1975 Cadillac Coupe deVille
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
1975 Cadillac Coupe deVille
Sicer imam občutek, da ameriški avti niso preveč zaželjeni tu na forumu.
Potem sva pa zadnjič z Anžetom na zaključku sezone ameriških vozil spregovorila nekaj besed.
Pa sem dejal, da mogoče pa res objavim...
Lansko spomlad sem se znebil evropske kantice, katero sem uporabljal za "zimski" avto.
Seveda je bilo treba (kljub takrat že trem usa avtomobilom) kupiti še en usa avto.
Pa sem si omislil pravi mestni avto. Doma so bili sprva zelo veseli...
1975 Cadillac Coupe deVille
Avto premika 500 cui velik big block V8 motor. Po naše 8.2L.
Kljub zajetnim zunanjim dimenzijam še zdaleč ni največji kupe iz 70ih let. Mislim, da je šele nekje sedmi po vrsti.
V dolžino meri 5.86m, v širino pa 2.03 m. Medosje meri 3.30m. Teža 2400+ kg. Čeprav je po podatkih iz tehničnega pregleda nekaj lažji. Na motorju je četvorni Rochester Quadrajet Fergazer. Navora je okoli 500 Nm na 2000 obratih. Ima pa 190 neto konjev. Rezervoar za gorivo meri 102 litra. Menjalnik je avtomatski(TH400)s tremi prestavami. Diferencijal je brez špere, z dokaj visokim razmerjem, 2.73.
Osnovna oprema sicer ni slaba, doplačlive pa nima ravno veliko.
Če na hitro povzamem standardno opremo: servo volan, zavorni diski spredaj, električni/avtomatski zaug, katalizator, avtomatska klima, tonirana stekla, električni pomik stekel, električni pomik sprednje klopi(6 smeri), centralno zaklepanje, AM/FM radijo z električno pomično anteno, sredinsko naslonjalo za roke, štirje pepelniki z vžigalniki, cornering lights, "digitalna" ura, lamp monitors, mehansko nastavljiva ogledala preko zajle, koš za smeti, brisalci z nastavitvijo intervalov, avtomatsko spuščanje "ročne" zavore,...
Od doplačlive opreme ima: volan nastavljiv po globini in višini, tempomat, odpiranje/zapiranje prtlažnika s pomočjo električnega motorčka in vinilna streha, katere ni več na avtu.
Avto je prišel v Slovenijo iz Nizozemske. Ker je imel še Belgijske papirje, na Nizozemskem verjetno ni bil nikoli uradno na cesti.
Kar na srečo/žalost pomeni, da nima LPG sistema, ki je tam precej pogost pri tovrstnih avtomobilih.
Zunanjost in notranjost je bila ob prihodu delno razstavljena, ker so ne dolgo pred tem opravili nekaj kleparskih popravil.
V glavnem na zadnjem delu strehe okoli oken. Avto je imel vinilno streho in to so precej pogosta mesta za rjo. Nekaj so pacali še po sprednji in zadnji haubi in na podnju zadaj desno.
Nekaj fotografij v stanju ko je avto prišel k meni:
Potem sva pa zadnjič z Anžetom na zaključku sezone ameriških vozil spregovorila nekaj besed.
Pa sem dejal, da mogoče pa res objavim...
Lansko spomlad sem se znebil evropske kantice, katero sem uporabljal za "zimski" avto.
Seveda je bilo treba (kljub takrat že trem usa avtomobilom) kupiti še en usa avto.
Pa sem si omislil pravi mestni avto. Doma so bili sprva zelo veseli...
1975 Cadillac Coupe deVille
Avto premika 500 cui velik big block V8 motor. Po naše 8.2L.
Kljub zajetnim zunanjim dimenzijam še zdaleč ni največji kupe iz 70ih let. Mislim, da je šele nekje sedmi po vrsti.
