Bimmer 315
Re: Bimmer 315
Hudo zgleda.
Kako to, da so prakticno vsi kolektorji za te fergije tako kratki? A obstajajo pac samo verzije misljene za dirkalne motorje kjer je pac bolj pomembna moc kot srednje obmocje? Ker prostora je dovolj za kaj daljsega...
Kako to, da so prakticno vsi kolektorji za te fergije tako kratki? A obstajajo pac samo verzije misljene za dirkalne motorje kjer je pac bolj pomembna moc kot srednje obmocje? Ker prostora je dovolj za kaj daljsega...
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
Kje si pa ti videl dolge kolektorje za fergije? Loputa mora bit blizu ventila zaradi odzivnosti, da ne dobiš plenum efekta. Trobentice pa nabiješ gor kolkor dolge hočeš, da stjunaš dolžino intakea za obrate pri katerih hočeš dobit bonus.
Re: Bimmer 315
Ja poglej si tele in tiste, ki jih ima Lauko, vsaj x2 dolžina... Sej sam dobr veš da ni važna samo skupna dolžina, ampak pri delnem gasu tudi od lopute do ventila, skupna dolžina pride bolj do izraza pri polnem gasu.
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
Lauko ima cigumigu v pahljačo kolektorje, ker so sesalni kanali neenakomerno razmetani po glavi in nemorejo bit prekratki kolektorji ker bi dobil separacijo zračnega toka če bi bili prekratki in posledično ovinki preostri. Tud M10 je "hemi" glava in je posledično že kanal znotraj glave relativno dolg. Bore spacing dcoe weberjev je 90mm, M10 mašine pa 100mm, tako da tu ni nekega hudega ovinka (meni gre to neujemanje sicer še vedno strašno na živce).
Drugače je pa z oddaljenostjo metuljčka pri fergijih od sesalnega ventila tako; na višjih obratih boš vrtel motor, bolj mora bit oddaljen od ventila, ker pomembno pripomore k mešanju goriva z zrakom. Ista fora kot pozicioniranje injektorjev pri ajnšpricu.
Za 6000RPM si z 130mm razdalje med metuljčkom in sesalnim kanalom na varni strani. Od tega jih imaš dobrih 80mm že v glavi, pa ene 10mm v fergazerju, tako da bi bil teoretično lahko kolektor dolg tud samo 40mm. Sam to bi zgledalo mal trapasto. Zato bodo moji dolgi neverjetnih 48mm.
(dobr, mal gulfam, ker je pri mojih fergijih metuljček mal globje v fergiju)
Drugače je pa z oddaljenostjo metuljčka pri fergijih od sesalnega ventila tako; na višjih obratih boš vrtel motor, bolj mora bit oddaljen od ventila, ker pomembno pripomore k mešanju goriva z zrakom. Ista fora kot pozicioniranje injektorjev pri ajnšpricu.
Za 6000RPM si z 130mm razdalje med metuljčkom in sesalnim kanalom na varni strani. Od tega jih imaš dobrih 80mm že v glavi, pa ene 10mm v fergazerju, tako da bi bil teoretično lahko kolektor dolg tud samo 40mm. Sam to bi zgledalo mal trapasto. Zato bodo moji dolgi neverjetnih 48mm.
(dobr, mal gulfam, ker je pri mojih fergijih metuljček mal globje v fergiju)
Re: Bimmer 315
M10 na duplih s temi kratkimi kolektorji je full lepa mašina. TO je pomembno !
Let's go Brandon!
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
+1 Ful maš lepo mašino Majkl!
...če bi pa Weber delal bore spacing 100mm bi bla pa še lepša! (sam bi blo pol treba nekej z zavornim servotom sčarat, da bi šlo not )
...če bi pa Weber delal bore spacing 100mm bi bla pa še lepša! (sam bi blo pol treba nekej z zavornim servotom sčarat, da bi šlo not )
Re: Bimmer 315
Pojma nimam glede dolzin; so original BMW. So pa dejansko vsi tako kratki. Prostora je naceloma kar dosti, edino pri zadnjem cilindru je do servo bobna samo cca 5cm.kmetek wrote:Hudo zgleda.
Kako to, da so prakticno vsi kolektorji za te fergije tako kratki? A obstajajo pac samo verzije misljene za dirkalne motorje kjer je pac bolj pomembna moc kot srednje obmocje? Ker prostora je dovolj za kaj daljsega...
Hvala vse za pohvale; upam, da motor ne bo samo lep
LP Miha
Re: Bimmer 315
Ima kdo slucajno izpusne prirobnice za m10b20 narisane v dxf? Ali pa se boljse ze zrezane iz kaksnega inoxa?
LP Miha
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
Jst sicer nimam, bom pa tud slejkoprej rabu...
Če boš počakal 1 teden lahko poskeniram glavo, zrišem dxf in ti pošljem. Ti pa daš pol zrezat 2 kompleta in mi enga pošlješ pa sva si bot.
Deal?
Jst bi narisal na način da so ločene priprobnice, tako kot na prvi sliki. In da cevi vtakneš čez prirobnico, zapikaš od spodaj in zavariš od zunaj, tako kot na tadrugi sliki (samo elipsasto).
predalgam 10mm 304 rostfrej za prirobnice in 38mm ID cevi 1.5mm debelina stene
Če boš počakal 1 teden lahko poskeniram glavo, zrišem dxf in ti pošljem. Ti pa daš pol zrezat 2 kompleta in mi enga pošlješ pa sva si bot.
Deal?
Jst bi narisal na način da so ločene priprobnice, tako kot na prvi sliki. In da cevi vtakneš čez prirobnico, zapikaš od spodaj in zavariš od zunaj, tako kot na tadrugi sliki (samo elipsasto).
predalgam 10mm 304 rostfrej za prirobnice in 38mm ID cevi 1.5mm debelina stene