Ford Taunus MK1 1974
Ford Taunus MK1 1974
Lep pozdrav vsem!
Sem lastnik Ford Taunus MK1 1974 limuzina.
Trenutno je Ford še v obnovi tako, da vas bom malce povprašal za kakšno mnenje .
Kar nekaj sem že naredil, ustavilo se mi je pri tanku za bencin, ko sem ga demontiral, sem na zgornji strani opazil nekaj luknjic od rje. Pušča pa kar na nekaj mestih (zgornja stran), vprašanje je tudi kakšen je notri..
Kaj menite, ga je pametno obnoviti (kako?) ali naj ga zamenjam z novim?
Slike so spodaj
Hvala in lp!
Matic
Sem lastnik Ford Taunus MK1 1974 limuzina.
Trenutno je Ford še v obnovi tako, da vas bom malce povprašal za kakšno mnenje .
Kar nekaj sem že naredil, ustavilo se mi je pri tanku za bencin, ko sem ga demontiral, sem na zgornji strani opazil nekaj luknjic od rje. Pušča pa kar na nekaj mestih (zgornja stran), vprašanje je tudi kakšen je notri..
Kaj menite, ga je pametno obnoviti (kako?) ali naj ga zamenjam z novim?
Slike so spodaj
Hvala in lp!
Matic
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Ford Taunus MK1 1974
Pozdravljen na forumu!
Tisti del tanka zgleda kar bogi (ne samo da so luknje kar velike, tudi pleh okrog je verjetno precej preperel.
Par fantov z foruma je notranjo rjo uspešno sčistilo z citronko, samo tule bi blo treba še dodatno zamenjat vsaj ene 5x5cm veliko fliko pleha, morda tud več.
Pazi! Varjenje rezervarjev je lahko smrtno nevarno zaradi hlapov ki ostanejo notri in dobiš kar konkretno bombo; če boš rezal in varil rezervar najprej do vrha napolni z vodo in se potem loti dela pri polnem rezervarju.
Če pa dobiš po neki zmerni ceni novega pa še toliko bolje!
Tisti del tanka zgleda kar bogi (ne samo da so luknje kar velike, tudi pleh okrog je verjetno precej preperel.
Par fantov z foruma je notranjo rjo uspešno sčistilo z citronko, samo tule bi blo treba še dodatno zamenjat vsaj ene 5x5cm veliko fliko pleha, morda tud več.
Pazi! Varjenje rezervarjev je lahko smrtno nevarno zaradi hlapov ki ostanejo notri in dobiš kar konkretno bombo; če boš rezal in varil rezervar najprej do vrha napolni z vodo in se potem loti dela pri polnem rezervarju.
Če pa dobiš po neki zmerni ceni novega pa še toliko bolje!
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Ford Taunus MK1 1974
pozdravljen na forumu
jaz bi ti predlagal novega če ga je možno dobit. Vprašanje je kaj se bo še vse pojavilo ko ga boš očistil iz notranje strani. Smo imeli na forumu primer,ko je na pogled lep rezervar z rjo v notranjosti,po čiščenju puščal kot rešeto
Če pa res ne gre novega ali dobrega dobiti potem pa sanacija tega...ampak PO PAMETI kot ti je že napisal pero.
Rezervarje se ponavadi pred takimi posegi opari
jaz bi ti predlagal novega če ga je možno dobit. Vprašanje je kaj se bo še vse pojavilo ko ga boš očistil iz notranje strani. Smo imeli na forumu primer,ko je na pogled lep rezervar z rjo v notranjosti,po čiščenju puščal kot rešeto
Če pa res ne gre novega ali dobrega dobiti potem pa sanacija tega...ampak PO PAMETI kot ti je že napisal pero.
Rezervarje se ponavadi pred takimi posegi opari
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Ford Taunus MK1 1974
Jaz bi ga prvo razmastu in opral. Potem namesto citronke lahko uporabiš z vodo razredceno solno kislino. Recimo liter solne 2 l vod, oz neko zmes s katero se ti zdi varno delat, pazi da se na polijes in na oči seveda in ga zacepis in ga obracas dokler ne bo rja sla stran. Kar bi citronka delala cel dan bo to v eni uri ali prej. Prob lem.z solno je ker takoj nato zacna rjavet ko svinja na zraku. Zato ga nato splaknes in das notri recimo pol litra ferosana,ki je fosforjeva kislina in po njej ne rjavi tako na zraku. To to stocis ven speres z litrom denaturiranega etanola . Ce po tem postopku postane kot reseto bos rabu drugega če pa je le par luknjic jih provaš povarit. Ko končaš daj notri vsaj kak liter benza in ne bo rjavel zaradi hlapov.
