Motorno olje za oldtimerje

User avatar
benz220d
Posts: 317
Joined: 27 Jul 2011, 10:53
Location: Dežela piva in cvetja

Re: Motorno olje za oldtimerje

Post by benz220d » 24 Mar 2015, 10:16

evo olje je na poti imam pa problem s temlem filtrom :

Image

oznaka je MANN O 5001 in ga ne dobim nikjer v bližnjih trgovinah z avtodeli...

prav tako nič od nadomestkov

Factory Number
MANN-F O5001
KNECHT EHS305
MAHLE OX63
PUROLATOR L17382
PUROLATOR PM2382
HENGST E95S26

ima kdo kakšen nasvet ali poznanega v kakšni trgovini ki bi se mu ljubilo malo preklicat dobavitelje? seveda bi vzel par kosov da ni potem vsako leto ista zajebancija....
Luža pod starim mercedesom? Nič hudega, to je švic od konjev!!!!
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Motorno olje za oldtimerje

Post by FR Wolf » 24 Mar 2015, 12:39

Pokliči Euroton oni imajo zastopsto za MANN ;)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
benz220d
Posts: 317
Joined: 27 Jul 2011, 10:53
Location: Dežela piva in cvetja

Re: Motorno olje za oldtimerje

Post by benz220d » 24 Mar 2015, 22:24

nimajo niti v programu tega filtra sem klical danes :roll:
Luža pod starim mercedesom? Nič hudega, to je švic od konjev!!!!
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Motorno olje za oldtimerje

Post by FR Wolf » 24 Mar 2015, 23:14

benz220d wrote:nimajo niti v programu tega filtra sem klical danes :roll:
Si mogoče preveril mogoče so menjavali kode?
http://catalog.mann-filter.com/EU/ger/v ... 8T69631%29

V kolikor ne najdeš vem da PRIMA filtri delajo po naročilu. Prineseš starega pa ti zamenjajo elemente in maš za neki časa mir. Naredijo v parih dneh odvisno od tega koliko naročil imajo.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
benz220d
Posts: 317
Joined: 27 Jul 2011, 10:53
Location: Dežela piva in cvetja

Re: Motorno olje za oldtimerje

Post by benz220d » 24 Mar 2015, 23:28

zgleda da ga pri Mann-u ni več sem že gledal ...k sreči je ta filter kot nekakšna mrežica pred oljnim filtrom in je pralen tako da se lahko opere v bencinu in je kot nov, bi pa rad imel kakšnega na zalogi ker če se ta " mrežica" poškoduje ga je treba menjat...bom preveril če se dobi kak nadomestek...
Luža pod starim mercedesom? Nič hudega, to je švic od konjev!!!!
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Motorno olje za oldtimerje

Post by L4UK0 » 20 May 2018, 12:00

Med raziskovanjem katero olje naj uporabljam sem našel tole biblijo... https://540ratblog.wordpress.com/
Happy reading! :geek:
Image
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Motorno olje za oldtimerje

Post by Opelpower » 20 May 2018, 13:35

Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Motorno olje za oldtimerje

Post by eugene » 21 May 2018, 07:51

To zgleda obetajoče. Cinka ima 1000ppm glede na pdf.
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Motorno olje za oldtimerje

Post by Tine » 21 May 2018, 09:19

Tudi meni je to v oči padlo, za flat-tappet motorje brez nekih pretiranih odmičnih je menda to to.

Drugače pa evropsko dobavljivo sem našel samo še Valvoline VR-1 z vrednostjo zddp ki je kao ok (1300 ppm?), pa že to sem naročal iz anglije. Če bi se dalo tale Rowe dobit v nižji viskoznosti bi z veseljem probal, tako pa se zaradi svoje oversized oljne črpalke malo bojim 20w50 in noter raje vidim kaj redkejšega. S serijsko ne bi odlašal.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Motorno olje za oldtimerje

Post by L4UK0 » 21 May 2018, 12:18

Tine wrote:Drugače pa evropsko dobavljivo sem našel samo še Valvoline VR-1
VR-1 je po testih res (bilo) dobro olje, ga je pa vse težje dobit - samo še stare zaloge.
Jaz bom zaenkrat ostal še na Motul Classic 15W50.

Motul Classic 2100:
http://www.dino-register-deutschland.de ... f=20&t=339
Sollte der Motor bereits mit synthetischen Öle betrieben worden sein
wäre auch Classic Oil 2100 SAE 15W50 (teilsynthetisch) zu empfehlen.
Zinkanteil: 1580 ppm / Phosphoranteil: 1440 ppm
Motul 300V:
https://540ratblog.wordpress.com/
zinc = 1724 ppm
phosphorus = 1547 ppm
Image
Post Reply