Bedford CF 230
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bedford CF 230
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eA_dkvjUUu4[/youtube]
Hehe!
Je pa dons že ene deseta epizoda bedforda objavljena
In evo; šalthebl je bil za zicom v Australiji; fabršk!
Hehe!
Je pa dons že ene deseta epizoda bedforda objavljena
In evo; šalthebl je bil za zicom v Australiji; fabršk!
Re: Bedford CF 230
Hudi so k pes
-
- Posts: 48
- Joined: 29 Jan 2011, 20:51
- Avtomobil: 2cv, Ami, Dyane
- Location: Slovenske Konjice
- Contact:
Re: Bedford CF 230
Čestitke za CFa ... Ko sem ga imel pred leti mi je tale forum bil dosti v pomoč ... https://bedfordblitzforum.de/ , nadomestne dele sem pa naročal na tej strani ... https://bedford-ersatzteile.de/Peeping_Tom wrote:Ascona od obnove pridno laufa in nič ne rjavi, pa si je bilo treba omisliti nov sod brez dna
Bedford cf je bil že dolgo na mojem 'takratkem' seznamu, ampak sem iskal striktno takega z 9 sedeži, ker bo to touringwagen za naš bend; hkrati bo pa glumil camperja, če na hitro vržeš zice ven in daš not pojstlo, wc in hladinik,
2 leti sem čekiral autoscout, njuskalo in avtonet, pa so gor sami camperji ali pa tovorni, ponavadi ali slabi ali pa svinjsko dragi, ponavadi pa kar oboje.
No, tale 9 sitzer sicer spada med precej ubogo ohranjene, je pa vsaj kompleten, minus sedezi in ima papirologije in vpisahin 9 zicev, pa cena je bila sprejemljiva.
Bonus: je glih zgodnejši l. 1980, tako da je kombinacija najboljših lastnosti: zunanjost je še vedno bolj kulska 1969 CF1, ima pa že faceliftano armaturko in oplov dizel motor Ok, če bi imel spredaj diske kot CF2, se ne bi pritoževal, ampak baje naj bi dobro porihtani bobni tudi bili čisto ok, glede na to da hitrostnih rekordov itak ne bo podiral....
Se mu vidi, da je primorec: pomanjkanje soli na cesti pomeni, da je poden in podvozje brez neke hujše gnilobe; streha je pa okoli tistega jarka ćisto fuč naokoli - še sreča, da je za švasanje vse skupaj dokaj dostopno.
Treba bo še precej švasarije na spodnjih delih vrat, kolotekih - ki so dodatno popacani prek s poliestrom - in zadnja vezna stena je tudi hin. ampak bo že...
najprej bo pa treba podaljšat nadstrešek, da bom na suhem delal, ker v garažo ne gre
PS rabil bom 5 brzinski menjalnik za opel CIH motor, oziroma od rekorda / omege 2.3 D ali TD... če kdo izvoli
Imam pa tudi nekaj tehnične literature v nemškem in angleškem jeziku v PDF obliki ... dam link malo kasneje semle.
lp Janez
-
- Posts: 48
- Joined: 29 Jan 2011, 20:51
- Avtomobil: 2cv, Ami, Dyane
- Location: Slovenske Konjice
- Contact:
Re: Bedford CF 230
Tukaj je povezava na dropbox ... https://www.dropbox.com/sh/jwnpsxllksem ... QCBNa?dl=0
- Peeping_Tom
- Posts: 253
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Bedford CF 230
Nah. Lani je šlo bolj po polžje, pa vendarle mi je ratalo celega razstavit, samo motor še mora ven.
Odločil sem se, da če že delam, naj bo orng, in v tem primeru ne bo šlo brez pripomočka, ki se mu reče roll jig, ali pa rotisserie, al kkerkoli... v glavnem, zadeva na kaateri lahko karoserijo vrtiš okoli in v miru švasaš.
Nekaj takega:
Preden se pa lotim, imam ena dva pomisleka: kombi je v bojni opremi težek1440kg, prazna šasija brez vrat predvidevam ene pol manj, kar je pa še vedno nekaj...
1. ali mora ta zadeva tam, kjer se vrti, imeti ležaj; al bo ok, če samo dam en okrogel ror v drugega in dobro podmažem?
2. večina teh naprav, ki jih vidim na netu, je iz '1 kosa', obe stojali sta spodaj povezani z dolgo štango ali dvema (ponavadi razstavljivo)... Je to nujno iz nekega meni neznanega razloga? Sprašujem, ker materiala nimam na pretek, kombi je velik in zdaj se železje težko dobi.
Js sem nameraval samo narediti 2 stojali z orng ojačanimi nogami, eno spredi in eno zadaj, pa čav. Pa še par cm vskupne višine se znebim Al sem kaj spregledal?
Odločil sem se, da če že delam, naj bo orng, in v tem primeru ne bo šlo brez pripomočka, ki se mu reče roll jig, ali pa rotisserie, al kkerkoli... v glavnem, zadeva na kaateri lahko karoserijo vrtiš okoli in v miru švasaš.
Nekaj takega:
Preden se pa lotim, imam ena dva pomisleka: kombi je v bojni opremi težek1440kg, prazna šasija brez vrat predvidevam ene pol manj, kar je pa še vedno nekaj...
1. ali mora ta zadeva tam, kjer se vrti, imeti ležaj; al bo ok, če samo dam en okrogel ror v drugega in dobro podmažem?
2. večina teh naprav, ki jih vidim na netu, je iz '1 kosa', obe stojali sta spodaj povezani z dolgo štango ali dvema (ponavadi razstavljivo)... Je to nujno iz nekega meni neznanega razloga? Sprašujem, ker materiala nimam na pretek, kombi je velik in zdaj se železje težko dobi.
Js sem nameraval samo narediti 2 stojali z orng ojačanimi nogami, eno spredi in eno zadaj, pa čav. Pa še par cm vskupne višine se znebim Al sem kaj spregledal?
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bedford CF 230
Ror v roru (ali raje hladno valjana palca v podrejani puši) ima večjo nosilnost, kot krogljični ali iglični ležaj istih dimenzij, je pa ležaj lažje vrtet.
Tista štanga spodaj je obremenjena na nateg, ker teža karoserije vleče karoserijo v banano in hoče raztegnit spodnje konce obeh polovic žara. Kr naj bo tam; bo karoserija bolj ravna in bolj varno bo držalo vseskupaj. Pa še na materialu boš v resnici prišparal napram alternativi.
Tista štanga spodaj je obremenjena na nateg, ker teža karoserije vleče karoserijo v banano in hoče raztegnit spodnje konce obeh polovic žara. Kr naj bo tam; bo karoserija bolj ravna in bolj varno bo držalo vseskupaj. Pa še na materialu boš v resnici prišparal napram alternativi.
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Bedford CF 230
Se ena stvar - ti mors razenj tko nrdit da ulovis karoserijo "v vago".. to pomeni da rabis ful malo sile da zadevo obracas okol (zaradi tega ker je to bolj preprosto in pa se bolj varno, ker ti tezje fukne dol iz ene pozicije) - tko da bo tut samo pusa dovolj i guess.Peeping_Tom wrote: ↑14 Apr 2020, 19:58 1. ali mora ta zadeva tam, kjer se vrti, imeti ležaj; al bo ok, če samo dam en okrogel ror v drugega in dobro podmažem?
Re: Bedford CF 230
Hm, par starih gum in kak jogi will do the job
- Peeping_Tom
- Posts: 253
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E