VW T3 1.9 WBX camper

DulE30
Posts: 309
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: VW T3 1.9 WBX camper

Post by DulE30 » 10 Jul 2017, 00:32

Hvala obema za nasvete :)
Ravno danes sem probal blindirat čep na expanziji in še enkrat odzračit, a je situacija nespremenjena :cry:
JureK: se morda spomniš proizvajalca senzorja ki ti je narobe odčitaval? Katerega si potem dal notri, da je bilo Ok??
Ker ta ki sem dal notri, je imel pri merjenju res druge vrednsti, kot original, a sem to prepisoval temu ker je bil počen, lahko da je svojo nalogo kljub poškodbi opravljal bolje le podatka ni posredoval :(
Aja pa ti si verjetno 78'C termostat dal na dizla?
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: VW T3 1.9 WBX camper

Post by zegler » 10 Jul 2017, 07:06

pojma nimam o teh masinah, ampak glede na napisano, ja poizkusi drug sesnor, drugace pa pumpa ali pa je kje kaksen omejen pretok tekocine . Si poskusil na mestu - brez obremenitve k je topl torej kazalec na 3/4, dvignit obrate na recmo 3000 ? a pol temp zacne padat ?
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: VW T3 1.9 WBX camper

Post by JureK » 10 Jul 2017, 08:21

Nimam pojma glede proizvajalca senzorja... Kupil sem v lokalnem avto shopu.
Jaz imam dizla ja, ampak kolikor vem od kolegov ki imajo boxarje imajo zelo podobne probleme.
Kako odzračuješ? Jaz delam tako da najprej nalijem tekočine kolikor gre in pustim da neki časa kroži. Potem odprem raztezno, dam gas da se obrati dvignejo nekje na 2500-3000 in mi nivo tekočine pade v raztezni. Pri teh obratih potem dolijem tekočino, zaprem raztezno in spustim gas da se obrati vrnejo na prosti tek. Potem počakam par minut in odvijem vijak na vrhu hldilnika. Postopek ponavljam dokler iz hladilnika ne neha prihajat zrak. To je v grobem... Še vedno se potem najde neki luft, ki se ga z istim postopkom losam v naslednjih cc 300 km.
Je pa hlajenje pri teh kombijih ena specifika. Meni še vedno ne deluje 100% ok. Pa sem pred cc 5000 km naredil generalko na motorju in očistil kompletno pot po kateri gre tekočina, dal novo pumpo. Zdej je kolker tolk OK, prej je bla katastrofa, ko je videl hrib je temparatura narasla... Problem se začne pojavlat, ko greš dlje časa v hrib. Npr. pri poletnih temparaturah, ko grem na Roglo ga spravim preko 3/4. Če grem na isto pot ko je zunaj 5 stopinj nimam tega problema... Razmišljal sem že o novem hladilniku, nekega, ki bi imel večjo zmogljivost oz boljše odvajanje toplote, idejo sem tudi imel, da bi z menjavo jermenice dvignil obrate na vodni pumpi.... Ampak nism nato nič od tega storil, ker enostavno ni cajta se jebat s tem...
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: VW T3 1.9 WBX camper

Post by FR Wolf » 10 Jul 2017, 19:54

Dule super! :)
Welcome to the VW and BMW owners club :D
Dule sm siu uzeu na hitro mal časa in pobrskal :)
https://www.youtube.com/watch?v=PinYkrRkNY0
Tole naj bi bil večja opcija hladilnika :)
https://www.tk-carparts.de/article/1296 ... d_WBX.html
Drugač pa dule če še zmer se greje si nabavi tole:
http://www.agregati.si/
Po enem mrzlem pivu je svet takoj lepši :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
favodriver
Posts: 38
Joined: 20 Jun 2017, 00:04
Avtomobil: Škoda Favorit in Škoda 1000MB

Re: VW T3 1.9 WBX camper

Post by favodriver » 11 Jul 2017, 12:27

ČEstitke za nakup in veliko varnih ter lepih kilometrov! Avtotodm zgleda super! Jaz pravim da je VWt3 najbolši camper!
Ali je mogoče ta kombi iz okolice maribora? Kateri se je nekaj časa nazaj prodajal na avto.net? :D
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: VW T3 1.9 WBX camper

