Zavarovanje / Homologacija / Registracija

User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by papi » 13 Jul 2017, 12:13

ZiZa wrote:Vsako sredo je na španu svamz in rti maribor. Vse zrihtaš na enem mestu.
Noro dobra informacija! ;)

Kolikor pa vem; če homologiraš starodobnika ne moreš več to zbrisat s sistema/prometne
In homologacija predelav je veliko težja ali sploh nemogoča v določenih zadevah...
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by ZiZa » 13 Jul 2017, 17:51

Res je, ko imaš enkrat vpisan je to baje zaključen. Ampak meni je trenutnu videz tak kot je super. Sam kilometre nabirat :D
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by pero27 » 13 Jul 2017, 19:29

Anzee wrote: Kera avtokrka v lj pa je bila to?
V šiški pr poršeju
Nejc
Posts: 177
Joined: 11 May 2014, 17:30
Avtomobil: Audi S2
Location: Borovnica
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by Nejc » 13 Jul 2017, 19:31

gtyrant wrote:
ZiZa wrote:Pet let bo mimo odkar sem kupil avto in s tem mi bo potekel začasni certifikat. Pa dajmo narest stalnega + homolomomolo. Evo dns sm v eni urci pri španu pridobil stalni 10 letni certifikat svamz, mnenje za vpis starodobnik v prometno in homologacijo da mam vpisane vse željene dimenzije gum. Slednjo prevzamem čez 3 dni. Cca 170 flk za vse skupaj s tem da imam še naprej -90 na zavarovanje, -80 na cestnino in sem dejansko legalen z gumami. good day
Lansko leto sem podaljšal dva certifikata. Kje je smisel 10 letnega(stalnega) certifikata? Za začasnega(5 let) stane podaljšanje 25€, za stalnega(10 let) 50€.
Potem je pa še večja bedarija... Certifikat pisan na lastnika avtomobila in ne na avto sam.
S homolomo je pa tako kot veter zapiha.
Jaz bi rad na Caddyu homologiral eno vlečno kljuko... bomo vidli kaj bodo porekli gospodje na rti, ko pridejo na ogled vozila za homologacijo.
men na 1992 letniku niso hotl upisat originalne kljuke, ker ni imela nekega Eja, kr neki :roll:
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by pero27 » 13 Jul 2017, 19:39

Men tud na e21 niso hotel vpisat kljuke (Avtokrka Nm), ker je bla gor nalepka od enga privatnika iz Ljubljane (ki je očitno včasih izdeloval in ugrajeval kljuke). So rekl da mora bit Westfalia al pa kej tazga...
Nejc
Posts: 177
Joined: 11 May 2014, 17:30
Avtomobil: Audi S2
Location: Borovnica
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by Nejc » 15 Jul 2017, 03:53

pero27 wrote:Men tud na e21 niso hotel vpisat kljuke (Avtokrka Nm), ker je bla gor nalepka od enga privatnika iz Ljubljane (ki je očitno včasih izdeloval in ugrajeval kljuke). So rekl da mora bit Westfalia al pa kej tazga...
jest sm meu origi Audi fabrška ugradnja
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by jur76 » 15 Jul 2017, 08:37

Za ŽE predelana vozila pridobiš certifikat kategorijo C-pedelano vozilo.
Za normalno registracijo vozila ,zgoraj omenjen certifikat nima pomena, rabiš ga samo za popust za zavarovanje.
Na tehničnem pregledu vpišejo v homologacijski krtonček vse predelave (rabiš za vsako stvar TUV) in registriraš vozilo.
V primeru, da ne urejaš dokumentacije za namembnost vozila v prometni STARODOBNIK ,samo uveljaviš certifikat za zavarovanje in plačaš polno cestnino.

Vozila katera sem predeloval in sam urejal papirje, sem raje samo koristil popust na zavarovanju in plačal celo cestnino, potem pa, če sem kaj spreminjal, sem lahko predelavo normalno homologiral.

V kolikor pa urediš spremembo namembnosti v prometni na staus STARODOBNIK( za uveljavitev popusta za cestno takso) po prejetem certifikatu kategorije C, ti upoštevajo že narejeno predelavo ,ki je že vpisana v homologacijski kartonček. Po tem postoku in vpisu namembnost vozila STARODOBNIK v prometno, pa se zadeva uradno zakjuči.
Se pa da potem še naknadno kaj homologirat samo ne povsod( širše gume in večja platišča)

Predelave po vpisu namembnosti vozila STARODOBNIK v prometni so na lastno odgovornost in se URADNO ne dajo vpisat v homologacijski krtonček. Če se kak organ mal spozna si ob prometno in dobiš lepo položnico.

Če je pa možna sprememba iz starodobnika nazaj v normalno vozilo pa ne vem, mi ni znal noben točno povedat, na Amzs so dejali da se baje da, na Krki ne vedo, baje še ni bilo primera.

Če že imaš opravljen certifikat kategorije A ali B in nimaš še urejen staus Starodobnik v prometni, lahko po predelavi spemeniš certifikat v kategorijo C in narediš homologacijo za spemembe na vozilu. Potem pa narediš spremembo namembnosti vozila v starodobnik v prometni.