V dolžino meri 5.86m, v širino pa 2.03 m. Medosje meri 3.30m. Teža 2400+ kg. Čeprav je po podatkih iz tehničnega pregleda nekaj lažji. Na motorju je četvorni Rochester Quadrajet Fergazer. Navora je okoli 500 Nm na 2000 obratih. Ima pa 190 neto konjev. Rezervoar za gorivo meri 102 litra. Menjalnik je avtomatski(TH400)s tremi prestavami. Diferencijal je brez špere, z dokaj visokim razmerjem, 2.73.
Osnovna oprema sicer ni slaba, doplačlive pa nima ravno veliko.
Če na hitro povzamem standardno opremo: servo volan, zavorni diski spredaj, električni/avtomatski zaug, katalizator, avtomatska klima, tonirana stekla, električni pomik stekel, električni pomik sprednje klopi(6 smeri), centralno zaklepanje, AM/FM radijo z električno pomično anteno, sredinsko naslonjalo za roke, štirje pepelniki z vžigalniki, cornering lights, "digitalna" ura, lamp monitors, mehansko nastavljiva ogledala preko zajle, koš za smeti, brisalci z nastavitvijo intervalov, avtomatsko spuščanje "ročne" zavore,...
Od doplačlive opreme ima: volan nastavljiv po globini in višini, tempomat, odpiranje/zapiranje prtlažnika s pomočjo električnega motorčka in vinilna streha, katere ni več na avtu.
Avto je prišel v Slovenijo iz Nizozemske. Ker je imel še Belgijske papirje, na Nizozemskem verjetno ni bil nikoli uradno na cesti.
Kar na srečo/žalost pomeni, da nima LPG sistema, ki je tam precej pogost pri tovrstnih avtomobilih.
Zunanjost in notranjost je bila ob prihodu delno razstavljena, ker so ne dolgo pred tem opravili nekaj kleparskih popravil.
V glavnem na zadnjem delu strehe okoli oken. Avto je imel vinilno streho in to so precej pogosta mesta za rjo. Nekaj so pacali še po sprednji in zadnji haubi in na podnju zadaj desno.
Nekaj fotografij v stanju ko je avto prišel k meni:
- L4UK0
- Posts: 3083
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1975 Cadillac Coupe deVille
Eh, kje pa! Edino sogovornikov ni toliko, kot če bi prestavil hrošča... Sicer se pa tudi tu v naših koncih zadeve polnijo z amerikanerji (v mislih imam soseda RE21 z Mustangom)!gtyrant wrote:Sicer imam občutek, da ameriški avti niso preveč zaželjeni tu na forumu
Glede avta pa ni kej, to je res ladja. Me pa prav zanima, kako bi se peljal kak manjši / lažji avto s tem motorjem!
Srečno z rihtanjem in srečno potem na cesti!
-
- Posts: 1992
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: 1975 Cadillac Coupe deVille
Se strinjam da dejansko manjka ameriskih avtov na forumu, tko da super! ni to honda
Drgac pa cist hud coupe, res je ogromen, pa ceprav ni najvecji se slik!
Drgac pa cist hud coupe, res je ogromen, pa ceprav ni najvecji se slik!
- karoserist.si
- Posts: 527
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1975 Cadillac Coupe deVille
Hud coupe... .
Kaj pa notranjost, v kakšnem stanju je kaj? Imaš kako sliko notranjosti? Ima to spredaj klop ali sedeže (glede na to, da ima srediski naslon za roke, bi predvideval da so sedeži?)
Kaj pa notranjost, v kakšnem stanju je kaj? Imaš kako sliko notranjosti? Ima to spredaj klop ali sedeže (glede na to, da ima srediski naslon za roke, bi predvideval da so sedeži?)
Čist tako iz firbca kateri je pa potem največji coupe?gtyrant wrote:S
Kljub zajetnim zunanjim dimenzijam še zdaleč ni največji kupe iz 70ih let. Mislim, da je šele nekje sedmi po vrsti.
V dolžino meri 5.86m, v širino pa 2.03 m.
Re: 1975 Cadillac Coupe deVille
Noro, tudi meni je prav zanimivo videti staro ameriško ladjo na slovenskih cestah .
