Porting VW dual ports 40x35.5

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Porting VW dual ports 40x35.5

Post by eugene » 16 Feb 2018, 12:31

Iz slo VW prestolnice sem dobu na obdelavo nove glave z 40 in 35.5mm ventili. Motor bo 1.8 ( 90.5 x 69) za neko Formulo V. Stvar je zanimiva ker to so ene najpopularnejših budget glav. imajo že nekoliko večje ventile in porti so neobdelani, kar pomeni, da je neki materijala viška. malo me je skrbelo kolko se da nardit brez potegnit ven vodoil ampak kot kaže ne bo večjih težav. Začel sem z izdelavo šablone za vhod v sesalne kanale in takoj začel z delom na prvem portu , da dobim nekako občutek kako in kaj. V glavnem: zgleda precej obetajoče.

Image

Image

Image

Image

Tako pa pridejo iz škatle:
Image

Image

Image
Let's go Brandon!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Post by DS71 » 17 Feb 2018, 11:35

Formula V? To pa bi z veseljem spremljal ..mislim cel projekt :)

A je še iz tistih časev al je kakšna replica ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Post by Tine » 18 Feb 2018, 11:57

Ma ja, baje da tud marsikatere CNC portane glave pridejo na police kot polizdelki, kaj šele to ne bo.. z mojimi je bilo podobno.

Ne spomnim se točno, imam pa v glavi da si pisal enkrat da maš plan nardit neke vrste flowbencha, si tisto kaj realiziral?
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Post by eugene » 18 Feb 2018, 15:06

Ma neki sem se lotu pred leti potem sem tisto kišto nedokoncano vrgu lani stran, ki se mi prostor jemala. Sem mislu vse skupaj nardit na manjše samo ne vem kdaj bo to na vrsti.
Let's go Brandon!
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Post by Cox » 18 Feb 2018, 17:01

DS71 wrote:Formula V? To pa bi z veseljem spremljal ..mislim cel projekt :)

A je še iz tistih časev al je kakšna replica ?
Ni replica, je pa ena izmed poznih modelov, kvazi monocoque in pa malo poupdate-ana. Ker lastnika ne skrbijo formula V regulacije, dobi zdaj 1.8 motor (prej 1.3), želja je da bo dirkala v ghd.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Post by DS71 » 18 Feb 2018, 20:07

aha fino ..bomo potem zadevo vidli na kakšnem hribu.

Bom še malo zasmetil :D Spomnem se da sem eneparkrat videl zadeve,kjer je bil hroščev motor postavljen sredinsko ..torej je bil menjalnik na koncu ..kako so tam sploh rešili vrtenje ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Post by eugene » 18 Feb 2018, 20:55

Montiraš dif na drugo stran pinjona.
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Post by Tine » 18 Feb 2018, 21:49

takoje, obrnili so diff in zamenjali nosilne pokrove pri tipih menjalikov z dvema, saj so iz različnih materialov in je eden kao pecej močnejši. Nekateri so uporabili tudi menjalnik od 914, ki je ze po defaultu narjen za sredinski motor.
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Post by Cox » 18 Feb 2018, 23:29

Eni obrnejo kr cel mejalnik na glavo..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Post by L4UK0 » 18 Feb 2018, 23:42

Cox wrote:Eni obrnejo kr cel mejalnik na glavo..
Dobesedno narobe svet :P
Image
Post Reply