TAM 80 T35
TAM 80 T35
Po nekaj letih na čakalni vrsti izgleda, da si je tudi on zaslužil malo pozornosti.
Ni lahek, niti kaj pretirano hiter povrhu pa še ne preveč star saj je bil izdelan šele leta 1987 je pa "naš" in mogoče pa si navsezadnje zasluži svoj trenutek slave na forumu . Nekaj tehničnih podatkov:
- TAM 80 T35, torej 80 konjev in maksimalna skupna teža 3500 kg
- Nadgradnja je enojna kabina, šasija z dolgo medosno razdaljo in podaljšanim lesenim kesonom 4100mmx2200mm
- Motor licenca Perkins diesel S44 izdelan v IMR Srbija z 80 konji iz skoraj 3.8 litrov prostornine in 4 valji.
- Dogleg menjalnik 5 prestav
- Teža vozila z voznikom in tekočinami: 2450 kg
- Proizveden v Mariboru
Pa, da se vrnemo na začetek. Zgodba se začne z premikom vozila na domačo lokacijo. Premik je bil skoraj bolj abstrakten kot ideja o nakupu
Pri prejšnjem lastniku je vozilo obstalo v štali zaradi težav z menjalnikom. Vso svojo profesionalno kariero je služil kot transporter jabolk, sodeč po vinjetah tudi v sosednjo Avstrijo.
Na novem domačem naslovu je najprej dobil delo, da se na čakanju ne poleni
Slika motorja
Kokpit
Ker na spletu skoraj ni zapisa o Tamih z izjemo spletne strani Kamra, z trenutnimi uporabniki pa je komuniciranje povečini problematično sem se odločil za iskanje podatkov na oldschool način. Univerzitetna knjižnjica Maribor ima še nekaj arhivirane robe
Tudi samo vozilo pa nudi široko paleto nasvetov o vzdrževanju
Kot rečeno se je našel čas, da se tovornjaku vrne življenje na cesti. Začelo se je z menjalnikom, ki sicer dela ampak občasno zašteka v prestavi. Po posegu z velikim izvijačem in kladivom so prestave za kratek čas nazaj ampak zadeva se mora rešiti trajno.
Najprej je bilo treba odstraniti kripo kar ni predstavljalo večjih težav.
Potem sem pogledal kakšno olje je noter.
Bilo ga je slab liter od zahtevanih 3.5 litra. Na magnetnem čepu pa železni delčki, ki so včasih tvorili ležaj
Kripa ostaja na dvigalu in išče se nadomestni menjalnik.
Plani za naprej so vozilo malo olepšat z ličarskimi in kleparskimi posegi in tehnično obnoviti.
Končni plan pa je nekaj takšnega
Seveda slike tamiča z bivalno nadgradnjo še nisem videl zato za predstavo služi vzhodnonemški Robur. Če se komu valja železni kontejner dimenzij 4mx2,2m ali podobnih dimenzij se priporočam za odkup. Želja je, da se ne posega v obstoječo nadgradnjo ampak se samo snamejo stranice (so predvidene za to) in se gor privijači kontejner.
Toliko zaenkrat.... Pa ne se preveč navdušit, da se ne bo ponovila zgodba vw T2 ko so cene čez noč šle čez streho
Ni lahek, niti kaj pretirano hiter povrhu pa še ne preveč star saj je bil izdelan šele leta 1987 je pa "naš" in mogoče pa si navsezadnje zasluži svoj trenutek slave na forumu . Nekaj tehničnih podatkov:
- TAM 80 T35, torej 80 konjev in maksimalna skupna teža 3500 kg
- Nadgradnja je enojna kabina, šasija z dolgo medosno razdaljo in podaljšanim lesenim kesonom 4100mmx2200mm
- Motor licenca Perkins diesel S44 izdelan v IMR Srbija z 80 konji iz skoraj 3.8 litrov prostornine in 4 valji.
- Dogleg menjalnik 5 prestav
- Teža vozila z voznikom in tekočinami: 2450 kg
- Proizveden v Mariboru
Pa, da se vrnemo na začetek. Zgodba se začne z premikom vozila na domačo lokacijo. Premik je bil skoraj bolj abstrakten kot ideja o nakupu
Pri prejšnjem lastniku je vozilo obstalo v štali zaradi težav z menjalnikom. Vso svojo profesionalno kariero je služil kot transporter jabolk, sodeč po vinjetah tudi v sosednjo Avstrijo.
