Porsche 914 2.0L 1974 in 1.7L 1970
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Porsche 914 2.0L 1974 in 1.7L 1970
Evo, ker me je L4UKO v Porsche 944 temi nahrulil , da sem smetil in delal offtopice, je tule sveža tema o Porsche 914.
Torej, cca. 3 mesece nazaj sem nabavil Porscheja 914.
Avto je pripeljan iz Kalifornije, kupljen v Angliji.
Večina ta model avta pozna kot Volks Porsche oz. - VoPo.
Motor je 2.0L, v osnovi VW typ4 z d-jetronic-om in 70kW oz 95PS.
Prvi plan takoj po nabavi je bil najprej urediti vse papirje, za kar pa je bilo potrebno usposobit avto za homologacijo.
Malo ga je bilo treba poklepat (popravit frontalni karambol, zamenjat platišča, zalaufati motor, zamenjati USA luči za EU, zamenjati razbito šipo,..).
Sicer pa je avto v stanju primernem za restavriranje. Ker trenutno še nekaj let ne bo časa za obnovo je plan nabaviti kose, da bo vse pri hiši, ko se bo avto začel podirat.
Še nekaj slik...
Prvič pred delavnico...tudi nakup tega Porscheja je seveda odbril nasmejani vodja delavnice
Pregled poškodb karambola...
Sončenje in detajlni pregled...
Notranjost tipično Kalifornijsko razpokana...sicer pa kompletna
No ker tak avto nebi šel čez homologacijo ga je bilo potrebno malo poštimat...
Pa sem nabavil nekaj kosov...
Platišča...baby fuchs
Drugo steklo...celo steklo
Pa še nekaj kosov kot so luči, itd, itd...
Ter nekaj kosov za kasneje, ko se bo avto klepalo...nov voznikov blatnik in nov prednji pod...
Potem se je malo poravnalo pleh, montiralo luči, avto zalaufalo, porihtalo zavore in ostale tehnične pomanjkljivosti, zamenjalo vetrobransko steklo, uredilo vse papirje ter avto homologiralo. Ekola...
Trenutno pa je avto že pospravljen in pripravljen na zimovanje...
Torej, cca. 3 mesece nazaj sem nabavil Porscheja 914.
Avto je pripeljan iz Kalifornije, kupljen v Angliji.
Večina ta model avta pozna kot Volks Porsche oz. - VoPo.
Motor je 2.0L, v osnovi VW typ4 z d-jetronic-om in 70kW oz 95PS.
Prvi plan takoj po nabavi je bil najprej urediti vse papirje, za kar pa je bilo potrebno usposobit avto za homologacijo.
Malo ga je bilo treba poklepat (popravit frontalni karambol, zamenjat platišča, zalaufati motor, zamenjati USA luči za EU, zamenjati razbito šipo,..).
Sicer pa je avto v stanju primernem za restavriranje. Ker trenutno še nekaj let ne bo časa za obnovo je plan nabaviti kose, da bo vse pri hiši, ko se bo avto začel podirat.
Še nekaj slik...
Prvič pred delavnico...tudi nakup tega Porscheja je seveda odbril nasmejani vodja delavnice
Pregled poškodb karambola...
Sončenje in detajlni pregled...
Notranjost tipično Kalifornijsko razpokana...sicer pa kompletna
No ker tak avto nebi šel čez homologacijo ga je bilo potrebno malo poštimat...
Pa sem nabavil nekaj kosov...
Platišča...baby fuchs
Drugo steklo...celo steklo
Pa še nekaj kosov kot so luči, itd, itd...
Ter nekaj kosov za kasneje, ko se bo avto klepalo...nov voznikov blatnik in nov prednji pod...
Potem se je malo poravnalo pleh, montiralo luči, avto zalaufalo, porihtalo zavore in ostale tehnične pomanjkljivosti, zamenjalo vetrobransko steklo, uredilo vse papirje ter avto homologiralo. Ekola...
Trenutno pa je avto že pospravljen in pripravljen na zimovanje...
Last edited by karoserist.si on 10 Nov 2019, 16:37, edited 3 times in total.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Porsche 914 2.0L 1974
zakon. Fin projekt.
zakaj pa se je forsiralo homologacijo. Sej za dacarje tega ne rabi ..ali pač ?
zakaj pa se je forsiralo homologacijo. Sej za dacarje tega ne rabi ..ali pač ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Porsche 914 2.0L 1974
Hvala
Ja, homologacija pa zato ker hocem imeti vse papirje urejene predno karkoli zacnem delat na avtu. Pri nasi zakonodaji namrec nikoli ne ves kaj se vmes spremeni...sploh glede na to, da avto se vsaj 5 let ne bo na cesti...ali vec. Zdej k je homologiran je to zelo enostavno...naredis tehnicnega in registriras...
Ja, homologacija pa zato ker hocem imeti vse papirje urejene predno karkoli zacnem delat na avtu. Pri nasi zakonodaji namrec nikoli ne ves kaj se vmes spremeni...sploh glede na to, da avto se vsaj 5 let ne bo na cesti...ali vec. Zdej k je homologiran je to zelo enostavno...naredis tehnicnega in registriras...
Re: Porsche 914 2.0L 1974
Haha, Maksi se tako smeji, ko se spomni tvojih "obljub" da imaš dovolj avtomobilov.
Saj bi komentiral da je s temi prednjimi lučmi (sploh zelen kot ga je mel Peljhan) malo tak... žabji.... ampak pol se spomnim prednjih luči Pantere... in so v bistvu kul!
Saj bi komentiral da je s temi prednjimi lučmi (sploh zelen kot ga je mel Peljhan) malo tak... žabji.... ampak pol se spomnim prednjih luči Pantere... in so v bistvu kul!
