Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Spet se malo javljam.
Bolj malo se je delalo na škodilaku, ampak še vedno imam deadline nekje v mesecu maju, da bo testna vožnja
Vglavnem nekaj kablovja se je ven pometalo, ko bo nov motor v karoseriji, se vsa napeljava povije. Kar je ostalo je res minimalno, samo pozicijske luči zadaj in stoplampe, spredaj zasenčene in dolge luči (da bom lahko blendal počasnejšim) in smerniki. Brisalcev, ventilacije, radia in podobno ne potrebujem.
Vmes sem dobil še cevi za večjo varnost in togost karoserije, čakam samo, da zmodeliram kletko in dam krivit. Osnova bo enaka, kot pri Kitcaru z nekaj dodatnih ojačitev (Kitcar CrMo kletka ima 24kg). Računam okoli 32kg, da bo končna teža kletke, kot sem omenil nekaj m več cevi se bo porabilo, ker je od Kitcar res oskubljena varianta. Edino nisem se še odločil ali bolt in ali varim dirketno.
In trenutna delovna višina škodilaka + nekaj pločevine se je že porezalo, kar je v napoti ali česar ne potrebujem
P.s. Kje kupujete šajbe za fleksarco. Do sedaj sem vedno uporabljal ene zelo kvalitetne ampak jih je proizvajalec ukinil v dimenziji 110mm in 125mm
Imel sem neke merkurjeve katere niso vredne nič. 7 šajb sem porabil za tisto luknjo zadaj
Bolj malo se je delalo na škodilaku, ampak še vedno imam deadline nekje v mesecu maju, da bo testna vožnja
Vglavnem nekaj kablovja se je ven pometalo, ko bo nov motor v karoseriji, se vsa napeljava povije. Kar je ostalo je res minimalno, samo pozicijske luči zadaj in stoplampe, spredaj zasenčene in dolge luči (da bom lahko blendal počasnejšim) in smerniki. Brisalcev, ventilacije, radia in podobno ne potrebujem.
Vmes sem dobil še cevi za večjo varnost in togost karoserije, čakam samo, da zmodeliram kletko in dam krivit. Osnova bo enaka, kot pri Kitcaru z nekaj dodatnih ojačitev (Kitcar CrMo kletka ima 24kg). Računam okoli 32kg, da bo končna teža kletke, kot sem omenil nekaj m več cevi se bo porabilo, ker je od Kitcar res oskubljena varianta. Edino nisem se še odločil ali bolt in ali varim dirketno.
In trenutna delovna višina škodilaka + nekaj pločevine se je že porezalo, kar je v napoti ali česar ne potrebujem
P.s. Kje kupujete šajbe za fleksarco. Do sedaj sem vedno uporabljal ene zelo kvalitetne ampak jih je proizvajalec ukinil v dimenziji 110mm in 125mm
Imel sem neke merkurjeve katere niso vredne nič. 7 šajb sem porabil za tisto luknjo zadaj
Get low, no matter how
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
a favorit kitcar je sploh obstajal ? Sicer pa ni važno od kje in kakšen je rolbar ampaj da je varen. Rolbari doživljajo evolucije in se danes že precej razlikujejo od tistih iz leta 80.
Najboljše je da daš po en X med vrata in po en križ na streho in zadaj (zadaj bosta tudi 2 ok)..pa varjeno vse skupaj
pa brisalce si priklopi ..nikoli ne veš kdaj pridejo prav
Najboljše je da daš po en X med vrata in po en križ na streho in zadaj (zadaj bosta tudi 2 ok)..pa varjeno vse skupaj
pa brisalce si priklopi ..nikoli ne veš kdaj pridejo prav
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Ni obstajal Felicia kitcar je obstajala.
Pac za rally so uporabljal zelo oskubljeno verzijo kletke.
Moja bo na enakih mestih, samo da bojo dodane ojacitve, pretiraval se ne bo, ker je treba tudi na tezo malo gledat
Pac za rally so uporabljal zelo oskubljeno verzijo kletke.