Srečno vožnjo, verjamem, da je motor prava poezija za ušesa!
Srečno vožnjo, verjamem, da je motor prava poezija za ušesa!
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: 1975 Cadillac Coupe deVille
Največji sedan/coupe je 1973 Imperial. 598 cm.karoserist.si wrote:Hud coupe... .
Kaj pa notranjost, v kakšnem stanju je kaj? Imaš kako sliko notranjosti? Ima to spredaj klop ali sedeže (glede na to, da ima srediski naslon za roke, bi predvideval da so sedeži?)
Čist tako iz firbca kateri je pa potem največji coupe?gtyrant wrote:S
Kljub zajetnim zunanjim dimenzijam še zdaleč ni največji kupe iz 70ih let. Mislim, da je šele nekje sedmi po vrsti.
V dolžino meri 5.86m, v širino pa 2.03 m.
Še link do članka. http://www.curbsideclassic.com/blog/his ... -the-land/
Prilepim še več fotografij. Pa napišem še kaj.
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: 1975 Cadillac Coupe deVille
Da bi ta motor tlačil v manjši in lažji avto? Kaj pa vem. Ja, če ti leži kje v kotu delavnice ali pa če se ti res gre za teh 500 cui. Drugače pa imaš en kup manjših in lažjih motorjev, ki dajo več od sebe. Navsezadnje ni majhen in lahek motor. Z vsemi dodatki naj bi tehtal 300kg. Kar pa v primerjavi s Chevrolet 350 small block spet ni tako veliko, ker če je podatek pravi je težji za zgolj 20-30kg. Je pa nekaj let prej imel boljše glave in je bil manj zadušen. Ko so merili še bruto konje je pa dal precej več od sebe. Se pa dobijo performance deli, niso pa poceni.L4UK0 wrote:
Eh, kje pa! Edino sogovornikov ni toliko, kot če bi prestavil hrošča... Sicer se pa tudi tu v naših koncih zadeve polnijo z amerikanerji (v mislih imam soseda RE21 z Mustangom)!
Glede avta pa ni kej, to je res ladja. Me pa prav zanima, kako bi se peljal kak manjši / lažji avto s tem motorjem!
Srečno z rihtanjem in srečno potem na cesti!
Glede na to, kako je bila razstavljena notranjost nametana v avto je v dobrem stanju. Odvisno kako si zahteven.karoserist.si wrote:Kaj pa notranjost, v kakšnem stanju je kaj? Imaš kako sliko notranjosti? Ima to spredaj klop ali sedeže (glede na to, da ima srediski naslon za roke, bi predvideval da so sedeži?)
Sem zadovoljen z ohranjenostjo notranjosti. Ohranjenost zadnje klopi in stranskih tapet/panelov je več kot dobra. Strop je lep. Armaturka ima par razpok vendar ni hudega. Voznikov del klopi bi bilo treba malo porihtat, ker je pri robu malo prenucan. Sem pa našel original blago in ga bom enkrat verjetno nabavil. Lahko bi dodelal še tapete na vratih, vendar bom zaenkrat kar pustil. Je vse nekako v stilu z celotnim stanjem avtomobila in mi je kul. Eno res konkretno čiščenje bi tudi dalo en čisto drugačen videz.
Moj ima spredaj klop. Spodnji del je en del, naslon pa iz dveh in vmes je naslon za roke. Je pa res, da jaz naslona za roke v nobenem avtu že nekaj let ne uporabljam. Mislim, da je bila opcija tudi čisto klasična klop in pa klop deljena na dva sedeža(seveda brez vmesne konzole).
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: 1975 Cadillac Coupe deVille
Gledam za nazaj. En kup fotofrafij pa bolj malo uporabnega. No nekaj bom že nabral.
