Manta še ni pozabljena, jo imam v mislih )).
Vsake toliko kaj zanimivega kupim, da potem ko bom dobil 'napad' da jo bom lahko zložil skupaj, kot se spodobi.
Dobil težko pričakovane 'ausstellfenster'
in končno, komplet Recaro sedežev:
Danes pričakujem pa še en paketek .
Spet ena Manta B ;)
- karoserist.si
- Posts: 527
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Lep set zicev, sam en emblem ti fali? Si dobu na kleinanzeigen?
- karoserist.si
- Posts: 527
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Ja, na kleinanzeigen sem se zmenu. Sem jih šel potem iskat v Nemčijo ker bi bla poštnina predraga...pa nazaj grede sva se z očetom ustavila še v Gmündu v Porsche muzeju .
Aja, embleme sem pa že dobil.
Aja, embleme sem pa že dobil.
- karoserist.si
- Posts: 527
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Tale Manta še ni šla v pozabo .
Zaradi prevelikega števila projektov sem jo za en čas dal 'on hold' je pa na srečo vmes enkrat prišel na vrsto tudi vikend oživljanja oz. 'kozolec party'...po dveh dneh dela je 'palila' in prvič po mislim da 12 letih spet laufala.
Takole je potekalo vse skupaj...
samevanje še brez vgrajenega motorja...
prevoz agregata do avta...
priprave...
veliko priprav, da se je zgodilo tole...motor vstavljen, pritrjen in povezan,...
potem se je pred vžigom odstranilo in spucalo tank in zamenjalo vse lajtunge za gorivo ter dodalo filtre...
vgradil sem še nov petri volan in engelmann-e
spotoma se je zamenjalo še dotrajano dihtungo prtljažnika
zamenjal pečko gretja (puščala) in motorček ventilacije...
zreproduciral sem še par prtrditev cevk
sem preveril še vso elektriko pred štartom
pripravljeno na štart...na sliki še ni vgrajene pečke (je bila še nekje na poti) zato je narejena direktna povezava cevi...
in potem, ko je laufala...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lYCQM2pLYI8[/youtube]
Nadaljevanje sledi...
Zaradi prevelikega števila projektov sem jo za en čas dal 'on hold' je pa na srečo vmes enkrat prišel na vrsto tudi vikend oživljanja oz. 'kozolec party'...po dveh dneh dela je 'palila' in prvič po mislim da 12 letih spet laufala.
Takole je potekalo vse skupaj...
samevanje še brez vgrajenega motorja...
prevoz agregata do avta...
priprave...
veliko priprav, da se je zgodilo tole...motor vstavljen, pritrjen in povezan,...
potem se je pred vžigom odstranilo in spucalo tank in zamenjalo vse lajtunge za gorivo ter dodalo filtre...
vgradil sem še nov petri volan in engelmann-e
spotoma se je zamenjalo še dotrajano dihtungo prtljažnika
zamenjal pečko gretja (puščala) in motorček ventilacije...
zreproduciral sem še par prtrditev cevk
sem preveril še vso elektriko pred štartom
pripravljeno na štart...na sliki še ni vgrajene pečke (je bila še nekje na poti) zato je narejena direktna povezava cevi...
in potem, ko je laufala...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lYCQM2pLYI8[/youtube]
Nadaljevanje sledi...
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Tele Mante so mi prav hude!
Všeč so mi tvoje teme na tamle forumu
Všeč so mi tvoje teme na tamle forumu
May the Force be with you.
- karoserist.si
- Posts: 527
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Hvala .The Boris wrote:Tele Mante so mi prav hude!
Všeč so mi tvoje teme na tamle forumu