BMW e21 316 - Alpinweiss
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Je bil Ponavadi se po vožnji voha malo bencina.. ampak samo par sekund potem pa neha.. dokler se ne najde vzrok bom krivil oddušek
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
mogoce ti pa einspritz dize ne tesnijo vredu ? pa posledicno tud zato vec papca ?
NE VEM malo pomagam kaksno idejo dat
povohaj takoj po voznji po masini, men se zadnjic ni zdelo da je kaj smrdelo - disalo
NE VEM malo pomagam kaksno idejo dat
povohaj takoj po voznji po masini, men se zadnjic ni zdelo da je kaj smrdelo - disalo
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Meni pušča o ring na senzorju za gorivo na tanku, baje pogosta napaka... V knjigi celo piše, da bi naj vsakič, ko vzameš senzor ven, o ring zamenjal.
LP Miha
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Zgodba o vonju benza še ni rešena. Menjal sem zadaj pri tanku cev za dovod benza, ker je bila porozna in je smrdela in pri stisku sem imel mokre roke. Še zmeraj se na čase vonja, tak oda bo pozimi potrebna sanacija tesnil pa cevi in bolj podrobno preveriti komponente. Izvedla se je menjava izpuha od lambde nazaj, ker je fi cevi od 1.6 fergazerja bil premajhen in je dušilo, pa še zvok je bil ubog. Zdaj je fi 55mm in lonci 60mm (malo bolj pretočna varjanta loncev).
Sem pa včeraj šel na tehnični pregled in uredil. Strokovnjak ni znal iz avta prit ker ni našel kljuke in je klical kolega, da mu je odprl z zunanje strani, kr scena
Evo, ostajamo na cesti še eno leto
Sem pa včeraj šel na tehnični pregled in uredil. Strokovnjak ni znal iz avta prit ker ni našel kljuke in je klical kolega, da mu je odprl z zunanje strani, kr scena
Evo, ostajamo na cesti še eno leto
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
lepo si upasal auspuh, tocno na pravem mestu, NICE ...
Za voznjo pa moramo zaj enkrat a? pa magari samo midva z dvema e21
Za voznjo pa moramo zaj enkrat a? pa magari samo midva z dvema e21
- kontejner
- Posts: 328
- Joined: 12 Sep 2012, 00:26
- Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
- Location: Maribor
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
čep ti dihta ?
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Meni pušča čep skozi ključavnico v "športnih" levih ovinkih... Še nisem našel rešitve.
LP Miha
- pero27
- Posts: 2648
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Verjetno je not neka membrana, ki je šla v kurac...
Nabavi si čep brez ključavnice, jz mam oba in tisti z ključavnico ravno tako ne dihta...
Nabavi si čep brez ključavnice, jz mam oba in tisti z ključavnico ravno tako ne dihta...
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Hvala, Itak da grema malo okoli zaj še pred koncem sezonezegler wrote: lepo si upasal auspuh, tocno na pravem mestu, NICE ...
Za voznjo pa moramo zaj enkrat a? pa magari samo midva z dvema e21
Glede čepa nisem prepričan, je pa vonj prihajal vbistvu pod tem pokrovom pod sedežem, zato sumim da je še kaka cev porozna, bom pa vsekakor preveril tudi čep - hvala za idejo!
Čudi me tudi to, da se relativno pogosto slišijo mehurčki zraka, ki potujejo po povratnemu vodu v kesl, tut če lajtungo primem se čuti. Ne vem ali je to normalno ali kje falšluft vleče, se pa dogaja večinoma to ko se ustavim ali na štantgasu.
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Kot ste opazili so Recaroti iz e21 šli k Žigeju (ZiZa), vmes sem se vozil na original sedežih ki so bili raztrgani in polomljeni, nekaj se je za silo popravilo ampak vseeno je bil penis vse skupaj. Torej Recarote iz Kadetta/Mante sem dal ven in našel nadomestne sedeže. Puristi naslednjega stavka ne berite. Svojo uteho sem našel v sedežih iz Omege B.
Sedeži so nastavljivi za križ, izvečni del za noge, srednji del hrbta se nastavlja, višina, bla bla bla. Novejši sedež ampak širši je ko prejšnji Recaro in moj križ mi je hvaležen, ker lahko končni nastavim sedež da se vozim brez bolečin po 50km, tut barva gre skozi v kombinaciji z zadnjo klopjo.
Potem pa ja, kilometre nabijali. Avto sem nafilal in kot se za 4 štajerce spodobi smo šli na izlet.
Šlo je za popoldanski izlet do Breškega jezera, čez Železno Kaplo do Jezerskega pa čez Ljubelj, Celovec pa nazaj.
Po tem še dalje nabiral kilometre, nazadnje sem ga šel malo čez Pohorje tiščat, naslednji dan pa smo ob druženju z avti s kolegi mimogrede malo vrgli oči na avte in opazili to:
Dokler se tehnične napake ne odpravijo ostajamo parkirani.
P.S.: Slike ne želijo ostati po vrstnem redu in se menjujejo in sučejo, napaka povezana s forumom ali pri meni kaj heca?
Sedeži so nastavljivi za križ, izvečni del za noge, srednji del hrbta se nastavlja, višina, bla bla bla. Novejši sedež ampak širši je ko prejšnji Recaro in moj križ mi je hvaležen, ker lahko končni nastavim sedež da se vozim brez bolečin po 50km, tut barva gre skozi v kombinaciji z zadnjo klopjo.
Potem pa ja, kilometre nabijali. Avto sem nafilal in kot se za 4 štajerce spodobi smo šli na izlet.
Šlo je za popoldanski izlet do Breškega jezera, čez Železno Kaplo do Jezerskega pa čez Ljubelj, Celovec pa nazaj.
Po tem še dalje nabiral kilometre, nazadnje sem ga šel malo čez Pohorje tiščat, naslednji dan pa smo ob druženju z avti s kolegi mimogrede malo vrgli oči na avte in opazili to:
Dokler se tehnične napake ne odpravijo ostajamo parkirani.
P.S.: Slike ne želijo ostati po vrstnem redu in se menjujejo in sučejo, napaka povezana s forumom ali pri meni kaj heca?