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: Porsche 914 2.0L 1974
Mene ta model ni nikoli vlekel nase, ampak sem vseeno vesel, ker vem da bo pravilno tretiran.
Ubistvu bi ti raje čestital za naraščaj! Veliko lepih trenutkov in uživancije!
Ubistvu bi ti raje čestital za naraščaj! Veliko lepih trenutkov in uživancije!
Re: Porsche 914 2.0L 1974
Nategnili so te, pod haubo ni motorja
Tiste US bule bodo šle stran?
Tiste US bule bodo šle stran?
Get low, no matter how
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Porsche 914 2.0L 1974
Hehe...ne boš verjel ampak zdej že mali navija, kdaj bom spet kaj kupil )).Octopus wrote:Haha, Maksi se tako smeji, ko se spomni tvojih "obljub" da imaš dovolj avtomobilov.
Saj bi komentiral da je s temi prednjimi lučmi (sploh zelen kot ga je mel Peljhan) malo tak... žabji.... ampak pol se spomnim prednjih luči Pantere... in so v bistvu kul!
Ja prednje luči so res žabje, ampak bodo v odbijaču dnevne luči, tako da te ne bodo dosti v uporabi .
Hvala za čestitke...familija je pri meni tako na prvem mestu, pol pa avti in vse ostaloWaxxx wrote:Mene ta model ni nikoli vlekel nase, ampak sem vseeno vesel, ker vem da bo pravilno tretiran.
Ubistvu bi ti raje čestital za naraščaj! Veliko lepih trenutkov in uživancije!
Uff ja, sm se zavedel da so me nategnil, ko sm odprl prednjo havbo...pol sm pomislu kaj pa če je motor zadaj...odprem zadnjo havbo...auččč....očitno so me dvojno nategnil )).Fleko wrote:Nategnili so te, pod haubo ni motorja
Tiste US bule bodo šle stran?
Hehe...no ubistvu mi je ta model avta zanimiv ravno zaradi tega, ker je to edini ljudsko dostopen Porsche s sredinsko nameščenim zračno hlajenim motorjem.
Ja, US 'bumper guards' in stranski okrogli žmigavci gredo stran, vse ostalo ostane original...
Končni izdelek bo po trenutnih planih nekaj podobnega temu:
Re: Porsche 914 2.0L 1974
Vrhunsko... Slo scena 914 se prebuja upam da čim prej tudi pri meni.
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Porsche 914 2.0L 1974
Kul, me veseli, da je še komu 914 všeč )). Ampak le pohiti ker cene tem modelom zelo hitro rastejo...zadnje leto, še posebno zadnjih par mesecev je trg ponorel.mavs wrote:Vrhunsko... Slo scena 914 se prebuja upam da čim prej tudi pri meni.
Sicer ne vem koliko prodaj se dejansko realizira, sam cene vseeno norijo navzgor.
Drugo leto bo še 50 letnica modela in se pričakuje skok cen, tako da le v akcijo, dokler so cene dostopne.
Pa če imaš možnost kupi 2.0 model, ker ima večji potencial kot ostali...
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Porsche 914 2.0L 1974
Kadar ponoči ne morem spati se lotim kake bolj fine zadeve. Tokrat je bil to Porsche 914 radio, kupljen na Ebay-u v nedelujočem stanju.
Sej vem, da ga še dolgo ne bom rabil, ampak naj bo nespečnost vsaj izkoriščena.
Sledi rje nakazujejo na to, da je morala notri zamakat voda...
Gre za original Porsche 914 Motorola Sapphire XIX radio, ki so ga dealerji po naročilu stranke lahko vgrajevali na ameriškem trgu...v Evropi pa so vgrajevali Blaupunkte.
Najprej je bilo treba ugotoviti kje tiči problem.
Na srečo easy fix...strgana žička ozemljitve glavne plošče, zato se je samo močno prispajkalo ozemljitev na ohišje, da se težava zaradi tresljajev ne ponovi.
Ker sem potem videl, da tudi osvetlitev skale ne deluje, se je zamenjalo še pregoreno žarnico...
Naročene nove žarnice.
Potem je sledila montaža radia, ampak ker se ne spodobi dajati takih kosov skupaj sem se še malo poigral z barvanjem pokrova ohišja...
Pa če se že gremo detajle, potem se spodobijo tudi nove nalepke...naj zgleda čim bolj original...oz. vsaj približno...
In na koncu še vse očiščeno in sestavljeno skupaj...
Ter končni preizkus delovanja:
Sej vem, da ga še dolgo ne bom rabil, ampak naj bo nespečnost vsaj izkoriščena.
Sledi rje nakazujejo na to, da je morala notri zamakat voda...
Gre za original Porsche 914 Motorola Sapphire XIX radio, ki so ga dealerji po naročilu stranke lahko vgrajevali na ameriškem trgu...v Evropi pa so vgrajevali Blaupunkte.
Najprej je bilo treba ugotoviti kje tiči problem.
Na srečo easy fix...strgana žička ozemljitve glavne plošče, zato se je samo močno prispajkalo ozemljitev na ohišje, da se težava zaradi tresljajev ne ponovi.
Ker sem potem videl, da tudi osvetlitev skale ne deluje, se je zamenjalo še pregoreno žarnico...
Naročene nove žarnice.
Potem je sledila montaža radia, ampak ker se ne spodobi dajati takih kosov skupaj sem se še malo poigral z barvanjem pokrova ohišja...
Pa če se že gremo detajle, potem se spodobijo tudi nove nalepke...naj zgleda čim bolj original...oz. vsaj približno...
In na koncu še vse očiščeno in sestavljeno skupaj...
Ter končni preizkus delovanja:
Last edited by karoserist.si on 29 Oct 2018, 14:47, edited 1 time in total.