Mercedes 300TE
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Mercedes 300TE
Malo pozno odpiram temo za mojo najnovejšo pridobitev, ki sploh ni tok nova več
Avto sem našel po priporočilu znanca na dolenskem pod kozolcem, kako je vsaj 5 let stal.
Mercedes Benz
300TE, modelno leto 1985 (pravega letnika ne upam napisat, da ne bi admini brisal teme )
m103, 3.0 motor z 180KM z domnevno 160.000 kilometri
5 stopenski ročni menjalnik
ASD diferencial
ABS
Hidravlično blaženje zadaj
Šibedah
Vse 4 električne šipe
Original Becker radio z original avtomatsko anteno
16" gullideckel platišča od R129
Original vlečna kljuka
Kolpanje 2.0
Obnova zadnje preme
spodaj je bilo vse v precej slabem stanju
menjal sem vse lajtunge, kupole, benz pumpo, cevi...
Imel je klasično pregnite nosilce zadnjega mosta
Sprednje roke so kar cvetele rjo
kompletna restavracija
Seznam menjanih delov:
Zadnja prema:
-komplet lajtunge
-kupole
-pumpa bencina
-tank
-vzmeti
-1x amortizer
-nosilca pumpe in regulacijskega ventila
Sprednja prema
-vzmeti
-amortizerji
-diski
-čeljusti
-lajtunge
-roke z zglobom
-končnike volana
-amortizer volana
Motor
-kiler
-šobe
-napenjalec in amortizer jermena + jermen
-vakum cevi
-srednji in zadnji lonec
Notranjost
-popravljen raztrgan vozniški sedež
-nov les centralne konzole
-menjano in podmazano ogledalo
-začasni športni volan
Avto je trenutno povsem brez rje, čez zimo imam plan popraviti še par malenkosti:
-vakum v ajnšpricu
-zarjavel nosilec vlečne kljuke
-škripajoč ventilator
-nedelujoč zadnji brisalec
-trdo nastavljanje vozniškega sedeža
-menjava napenjalca jermena, ki škripa
Avto sem našel po priporočilu znanca na dolenskem pod kozolcem, kako je vsaj 5 let stal.
Mercedes Benz
300TE, modelno leto 1985 (pravega letnika ne upam napisat, da ne bi admini brisal teme )
m103, 3.0 motor z 180KM z domnevno 160.000 kilometri
5 stopenski ročni menjalnik
ASD diferencial
ABS
Hidravlično blaženje zadaj
Šibedah
Vse 4 električne šipe
Original Becker radio z original avtomatsko anteno
16" gullideckel platišča od R129
Original vlečna kljuka
Kolpanje 2.0
Obnova zadnje preme
spodaj je bilo vse v precej slabem stanju
menjal sem vse lajtunge, kupole, benz pumpo, cevi...
Imel je klasično pregnite nosilce zadnjega mosta
Sprednje roke so kar cvetele rjo
kompletna restavracija
Seznam menjanih delov:
Zadnja prema:
-komplet lajtunge
-kupole
-pumpa bencina
-tank
-vzmeti
-1x amortizer
-nosilca pumpe in regulacijskega ventila
Sprednja prema
-vzmeti
-amortizerji
-diski
-čeljusti
-lajtunge
-roke z zglobom
-končnike volana
-amortizer volana
Motor
-kiler
-šobe
-napenjalec in amortizer jermena + jermen
-vakum cevi
-srednji in zadnji lonec
Notranjost
-popravljen raztrgan vozniški sedež
-nov les centralne konzole
-menjano in podmazano ogledalo
-začasni športni volan
Avto je trenutno povsem brez rje, čez zimo imam plan popraviti še par malenkosti:
-vakum v ajnšpricu
-zarjavel nosilec vlečne kljuke
-škripajoč ventilator
-nedelujoč zadnji brisalec
-trdo nastavljanje vozniškega sedeža
-menjava napenjalca jermena, ki škripa
- pero27
- Posts: 2644
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Mercedes 300TE
Ta stvar ima 180 konjev?!