Če pa imaš certifikat A ali A- ORIGINALNO VOZILO ali B in urejen status v prometni Starodobnik pa URADNO ni mogoče vpisati predelavo.
Tak problem je bil na mojem Mercedesu 190, ker je že bilo urejeno pred mojim nakupom Certifikat A-ORIGINALNO VOZILO in urejen status v prometni, sem moral avto predelati nazaj v original stanje, da sem ga lahko registriral. Še za litke, če jih bom dal gor se bom moral mal švercat, ker je certifikat a-originalno vozilo in originalni avto ima ratkape.
Drugače, lahko daš gor lite feltne pravih dimenzij, tudi od novejših letnikov, tudi gume morajo biti gor originalnih dimenzij po navodilu proizvajalca za ta letnik in model.
razni izpuhi, nižje vzmeti, novejše luči, spojlerji ,turbine, večji motorji .... se ne da vpisat URADNO.

Tko je uradno, neuradno pa si vsak lahko po svoje predela vozilo in se bojuje za registracijo.

V Nemčiji imajo za predelana vozila (TUNING VOZILA) brez homologacije možnost registracije samo 6 mesecev v tekočem letu, zavarovalna vsota je enormna, na tehničnem pregledu preverijo sam zavore, zračnost podvozja, svetlobna telesa, registrske tablice so drugačne. Tako predelan avto Hyundai Coupe ima od sestrične sin v Nemčiji. Vožnja izven meja Nemčije je s tem vozilom prepovedana.


Zakompliciru u božjo mater.
lp
Pr1m0z
Posts: 4
Joined: 07 Sep 2016, 10:31

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by Pr1m0z » 18 Jul 2017, 00:43

@jur76 Hvala ti za razlago.

Torej ker imam že vpisano "starodobnik" v prometno nemorem homologirat ničesar. Čeprav sem razočaran, mi je zdaj vsaj jasno kako in kaj, hvala ti :)
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by l3v4rt » 18 Jul 2017, 13:32

Moja izkušnja je taka - imam prometno v kateri mi piše tip vozila: Starodobnik. Šel sem na RTI, da bi dal nardit homolomo kartonček in bi mi mož vpisal 15ke felne (kao alpina) in sem rekel, da je bila to dodatna oprema ( ;) ) Mož je rekel, da morem dat s prometne ven starodobnik in novo prometno delat, potem pa homologacijski kartonček dat delat in šele kasneje vpisat noter 15ke, kasneje možnosti za ponoven vpis ni, ker imam še po starem sistemu vpisano (ko je bil dovolj star so kr napisali not, nobenih pregledov pa nič) in je baje zdaj dosti bolj strogo dobit v prometno not napisano in rabiš pregled pa poročilo od komisarja pa zapisnik pa svašta. Glup sistem da brezveze, itak je felna ali gewinda montažna zadeva in ne bi smelo biti panike. Tako da načeloma če imaš vpisano noter na AMZS pravijo ,da se da izbrisat in moreš dat narediti novo prometno potem pa vse homologirat. Če maš to zaštancano v prometno je načeloma kr zajebancija vse to nardit da boš legit. Mene je minilo za vseskupaj. Če nimaš kliota pa feder menjaš s tüv si tukaj pri nam mrzel, ker vse kaj je izven okvirjev je no-go, da o atestih ne govorim. Zato pa se pol oldtimer scene fura ''na butla'' in upaš da bo vse vredu, ker nikomur ni v interesu, da imaš ti legalen avto, če boš pa poskusil nardit boš pa birokracije pa laufanja imel toliko da brezveze. :evil:
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by jur76 » 18 Jul 2017, 18:12

Iz strani stroškov gledano, da sedaj pridobiš certifikat in vpis v prometno je postopek tak, da pride ta komisar od Svamz-a pregleda avto, vse vpiše, pol slika in dobiš certifikat starodobnika in papirje za nadaljno obravnavo na homologaciji LPP al KRKA al pač tam k to delajo. No do sem je 200 eur pregled, pa neki je treba dat pregledniki odvisno od kod pride 20 -40 eur. Ja pa 50 eur za članarino in vzdrževanje certifikata. Če pa si v kakšnem klubu pa je ta stvar mal cenejša, sam pol spet klub ima svoje fore pa si na koncu v dražji varianti. Pa še obveznosti imaš do kluba. No pol pa peleš na homologacijo pa daš cca mal men ko 100 eur in pol še tehnični pregled 32 eur skleneš zavarovanje in plačaš del cestnine in evo maš zrihtan.
To je za normalen avto.
Lansko leto sem uredil za tri avtomobile, dva sem pripeljal iz Hrvaške, tu je postopek tak da najprej greš na homologacijo po en papir za izpust plinov al neki takega plačaš cca do 50 eur, s tem papirjem prijaviš vozilo na davčno (časa imaš 14 dni od uvoza oziroma datum prepisa je mirodajen-po tem času si v prekršku) in dobiš potrdilo, pol pride od Svamza in naredi certifikat (cena ista kot zgoraj)in ga neseš na davčno in čakaš do enga meseca, da si oproščen davka.
Tu lahko začneš z obnovo vozila, ki naj ne bi bila dajlša kot dve leti. Najbolj je, da avto spacaš tolko, da gre čez tehničnega. Nato pelješ avto na homologacijo doplačaš še cca do 50 eur in zgornji postopek se ponovi. Pol pa juriš po njem.
Pa še to; uvožen starodobnik prec dobi status starodobnika v prometno. Drgač se ne da uvozit ker nima euro3 motorja.

No kako gre pa v obratni smeri, pa se bom pozanimal po dopustu. Mislim sprememba statusa nazaj v normalen voz.
lp
Post Reply