Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Pa dobro, kaj ti italjani ne vejo da se vodik raztaplja v aluminiju ko ga tališ al kaj?
To men počasi zgleda kot da niso v livarni nobenga razplinjenja delal pred vlivanjem...
To men počasi zgleda kot da niso v livarni nobenga razplinjenja delal pred vlivanjem...
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Uf samo imaš pa res smolo...toliko pobranih in potrganih navojev kot na zadnjih nekaj straneh...pa po tem kar beremo ne izgleda, da bi ti to vse 3x preveč na mrtvo zategoval. No ja, alfe pač... (trust me I know how it is)
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Glede na vse alu dele motorja, pomojem niso kej veliko dali na kvaliteto vlivanja leta 88 Vsi deli so polni lukenj..
Mja navoji pa tut očitno vsi al pretegnjeni pred mano ali pa enostavno tako slaba kvaliteta. Plus dodaš pe slabe odlitke in maš en kup navojov za popravljat. Me še čaka isto z pokrovom motorja sigurno. Tam je tut na videz že ene par jih čist pretegnjenih...
Jz seveda vse z občutkom ali pa moment ključom zategujem.
In other news Pacient preživel operacijo srca.
Sicer je tudi M8 luknja in navoj skoraj 1/3 brez navoja. Ampak je zadeva prijela. Zategnil na občutek, plus loctite za sigurno dal na vijak.
Zgoraj sem se pa vseeno odločil potem za M6 vijak+vzmetna podložka+loctite na vijak. Pa vse stegnjeno na 9.5 Nm.
No potem pa montiranje zobatega jermena Čist italijansko "precizno". Hidravličen napenjalec je top zadeva za nastavit. NOT. No po 1 uri igranja in ugotavljanja how the fu*k, je le uspelo. Čeprav sem daleč od zadovolnega, ampak Jim K. pravi, da je to klasika pri teh motorjih, da so tko "nastavljeni" in da nimaš kej nardit.
Torej če cilaš oznake na odmičnih, potem je glavna gred tko:
Če pa cilaš oznako na glavni gredi, so pa odmične tko:
No je pa sedaj zadeva skoraj kompletna že.
Mja navoji pa tut očitno vsi al pretegnjeni pred mano ali pa enostavno tako slaba kvaliteta. Plus dodaš pe slabe odlitke in maš en kup navojov za popravljat. Me še čaka isto z pokrovom motorja sigurno. Tam je tut na videz že ene par jih čist pretegnjenih...
Jz seveda vse z občutkom ali pa moment ključom zategujem.
In other news Pacient preživel operacijo srca.
Sicer je tudi M8 luknja in navoj skoraj 1/3 brez navoja. Ampak je zadeva prijela. Zategnil na občutek, plus loctite za sigurno dal na vijak.
Zgoraj sem se pa vseeno odločil potem za M6 vijak+vzmetna podložka+loctite na vijak. Pa vse stegnjeno na 9.5 Nm.
No potem pa montiranje zobatega jermena Čist italijansko "precizno". Hidravličen napenjalec je top zadeva za nastavit. NOT. No po 1 uri igranja in ugotavljanja how the fu*k, je le uspelo. Čeprav sem daleč od zadovolnega, ampak Jim K. pravi, da je to klasika pri teh motorjih, da so tko "nastavljeni" in da nimaš kej nardit.
Torej če cilaš oznake na odmičnih, potem je glavna gred tko:
Če pa cilaš oznako na glavni gredi, so pa odmične tko:
No je pa sedaj zadeva skoraj kompletna že.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Spremljam obnovo in samo pohvale.
Imam pa vprašanje, ali je kakšen zadržek glede uporabe Helicoil-a?
Mislim v smislu da ne bi zdržal obremenitev?
LP
Imam pa vprašanje, ali je kakšen zadržek glede uporabe Helicoil-a?
Mislim v smislu da ne bi zdržal obremenitev?
LP
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
ta helicoil drugače drži brez problemov. Sem že rešil premnik, ko je biu navoj od zavorne čeljusti pobran, brez problema lahko zategneš.
- grega983
- Posts: 881
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Te fedre rešujejo situacije na vseh mojih italjanih. In se super obnesejo
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Nobenih zadržkov. To bi bla skrajna opcija, če nebi M8 prijel. Ampak če se ne motim more bit potem luknja M10 za helicoil. Kar bi bla pa ze vlka luknja v ohišju črpalke. Kjer je dost mesa, ni panike.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Helicoil imajo svoje navojne svedre, je blizu M navojem, ampak ni isto, če hočeš da je res narjeno tako kot je treba vrežeš njihov navoj.
Ask me how I know
Ask me how I know
-
- Posts: 177
- Joined: 13 Sep 2014, 16:23
- Avtomobil: jeep
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
helikon je veliko močnejša stvar kot vijak direkt saj je površina navojnice veliko večja, mislim da majo japonski motorji zdej kar original že helikone
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
a si kupil samo helcoil ?pero27 wrote:Helicoil imajo svoje navojne svedre, je blizu M navojem, ampak ni isto, če hočeš da je res narjeno tako kot je treba vrežeš njihov navoj.
Ask me how I know
v garniturah ponavadi dobiš sveder in navojni sveder
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...