Na novem domačem naslovu je najprej dobil delo, da se na čakanju ne poleni
Slika motorja
Kokpit
Ker na spletu skoraj ni zapisa o Tamih z izjemo spletne strani Kamra, z trenutnimi uporabniki pa je komuniciranje povečini problematično sem se odločil za iskanje podatkov na oldschool način. Univerzitetna knjižnjica Maribor ima še nekaj arhivirane robe
Tudi samo vozilo pa nudi široko paleto nasvetov o vzdrževanju
Kot rečeno se je našel čas, da se tovornjaku vrne življenje na cesti. Začelo se je z menjalnikom, ki sicer dela ampak občasno zašteka v prestavi. Po posegu z velikim izvijačem in kladivom so prestave za kratek čas nazaj ampak zadeva se mora rešiti trajno.
Najprej je bilo treba odstraniti kripo kar ni predstavljalo večjih težav.
Potem sem pogledal kakšno olje je noter.
Bilo ga je slab liter od zahtevanih 3.5 litra. Na magnetnem čepu pa železni delčki, ki so včasih tvorili ležaj
Kripa ostaja na dvigalu in išče se nadomestni menjalnik.
Plani za naprej so vozilo malo olepšat z ličarskimi in kleparskimi posegi in tehnično obnoviti.
Končni plan pa je nekaj takšnega
Seveda slike tamiča z bivalno nadgradnjo še nisem videl zato za predstavo služi vzhodnonemški Robur. Če se komu valja železni kontejner dimenzij 4mx2,2m ali podobnih dimenzij se priporočam za odkup. Želja je, da se ne posega v obstoječo nadgradnjo ampak se samo snamejo stranice (so predvidene za to) in se gor privijači kontejner.
Toliko zaenkrat.... Pa ne se preveč navdušit, da se ne bo ponovila zgodba vw T2 ko so cene čez noč šle čez streho
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: TAM 80 T35
tomideli! overland tamič!
tole temo bo pa spremljal z izrednim zanimanjem!
tole temo bo pa spremljal z izrednim zanimanjem!
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: TAM 80 T35
haha huda ..samo roko na srce..a si peljal kdaj kaj takega? To še prazno ne gre nikamor in pri vsem nikamor te je polna cesta.
Ideja je super,samo po moje edino v restomod koimbinaciji
Ideja je super,samo po moje edino v restomod koimbinaciji
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: TAM 80 T35
Kapo dol tudi z moje strani, obeta se odličen projekt !
Re: TAM 80 T35
DS71 wrote:haha huda ..samo roko na srce..a si peljal kdaj kaj takega? To še prazno ne gre nikamor in pri vsem nikamor te je polna cesta.
Ideja je super,samo po moje edino v restomod koimbinaciji
Načeloma so mi avti za katere moreš prosit za tehničnega kar domači (pol obrata lufta v volanu in podobno). Peljal sem že enega tamiča z 60 konjskim motorjem z katerim je kolega ta mesec naredil 2100km po balkanu. Pride tudi na kaki oldschool meet mislim da zadnje čase z Viso. Je pa jasno da ni to primerljivo z mercedes kombiji istega obdobja in da te bolj volja kot podvozje krmili po cesti . Lažje bo pa filozofirat po par kilometrih
Re: TAM 80 T35
Na kason bi pasala kakšna niewiadow-ka.
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: TAM 80 T35
Jeah! Navdušen nad projektom!
Ti pa nebi priporočal za nadgradnjo kontejnerja, bo težko :/
Raje nasadi gor kako rabljeno kamper prikolico, imaš že vse narejeno in je lahka
Evo, tega je kolko češ
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... %20390%20L
Ti pa nebi priporočal za nadgradnjo kontejnerja, bo težko :/
Raje nasadi gor kako rabljeno kamper prikolico, imaš že vse narejeno in je lahka
Evo, tega je kolko češ
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... %20390%20L
Re: TAM 80 T35
Seveda sem najprej na Adrie pomislil samo imam par problemov. Nočem da je jajčaste oblike in da ima koloteke. Recimo taka ko je na zgornji sliki na Roburu bi pogojno šla skozi. Idealna bi bila Adria 500 MSE če bi bila za 1 meter krajša. Če pa kdo ve za kakšno kvadratno prikolico dolžine 4m +-20 centi, brez kolotekov pa je itak to the way to go