Ko je avto prišel domov je bil premičen ni bil pa prav zares vozen. Če malo povzamem kaj se je lansko leto uredilo na mehanskem področju. Lotil sem se menjave vseh olj in filtrov. Pretesnil sem fergazer. Popravil izpušni sistem. Ker je avto letnik 75 je imel že katalizator. Katalizator sem odstranil in ga nadomestil s cevjo. Glavni lonec sem zamenjal z novim, resonator sem pa povaril. Preventivno sem menjal sprednje gibljive zavorne cevi. Ob razdiranju pa uničil še dve kovinski, kateri sem moral izdelati na novo.
Nekaj sem se matral tudi z volanskim polžem, vendar brez pravega uspeha. Tesni še vedno ne dobro in zračnost prav tako ostaja. Je pa vsaj lepše barve. Zamenjal sem svečke, rotor, kapo in kable.
Da sem malo izboljšal izgled pod haubo sem na novo pobarval ohišje zračnega filtra, dovod hladnega zraka, servo črpalko in pokrove ventilov. Seveda se je preverilo zavore in podmazalo vse volanske končnike in končnike na rokah.
Razdrl, očistil in na novo pobarval(z notranje strani) sem tudi zadnji odbijač.
Odstranil sem nedelujoč kompresor za klimo in s tem zmanjšal težo avtomobila. Enkrat ga moram stehtat. Res je težak.
Nabavil nov alternator, čeprav mi je na koncu uspelo "popraviti" starega.
Sigurno sem pozabil še na kaj...
V nadaljevanje pa o nečem, kar je sprožilo najbolj burne reakcije.
Ko je avto prišel domov je bil premičen ni bil pa prav zares vozen. Če malo povzamem kaj se je lansko leto uredilo na mehanskem področju. Lotil sem se menjave vseh olj in filtrov. Pretesnil sem fergazer. Popravil izpušni sistem. Ker je avto letnik 75 je imel že katalizator. Katalizator sem odstranil in ga nadomestil s cevjo. Glavni lonec sem zamenjal z novim, resonator sem pa povaril. Preventivno sem menjal sprednje gibljive zavorne cevi. Ob razdiranju pa uničil še dve kovinski, kateri sem moral izdelati na novo.
Nekaj sem se matral tudi z volanskim polžem, vendar brez pravega uspeha. Tesni še vedno ne dobro in zračnost prav tako ostaja. Je pa vsaj lepše barve. Zamenjal sem svečke, rotor, kapo in kable.
Da sem malo izboljšal izgled pod haubo sem na novo pobarval ohišje zračnega filtra, dovod hladnega zraka, servo črpalko in pokrove ventilov. Seveda se je preverilo zavore in podmazalo vse volanske končnike in končnike na rokah.
Razdrl, očistil in na novo pobarval(z notranje strani) sem tudi zadnji odbijač.
Odstranil sem nedelujoč kompresor za klimo in s tem zmanjšal težo avtomobila. Enkrat ga moram stehtat. Res je težak.
Nabavil nov alternator, čeprav mi je na koncu uspelo "popraviti" starega.
Sigurno sem pozabil še na kaj...
V nadaljevanje pa o nečem, kar je sprožilo najbolj burne reakcije.
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: 1975 Cadillac Coupe deVille
Moj prvi plan z nepobarvano karoserijo je bil tak, da bi vse skupaj samo špricnil z rdečim sprejem in vse sestavil skupaj.
Šlo se je, da se avto z minimalni stroški spravi na cesto in to v čim krajšem časovnem roku.
Že tako se je iz preoptimističnih zastavljenih dveh mesecev vse zavleklo do jeseni. Kot v kakšnem avto šovu...
Potem sem se pa odločil, da avto pokitam in pobarvam od vrat nazaj.
Po barvo in ostali materijal sem šel v najbližjo Mavrico. Ker zaposleni tam v računalniku ni znal najti Cadillaca(kasneje mi je bilo razloženo, da je pod USA) sva odtenek rdeče zbrala kar na hitro s pomočjo vzorcev.
Tako, da od tukaj delno izvira razlika med barvnima odtenkama na avtu. Čeprav mi je kolega, ki je ličar razložil, da se rdečo lovi tudi z ustreznim odtenkom šprickita...