Moja bo na enakih mestih, samo da bojo dodane ojacitve, pretiraval se ne bo, ker je treba tudi na tezo malo gledat
Get low, no matter how
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
ni,da je bila to oskubljena verzija ampak je to takrat bila topšit ali skoraj tam verzija ..to sem ti hotel povedat
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Aja, ja to se pa strinjam, takrat se nisi nekaj mogel zmišljevati. Za današnje čase je to zelo ''oskubljena'' varianta .
Get low, no matter how
Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Zelo zanimiv projekt, tud mene mika ena favoritka. Kako napreduje?
Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Se premika, samo počasi. Če bi imel doma stružnico, bi bila trenutno že na kolesih, tako pa ogromno časa čakam, da se stvari podrejajo, vmes sem tudi sam pozabil par stvari priložiti zato se je malo zavleklo
Čakam še par stvari, da se podrejajo in lahko začnem izdelovati roke in abšenkle. Obljubljeno mi je, da bo do 15. decembra vse podrejano (držimo pesti). Material bi lahko rekel, da imam ves izjema je tank in drobnarije (cevi za gorivo, cevi za hladilno, zavorne cevi itd.).
Javim, ko bo viden napredek, bo pa definitivno nižja in neodvisne roke spredaj in zadaj (dvojne A roke ).
Čakam še par stvari, da se podrejajo in lahko začnem izdelovati roke in abšenkle. Obljubljeno mi je, da bo do 15. decembra vse podrejano (držimo pesti). Material bi lahko rekel, da imam ves izjema je tank in drobnarije (cevi za gorivo, cevi za hladilno, zavorne cevi itd.).
Javim, ko bo viden napredek, bo pa definitivno nižja in neodvisne roke spredaj in zadaj (dvojne A roke ).
Get low, no matter how
- The Boris
- Posts: 504
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Vem da je to zelo stara tema
Upam da Škodialk še živi?
Ker vidim da se je tu dosti govrilo/debatiralo. Iščem nasvet kje iskati dvojne sesalne kolektorje za dvojne ferge?
Upam da Škodialk še živi?
Ker vidim da se je tu dosti govrilo/debatiralo. Iščem nasvet kje iskati dvojne sesalne kolektorje za dvojne ferge?
May the Force be with you.
Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Ni še na dinosu
Zavkleko se je pri kletki
Podvozje in okvir je več ali manj zaključen, ustavilo se je pri kletki. Noben mi ni sposoben kriviti 45x2mm cevi, zato sem poskušal sam ampak brez uspeha - 6m cevi sem skuril
Tudi motor je že sedel na (pravem) mestu. Trenutno je zaradi drugih projektov na stranskem tiru - kose imam skoraj vse. Kupljena kletka mi ne pomaga, ker je prekratka, ne bom pa je podaljševal.
Kar se tiče tuninga. Čehi so zakon, stvari imajo ogromno in poceni.
https://speedpro.eu/produkt/sani-pro-2- ... o-felicia/
Če potrebuješ kontakt za špero in dogbox menjalnik, ti lahko posredujem, samo ne govori, da je za cesto, ker po tem ne bojo prodali
Vem še za eno stran, samo se je trenutno ne spomnim.
Zavkleko se je pri kletki
Podvozje in okvir je več ali manj zaključen, ustavilo se je pri kletki. Noben mi ni sposoben kriviti 45x2mm cevi, zato sem poskušal sam ampak brez uspeha - 6m cevi sem skuril
Tudi motor je že sedel na (pravem) mestu. Trenutno je zaradi drugih projektov na stranskem tiru - kose imam skoraj vse. Kupljena kletka mi ne pomaga, ker je prekratka, ne bom pa je podaljševal.
Kar se tiče tuninga. Čehi so zakon, stvari imajo ogromno in poceni.
https://speedpro.eu/produkt/sani-pro-2- ... o-felicia/
Če potrebuješ kontakt za špero in dogbox menjalnik, ti lahko posredujem, samo ne govori, da je za cesto, ker po tem ne bojo prodali
Vem še za eno stran, samo se je trenutno ne spomnim.
Get low, no matter how