Porting VW dual ports 40x35.5
Porting VW dual ports 40x35.5
Iz slo VW prestolnice sem dobu na obdelavo nove glave z 40 in 35.5mm ventili. Motor bo 1.8 ( 90.5 x 69) za neko Formulo V. Stvar je zanimiva ker to so ene najpopularnejših budget glav. imajo že nekoliko večje ventile in porti so neobdelani, kar pomeni, da je neki materijala viška. malo me je skrbelo kolko se da nardit brez potegnit ven vodoil ampak kot kaže ne bo večjih težav. Začel sem z izdelavo šablone za vhod v sesalne kanale in takoj začel z delom na prvem portu , da dobim nekako občutek kako in kaj. V glavnem: zgleda precej obetajoče.
Tako pa pridejo iz škatle:
Tako pa pridejo iz škatle:
Let's go Brandon!
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Porting VW dual ports 40x35.5
Formula V? To pa bi z veseljem spremljal ..mislim cel projekt
A je še iz tistih časev al je kakšna replica ?
A je še iz tistih časev al je kakšna replica ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Porting VW dual ports 40x35.5
Ma ja, baje da tud marsikatere CNC portane glave pridejo na police kot polizdelki, kaj šele to ne bo.. z mojimi je bilo podobno.
Ne spomnim se točno, imam pa v glavi da si pisal enkrat da maš plan nardit neke vrste flowbencha, si tisto kaj realiziral?
Ne spomnim se točno, imam pa v glavi da si pisal enkrat da maš plan nardit neke vrste flowbencha, si tisto kaj realiziral?
Re: Porting VW dual ports 40x35.5
Ma neki sem se lotu pred leti potem sem tisto kišto nedokoncano vrgu lani stran, ki se mi prostor jemala. Sem mislu vse skupaj nardit na manjše samo ne vem kdaj bo to na vrsti.
Let's go Brandon!
Re: Porting VW dual ports 40x35.5
Ni replica, je pa ena izmed poznih modelov, kvazi monocoque in pa malo poupdate-ana. Ker lastnika ne skrbijo formula V regulacije, dobi zdaj 1.8 motor (prej 1.3), želja je da bo dirkala v ghd.DS71 wrote:Formula V? To pa bi z veseljem spremljal ..mislim cel projekt
A je še iz tistih časev al je kakšna replica ?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Porting VW dual ports 40x35.5
aha fino ..bomo potem zadevo vidli na kakšnem hribu.
Bom še malo zasmetil Spomnem se da sem eneparkrat videl zadeve,kjer je bil hroščev motor postavljen sredinsko ..torej je bil menjalnik na koncu ..kako so tam sploh rešili vrtenje ?
Bom še malo zasmetil Spomnem se da sem eneparkrat videl zadeve,kjer je bil hroščev motor postavljen sredinsko ..torej je bil menjalnik na koncu ..kako so tam sploh rešili vrtenje ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Porting VW dual ports 40x35.5
takoje, obrnili so diff in zamenjali nosilne pokrove pri tipih menjalikov z dvema, saj so iz različnih materialov in je eden kao pecej močnejši. Nekateri so uporabili tudi menjalnik od 914, ki je ze po defaultu narjen za sredinski motor.
Re: Porting VW dual ports 40x35.5
Eni obrnejo kr cel mejalnik na glavo..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Porting VW dual ports 40x35.5
Dobesedno narobe svetCox wrote:Eni obrnejo kr cel mejalnik na glavo..