Vglavnem... kar se tiče kitanja in barvanja sem vse počel prvič. Zaradi prostorske in časovne stiske sem avto pokital zelo površno. Pa tudi površna kleparija mi ni delala kakšne usluge. Barvanje je šlo veliko bolje od pričakovanega. Najbolj sem zajebal, ko sem nanašal lak. Delal sem po navodilih iz embalaže in na večini površine nanesel le dva sloja. Ker je površina premalo zalita je pač bolj robata na dotik in pogled. Končni rezultat je sprožil "burne odzive" na V8 forumu...
Je bilo pa letošnjo sezono zanimivo gledati in poslušati reakcije ljudi, ki so si avto ogledovali na meetingih ameriških avtomobilov.
Mi je bil pa proces "ličarije" zelo všeč in zanimiv. Sploh barvanje je bilo v užitek. Če bi imel več prostora, bi se z veseljem lotil še enkrat. Do takrat bo pa avto tak kot je sedaj. V planu je edino barvanje celotne strehe in C stebričkov v (mat) črno. Po zgledu vinyl strehe, katere ni več na avtomobilu. Prvotno, da se znebim monotonega videza zaradi velikih površin in pa barvnega prehoda na rob na vrhu strehe. Ja jebat ga, ne znam delat prelivov.
Šlo se je, da se avto z minimalni stroški spravi na cesto in to v čim krajšem časovnem roku.
Že tako se je iz preoptimističnih zastavljenih dveh mesecev vse zavleklo do jeseni. Kot v kakšnem avto šovu...
Potem sem se pa odločil, da avto pokitam in pobarvam od vrat nazaj.
Po barvo in ostali materijal sem šel v najbližjo Mavrico. Ker zaposleni tam v računalniku ni znal najti Cadillaca(kasneje mi je bilo razloženo, da je pod USA) sva odtenek rdeče zbrala kar na hitro s pomočjo vzorcev.
Tako, da od tukaj delno izvira razlika med barvnima odtenkama na avtu. Čeprav mi je kolega, ki je ličar razložil, da se rdečo lovi tudi z ustreznim odtenkom šprickita...
Vglavnem... kar se tiče kitanja in barvanja sem vse počel prvič. Zaradi prostorske in časovne stiske sem avto pokital zelo površno. Pa tudi površna kleparija mi ni delala kakšne usluge. Barvanje je šlo veliko bolje od pričakovanega. Najbolj sem zajebal, ko sem nanašal lak. Delal sem po navodilih iz embalaže in na večini površine nanesel le dva sloja. Ker je površina premalo zalita je pač bolj robata na dotik in pogled. Končni rezultat je sprožil "burne odzive" na V8 forumu...
Je bilo pa letošnjo sezono zanimivo gledati in poslušati reakcije ljudi, ki so si avto ogledovali na meetingih ameriških avtomobilov.
Mi je bil pa proces "ličarije" zelo všeč in zanimiv. Sploh barvanje je bilo v užitek. Če bi imel več prostora, bi se z veseljem lotil še enkrat. Do takrat bo pa avto tak kot je sedaj. V planu je edino barvanje celotne strehe in C stebričkov v (mat) črno. Po zgledu vinyl strehe, katere ni več na avtomobilu. Prvotno, da se znebim monotonega videza zaradi velikih površin in pa barvnega prehoda na rob na vrhu strehe. Ja jebat ga, ne znam delat prelivov.
Re: 1975 Cadillac Coupe deVille
Huda krača. Litraža motorja verjetno enaka, kot vsi moji avtomobili
Škoda, da si ga posral z ličarijo
Naslednjič valček, tam najmanj za***eš, hitro lahko popraviš, napake se manj vidijo, efekt pa podoben, kot pri tebi.
Škoda, da si ga posral z ličarijo
Naslednjič valček, tam najmanj za***eš, hitro lahko popraviš, napake se manj vidijo, efekt pa podoben, kot pri tebi.
Get low, no matter how