Jaz sem pa mislu da je to nek švoh daily dizel, sploh ga nisem obrajtal; pravi volk v ovčko oblečen!
Jaz sem pa mislu da je to nek švoh daily dizel, sploh ga nisem obrajtal; pravi volk v ovčko oblečen!
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes 300TE
Cox: Na žalost ne, oziroma nobene referenčne. Ti pa lahko povem, da zgleda dobro!
Pero, pero... nikoli ne podcenjuj ljudi... khm, avtov
Hvala Lauko.
Pero, pero... nikoli ne podcenjuj ljudi... khm, avtov
Hvala Lauko.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Mercedes 300TE
ti stari merci so taki sleeperji ..moj w123 je bil za videt kot atamobil,na 175 štirinajstkah pa z 2,8 in 185 konjipero27 wrote:Ta stvar ima 180 konjev?!
Jaz sem pa mislu da je to nek švoh daily dizel, sploh ga nisem obrajtal; pravi volk v ovčko oblečen!
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Mercedes 300TE
Ja saj se spomnim, iz kolpe ... sem mislil da malo osvežim spomin, da vidim če bom zbral "pogum" da si kupim gume za svojega al bo ostal na 15"zaverho wrote:Cox: Na žalost ne, oziroma nobene referenčne. Ti pa lahko povem, da zgleda dobro!
O Anja .. o tebi se mi sanja.
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes 300TE
Cox: če rabiš sam gume pol jih kupi takoj. Če pa iščeš še feltne se pa splača mal počakat - vsake toliko se pojavijo kakšne za primerno ceno. Če se prav spomnim sem jaz svoje dobil za 190€.
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes 300TE
Te dni sem se lotil čiščenja sesalnih loput. Razlog je bil namig Malinuca, da je po teh letih to dobro naredit, če imaš kakršnekoli težave pri teku motorja. Jaz sem teh težav imel več, a vse minimalne: rahlo nihanje štantgasa, premalo moči v nizkih obratih, rahlo neenakomeren tek motorja.
Zadeva je bila kar precej umazana.
Ko so zadnjič to snemali se niso ravno potrudili s ponovno namestitvijo
Očitno je, da je tu vleklo zrak v sistem.
Ker je bila manšeta uničena na več koncih, je bila potreba po novi.
Še nova cev do regulatorja štantgasa.
Ščiščeno in pripravljeno na vgradnjo.
Tudi sam sem se najprej vsaj pol ure mučil, da bi manšeto nataknil na cev sesalnega kolektorja, kar je zaradi pomanjkanja prostora izredno težko početje. To pa je enostavna rešitev: snel sem zgornjo loputo in od znotraj potisnil manšeto čez rob.
Ob ponovnem zagonu zadeva teče precej bolje, na žalost pa rahlo, seicer v manjšem obsegu, eratičen štantgas ostaja.
Zadeva je bila kar precej umazana.
Ko so zadnjič to snemali se niso ravno potrudili s ponovno namestitvijo
Očitno je, da je tu vleklo zrak v sistem.
Ker je bila manšeta uničena na več koncih, je bila potreba po novi.
Še nova cev do regulatorja štantgasa.
Ščiščeno in pripravljeno na vgradnjo.
Tudi sam sem se najprej vsaj pol ure mučil, da bi manšeto nataknil na cev sesalnega kolektorja, kar je zaradi pomanjkanja prostora izredno težko početje. To pa je enostavna rešitev: snel sem zgornjo loputo in od znotraj potisnil manšeto čez rob.
Ob ponovnem zagonu zadeva teče precej bolje, na žalost pa rahlo, seicer v manjšem obsegu, eratičen štantgas ostaja.
Re: Mercedes 300TE
Zakon avto, super da pride v take roke!