2.1T 10V obnova

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 2.1T 10V obnova

Post by eugene » 22 Nov 2017, 22:18

Tine wrote:
$küll wrote: tako da bo zdej 33ccm večja kubatura 8-)

aja pa kovani so kar original niso
Turn up the boost!

Rok. Razlozi kaj je ze tu fora s kolektorjem. Samo iz 3h al kaj?
Let's go Brandon!
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 22 Nov 2017, 23:18

se ne spomnem da bi kaj pisalo da je kak nanos, bom pogledal seenkrat.

delal je prvo brušenje in bo pač ponovil vajo. jbg.
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 22 Nov 2017, 23:20

Image

Image
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 23 Nov 2017, 10:34

eugene wrote: Rok. Razlozi kaj je ze tu fora s kolektorjem. Samo iz 3h al kaj?
sem zablodu. sem razumel da turbo poganjajo samo 3 cilindri, v bistvu gre pa za tri pulze, kar pomeni da se po parih združita prvi drugi in tretji četrti cilinder preden pridejo do turbine. angleži pravijo da je kao ful slab izkosistek zaradi tega, ampak za 0.68bar serijskega tlaka je itak preveč...
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 2.1T 10V obnova

Post by Fleko » 23 Nov 2017, 13:07

Zato pa so razvili Twin scroll turbine, kjer se ujemajo pulzi, podobno kot na N/A 4/2/1 kolektorjih.
5 cil si itak nekaj zase, ker ponavadi imajo turbino tam nekje 4 cilindra in ne veš, kaj bi delal iz 5im.
In še med sabo se cikli prekrivajo za 15°, kar ni ne tič ne miš :lol:

Če razumem, si menjal izpušni kolektor kateri ima drugačno delitev kot original? 1/2, 3/4 in 5? namesto 1/2/3, 4 in 5?
Get low, no matter how
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 23 Nov 2017, 20:20

ne, vse bo original, razen tistega kar ne bo original...

:lol:
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 01 Dec 2017, 16:42

evo končno se lahko dela nadaljujejo...

Image
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 12 Feb 2018, 19:35

overkill?

Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 2.1T 10V obnova

Post by eugene » 12 Feb 2018, 22:41

Valda da ne. Daj naredi selega gladkega daj. :D
Let's go Brandon!
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 13 Feb 2018, 01:19

desna stran ki je proti izpušnemu kolektorju in turbini je zapečena grozno, pilim stran zapaljeno staro barvo in rjo. če grem tako do čistega železa bo še trajalo... :roll:
Post Reply