Post by Opelpower » 11 Jul 2017, 17:21

JureK wrote: Jaz delam tako da najprej nalijem tekočine kolikor gre in pustim da neki časa kroži. Potem odprem raztezno, dam gas da se obrati dvignejo nekje na 2500-3000 in mi nivo tekočine pade v raztezni. Pri teh obratih potem dolijem tekočino, zaprem raztezno in spustim gas da se obrati vrnejo na prosti tek. Potem počakam par minut in odvijem vijak na vrhu hldilnika. Postopek ponavljam dokler iz hladilnika ne neha prihajat zrak. To je v grobem... Še vedno se potem najde neki luft, ki se ga z istim postopkom losam v naslednjih cc 300 km.
Pa ne pozabit najmanj 30cm avto spredaj dvignit .... misliš da si že vse prezračil,, ko ga pa dvigneš se pa prav lepo sliši kako zračni žepi potujejo po ceveh v hladilnik.
Sem pa tole prezračevanje sam malo drugače počel...torej avto spredaj konkretno dvignil, prvo nalil hladilno v ekspanzijo..avto vžgal...segrel in odpru gretje ... navil štandgas na cca. 2500obr/min, spredaj odvil prezračevalni vijak, zadaj odpru ekspanzijo ( če boš kontra ti bo vse ven vrgl :) ) .. potem pa nalival lepo počas v ekspanzijo, in vsake toliko časa pogledal kaj spredaj ven teče ( pa glej da ne potegne zadaj lufta - prenizek nivo) .. ali zrak ali voda :D ..

Ko gre samo še voda, spredaj zapreš, zadaj naliješ do vrha zapreš...pustiš na štangasu še kakih 5min..ugasneš. Počakaš 5-10min ... ko je še tlak notr, odpreš malo vijak .. zna še kej zraka ven pridet. in to je to. Fajn je da ga po kaki furci še malo kar na mestu odpreš... se vedno še kaka malenkost zraka najde.

Drugače sem pa jezt s termostati skoraj znorel. Če boš menjal.. kupi Behr ali Wahler, ostalo šit ala Vernet itd. vrži v kanto. Sem imel 5 enakih termostatov, pa vsak drugače odpiral .... sedaj s Behr je baje mir.

Fajn furi.

PS...mnjavali smo tudi hladilnik prej je bil notr še stari medeninast, sedaj se je šlo na tega novega alu/plastika. Samo je bil potrebna tudi menjava ventilatorja, pa termostikala, pa nova el. napeljava, 40A varovalka, 40A rele itd...
Image
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: VW T3 1.9 WBX camper

Post by JureK » 12 Jul 2017, 08:05

Vijak za odzračevanje je najvišja točka hladilnega sistema.... Ni nobene potrebe dvigovat avta!
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: VW T3 1.9 WBX camper

Post by Cox » 12 Jul 2017, 09:09

Preluftat T3 Je itak cela mala znanost, če imaš nov hladilnik je mogoče lažje avto dvignit zadaj in preluftat na motorju. Ker novi imajo vijak za prezračevanje plastičen in si z njim ne moreš nič pomagat če si ne spusiš hladilnika malo dol iz nosilcev.

Očitno pa ti kombiji prihajajo v leta ko začenjajo hladilniki razpadat, mi smo v zadnjem letu menjali že kake 3-4 pred tem pa še nobenega ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: VW T3 1.9 WBX camper

Post by JureK » 12 Jul 2017, 11:38

Sem ga jaz že tudi poskušal odzračit na način, da sem ga zadaj dvignil, amapk na koncu ga je vedno treba še spredaj...
A vgrajujete originalne hladilnike? Lahko priporočaš kaj aftermarket, da paše not in bolje hladi od originala?
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: VW T3 1.9 WBX camper

Post by Cox » 12 Jul 2017, 13:48

Vgrajujemo samo orignial .. se pravi, reprodukcijo originala, ki pa so žal po kvaliteti izdelave vse bolj slabe(oziroma bistveno slabše od prvovgradnje) ... vgradili smo vsaj že 3-4 različne tipe ki pa se med sabo ne razlikujejo bistveno.

Večjega hladilnika nismo montirali še nobenega, iz prvega razloga ker take predelave za sabo vedno potegnejo ogromno količino časa in ponavadi še kupico drugih težav ki posledično nastanejo in jih ne pričakuješ in kot drugo ker se načeloma ne pojavljajo neki problemi z originalnim sistemom v kolikor uporabiš hladno stikalo ventiatorja in termostat ter so seveda vse ostale komponete v dobrem stanju.

Je pa seveda jasno da ti avti zahtevajo malo posluha z strani uporabnika ..

Zanimiv upgrade bi bila mogoče električna črpalka za vodo v kolikor je tvoj avto še nima. Se mi zdi da je večji problem dolga pot do hladilnika in nazaj kot pa da sam hladilnik ne bi bil sposoben ohladiti dovolj.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Post Reply