Ampak ja ce ni predrag je seveda zelo smiselno kupit novega.
Ampak ja ce ni predrag je seveda zelo smiselno kupit novega.
Let's go Brandon!
Re: Ford Taunus MK1 1974
Vsem skupaj najlepša hvala za odgovore!
Po premisleku sem se odločil za nakup drugega ohranjenega rezervoarja. Če bom pri volji se bom pa lotil tudi tega po postopkih, ki se jih priporočali!
Prilepim fotke, ko ga dobim.
Hvala.
LP M
Po premisleku sem se odločil za nakup drugega ohranjenega rezervoarja. Če bom pri volji se bom pa lotil tudi tega po postopkih, ki se jih priporočali!
Prilepim fotke, ko ga dobim.
Hvala.
LP M
Re: Ford Taunus MK1 1974
Takole:
V petek sem s Ptuja pripeljal kar veliko rezervnih delov za mojega Taunusa, med njimi glavni - nov rezervoar!
Poleg tega dobil: 4 nove stabilizatorje, nov komplet cevi za zavore, sprednji roki, plastično posodo za zračni filter, števec, komplet ventilacijo, volansko gred, 2x kardan, pedalke, luči, zavorni cilindri, 2x plovec, zadnja stekla, letvice, še nekaj interiorja, itd..
Z nakupom sem zelo zadovoljen.
Imam vprašanje:
Prva slika: Kardan - nekje pušča olje, zakaj in iz kje? Ven mimo ležaja? Kako to urediti?
Najlepša hvala!
LP M
V petek sem s Ptuja pripeljal kar veliko rezervnih delov za mojega Taunusa, med njimi glavni - nov rezervoar!
Poleg tega dobil: 4 nove stabilizatorje, nov komplet cevi za zavore, sprednji roki, plastično posodo za zračni filter, števec, komplet ventilacijo, volansko gred, 2x kardan, pedalke, luči, zavorni cilindri, 2x plovec, zadnja stekla, letvice, še nekaj interiorja, itd..
Z nakupom sem zelo zadovoljen.
Imam vprašanje:
Prva slika: Kardan - nekje pušča olje, zakaj in iz kje? Ven mimo ležaja? Kako to urediti?
Najlepša hvala!
LP M
-
- Posts: 1992
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Ford Taunus MK1 1974
Super za napredek in rezervne dele!
Kar se tice puscanja pri menjalniku, verjetno bo res ta semering na izhodni gredi. Kardan dol, potegnt vn star semering in nabit notri novega, to je to.. pol pa da vidis
Kar se tice puscanja pri menjalniku, verjetno bo res ta semering na izhodni gredi. Kardan dol, potegnt vn star semering in nabit notri novega, to je to.. pol pa da vidis
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Ford Taunus MK1 1974
super
ko boš menjaval semering preveri še kardan če je tekalna kaj poškodovana .. drugače se zna zgodit da ti bo na hitro spuščal tudi novi semering
ko boš menjaval semering preveri še kardan če je tekalna kaj poškodovana .. drugače se zna zgodit da ti bo na hitro spuščal tudi novi semering
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Ford Taunus MK1 1974
Update:
Trenutno poteka rezanje pločevine v prtljažniku in okoli zadnjih kolotekov, sledila bo kleparija.
Prilagam fotke, obnovljena "sklopka" na koncu volanske gredi (idler shaft).
- zamenjal gumeni del,
- puše izbil ter jih zamenjal z vijaki, slednje bom tudi malenkost zapikal z varilnim aparatom na matice
- odstranil rjo, spoliral, pobarval.
LP M
Trenutno poteka rezanje pločevine v prtljažniku in okoli zadnjih kolotekov, sledila bo kleparija.
Prilagam fotke, obnovljena "sklopka" na koncu volanske gredi (idler shaft).
- zamenjal gumeni del,
- puše izbil ter jih zamenjal z vijaki, slednje bom tudi malenkost zapikal z varilnim aparatom na matice
- odstranil rjo, spoliral, pobarval.
LP M
Re: Ford Taunus MK1 1974
Če boš potreboval kaksen nasvet ali dele imam jaz ogromno robe, ki mi je ostala od obnove mojega