ja ..verjemi da teh 90 konjev dobro brca v tem avtu
Obilo užitkov želim
človek ima prvo serijo sport coupeja ....jebeš lepe maske in luči ..huda najdba
Ne to nič packat po barvi ..če hočeš kvalitetno pobarvat (kar je totalen nesmisel pri takem avtu)moraš razdret vse ..ko začneš razdirat ni nikoli konca. Pri taki zadevi rajš vidim da je nekaj lokalno popravljeno in tisto premazano z temeljno barvo na penzl kot pa da barvaš cel del
Ti to mehansko popedenaj , spucaj,popoliraj in vozi ter uživaj ..in ja ..verjemi da teh 90 konjev dobro brca v tem avtu
Obilo užitkov želim
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Uživaj v obnovi in upam, da ga kmalu vidimo na cesti
lp
lp