Bedford CF 230

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bedford CF 230

Post by pero27 » 05 Nov 2018, 19:00

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eA_dkvjUUu4[/youtube]
Hehe! 8-)
Je pa dons že ene deseta epizoda bedforda objavljena :)
In evo; šalthebl je bil za zicom v Australiji; fabršk! :clap:
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Bedford CF 230

Post by Opelpower » 05 Nov 2018, 20:53

Hudi so k pes :o
Image
2cvkeža
Posts: 48
Joined: 29 Jan 2011, 20:51
Avtomobil: 2cv, Ami, Dyane
Location: Slovenske Konjice
Contact:

Re: Bedford CF 230

Post by 2cvkeža » 06 Nov 2018, 13:14

Peeping_Tom wrote:Ascona od obnove pridno laufa in nič ne rjavi, pa si je bilo treba omisliti nov sod brez dna :silent:

Bedford cf je bil že dolgo na mojem 'takratkem' seznamu, ampak sem iskal striktno takega z 9 sedeži, ker bo to touringwagen za naš bend; hkrati bo pa glumil camperja, če na hitro vržeš zice ven in daš not pojstlo, wc in hladinik, O:)

2 leti sem čekiral autoscout, njuskalo in avtonet, pa so gor sami camperji ali pa tovorni, ponavadi ali slabi ali pa svinjsko dragi, ponavadi pa kar oboje.
No, tale 9 sitzer sicer spada med precej ubogo ohranjene, je pa vsaj kompleten, minus sedezi in ima papirologije in vpisahin 9 zicev, pa cena je bila sprejemljiva.
Bonus: je glih zgodnejši l. 1980, tako da je kombinacija najboljših lastnosti: zunanjost je še vedno bolj kulska 1969 CF1, ima pa že faceliftano armaturko in oplov dizel motor ;) Ok, če bi imel spredaj diske kot CF2, se ne bi pritoževal, ampak baje naj bi dobro porihtani bobni tudi bili čisto ok, glede na to da hitrostnih rekordov itak ne bo podiral....

Se mu vidi, da je primorec: pomanjkanje soli na cesti pomeni, da je poden in podvozje brez neke hujše gnilobe; streha je pa okoli tistega jarka ćisto fuč naokoli - še sreča, da je za švasanje vse skupaj dokaj dostopno.
Treba bo še precej švasarije na spodnjih delih vrat, kolotekih - ki so dodatno popacani prek s poliestrom :sick: - in zadnja vezna stena je tudi hin. ampak bo že...
najprej bo pa treba podaljšat nadstrešek, da bom na suhem delal, ker v garažo ne gre :lol:



PS rabil bom 5 brzinski menjalnik za opel CIH motor, oziroma od rekorda / omege 2.3 D ali TD... O:) če kdo izvoli
Čestitke za CFa ... Ko sem ga imel pred leti mi je tale forum bil dosti v pomoč ... https://bedfordblitzforum.de/ , nadomestne dele sem pa naročal na tej strani ... https://bedford-ersatzteile.de/

Imam pa tudi nekaj tehnične literature v nemškem in angleškem jeziku v PDF obliki ... dam link malo kasneje semle.

lp Janez
2cvkeža
Posts: 48
Joined: 29 Jan 2011, 20:51
Avtomobil: 2cv, Ami, Dyane
Location: Slovenske Konjice
Contact:

Re: Bedford CF 230

Post by 2cvkeža » 06 Nov 2018, 14:08

User avatar
Peeping_Tom
Posts: 247
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Bedford CF 230

Post by Peeping_Tom » 14 Apr 2020, 19:58

Nah. Lani je šlo bolj po polžje, pa vendarle mi je ratalo celega razstavit, samo motor še mora ven. :)

Odločil sem se, da če že delam, naj bo orng, in v tem primeru ne bo šlo brez pripomočka, ki se mu reče roll jig, ali pa rotisserie, al kkerkoli... v glavnem, zadeva na kaateri lahko karoserijo vrtiš okoli in v miru švasaš.

Nekaj takega:
Image


Preden se pa lotim, imam ena dva pomisleka: kombi je v bojni opremi težek1440kg, prazna šasija brez vrat predvidevam ene pol manj, kar je pa še vedno nekaj...

1. ali mora ta zadeva tam, kjer se vrti, imeti ležaj; al bo ok, če samo dam en okrogel ror v drugega in dobro podmažem? :)
2. večina teh naprav, ki jih vidim na netu, je iz '1 kosa', obe stojali sta spodaj povezani z dolgo štango ali dvema (ponavadi razstavljivo)... Je to nujno iz nekega meni neznanega razloga? Sprašujem, ker materiala nimam na pretek, kombi je velik in zdaj se železje težko dobi.
Js sem nameraval samo narediti 2 stojali z orng ojačanimi nogami, eno spredi in eno zadaj, pa čav. Pa še par cm vskupne višine se znebim :) Al sem kaj spregledal?
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bedford CF 230

Post by pero27 » 14 Apr 2020, 22:00

Ror v roru (ali raje hladno valjana palca v podrejani puši) ima večjo nosilnost, kot krogljični ali iglični ležaj istih dimenzij, je pa ležaj lažje vrtet.
Tista štanga spodaj je obremenjena na nateg, ker teža karoserije vleče karoserijo v banano in hoče raztegnit spodnje konce obeh polovic žara. Kr naj bo tam; bo karoserija bolj ravna in bolj varno bo držalo vseskupaj. Pa še na materialu boš v resnici prišparal napram alternativi.
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Bedford CF 230

Post by Anzee » 14 Apr 2020, 23:41

Peeping_Tom wrote: 14 Apr 2020, 19:58 1. ali mora ta zadeva tam, kjer se vrti, imeti ležaj; al bo ok, če samo dam en okrogel ror v drugega in dobro podmažem? :)
Se ena stvar - ti mors razenj tko nrdit da ulovis karoserijo "v vago".. to pomeni da rabis ful malo sile da zadevo obracas okol (zaradi tega ker je to bolj preprosto in pa se bolj varno, ker ti tezje fukne dol iz ene pozicije) - tko da bo tut samo pusa dovolj i guess.
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Bedford CF 230

Post by Opelpower » 15 Apr 2020, 06:07

Hm, par starih gum in kak jogi will do the job :geek:
Image
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 247
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Bedford CF 230

Post by Peeping_Tom » 15 Apr 2020, 15:12

Opelpower wrote: 15 Apr 2020, 06:07 Hm, par starih gum in kak jogi will do the job :geek:
No ja, tudi ta metoda še ni čisto odpisana... :think: Moram izmerit če gre višina skoz pod streho, pa če je dosti železja pr bajti... :) Bomo videli kaj bo ratalo čez vikend. Hvala vsem zaenkrat.
Post Reply