Porsche 1983 944 2.5L
- karoserist.si
- Posts: 529
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Porsche 1983 944 2.5L
V Opel Manta B temi sem omenil razlog zaradi katerega so se dela na Manti zavlekla.
Razlog je kot v naslovu piše Porsche 944, letnik 1983, z 163 konjskim 2,5 L motorjem.
Zanimivost modela 944 za razliko od modela 924 je, da motor ni več VW motor ampak gre za pravi Porsche motor. Narejen je bil pa tako, da so vzeli V8 motor 928-ke in ga 'razrezali' na pol...s tem so dobili linijski 4-cilinderski motor, kateremu so dodali 2 izravnalni gredi s čimer so zmanjšali neželene vibracije, ki so nastale po omenjenem 'razrezu' V8 motorja.
Avto je bil kupljen pozimi 2016, tako da je zimo preživel v delavnici. Mišljeno je bilo, da ga rihtam prijatelju a ko je spoznal da so cene delov zelo visoke in da bi popravilo zelo preseglo njegov budget je opustil to idejo in hotel dati avto v prodajo. Ker se je meni avto zdel zanimiv sem ga odkupil, čeprav sem vedel da bo veliko dela in še več stroškov. Samo kdaj emocije pač premagajo razum .
Stanje ob nakupu:
Notranjost: - precej zanemarjena, potrebna temeljite obnove...
Zunanjost: - potrebnih nekaj popravkov, predvsem lepotnih,
Pleh in barva: edina stvar, ki je bila solidna (pocinkan pleh), pri barvi je sicer še prostor za napredek
Motor: pogojno delujoč...detajli sledijo.
Slike avta ob nakupu:
Tudi 'vodja delavnice' je odobril nakup:
Razlog je kot v naslovu piše Porsche 944, letnik 1983, z 163 konjskim 2,5 L motorjem.
Zanimivost modela 944 za razliko od modela 924 je, da motor ni več VW motor ampak gre za pravi Porsche motor. Narejen je bil pa tako, da so vzeli V8 motor 928-ke in ga 'razrezali' na pol...s tem so dobili linijski 4-cilinderski motor, kateremu so dodali 2 izravnalni gredi s čimer so zmanjšali neželene vibracije, ki so nastale po omenjenem 'razrezu' V8 motorja.
Avto je bil kupljen pozimi 2016, tako da je zimo preživel v delavnici. Mišljeno je bilo, da ga rihtam prijatelju a ko je spoznal da so cene delov zelo visoke in da bi popravilo zelo preseglo njegov budget je opustil to idejo in hotel dati avto v prodajo. Ker se je meni avto zdel zanimiv sem ga odkupil, čeprav sem vedel da bo veliko dela in še več stroškov. Samo kdaj emocije pač premagajo razum .
Stanje ob nakupu:
Notranjost: - precej zanemarjena, potrebna temeljite obnove...
Zunanjost: - potrebnih nekaj popravkov, predvsem lepotnih,
Pleh in barva: edina stvar, ki je bila solidna (pocinkan pleh), pri barvi je sicer še prostor za napredek
Motor: pogojno delujoč...detajli sledijo.
Slike avta ob nakupu:
Tudi 'vodja delavnice' je odobril nakup:
Last edited by karoserist.si on 18 Oct 2018, 15:16, edited 4 times in total.
- karoserist.si
- Posts: 529
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
Kot rečeno je bi največji problem motor, ki se je stalno gibal na čudnih temperaturah. Zelo dolgo se ni ogrel, če si ga pa obremenil (težka noga ali klanec) pa je hitro narasla temperatura proti pregretju. Ker sem se bal, da je bil že večkrat pred tem pregret, sem naprej izmerili kompresijo, ki je pokazala, da so dihtunge na glavi ok. Torej je moral biti vzrok drugje.
Malo sem sumil vodno pumpo ampak ker sem našel par lužic hladilne tekočine pod avtom, ki so nastali po parih dneh počitka v delavnici sem začel z diagnostiko na hladilnem sistemu. Po temeljitem pregledu sem našel nekaj mest kjer je tekočina uhajala. Prva problematična točka je bila slabo pritrjena cev in druga točka je bila napačen čep ekspanzijske posode, ki ni držal pritiska.
In začnem odpravljat točke puščanja...
Uredim puščanje na cevi, kupim nov čep ekspanzijske posode...
Nato grem avto testirat in se noro hitro pogreje, seveda ustavim predno pride v nedovoljeno polje...
In tako sem bil na točki 0.
Malo sem sumil vodno pumpo ampak ker sem našel par lužic hladilne tekočine pod avtom, ki so nastali po parih dneh počitka v delavnici sem začel z diagnostiko na hladilnem sistemu. Po temeljitem pregledu sem našel nekaj mest kjer je tekočina uhajala. Prva problematična točka je bila slabo pritrjena cev in druga točka je bila napačen čep ekspanzijske posode, ki ni držal pritiska.
In začnem odpravljat točke puščanja...
Uredim puščanje na cevi, kupim nov čep ekspanzijske posode...
Nato grem avto testirat in se noro hitro pogreje, seveda ustavim predno pride v nedovoljeno polje...
In tako sem bil na točki 0.
Last edited by karoserist.si on 02 Jun 2017, 16:11, edited 1 time in total.
- karoserist.si
- Posts: 529
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
Ugotovim, da mora biti nek resen problem, čeprav se mi sprva še ni sanjalo, da je problemov kar precej. Večina tega kar bom predstavil je posledica neprimernega vzdrževanja in šalabajzerskih 'mehanikov'.
Tako sem začel podirat celotni hladilni sistem, ker mi niti ni preostalo nič drugega...
Presenečenje, zaflikan hladilnik, ki še zmeraj pušča,
in vodna pumpa brez termostata...
Tako sem začel podirat celotni hladilni sistem, ker mi niti ni preostalo nič drugega...
Presenečenje, zaflikan hladilnik, ki še zmeraj pušča,
in vodna pumpa brez termostata...
- karoserist.si
- Posts: 529
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
Jah nič in sem bil prisiljen kupiti nov hladilnik ter termostat.
Ker sem se odločil, da se ne bo šparalo sem kupil original robo, hladilnik direktno v Stuttgartu, termostat pa sem naročil na pooblaščencu pri nas.
Opis nadaljne kalvarije sledi....
Ker sem se odločil, da se ne bo šparalo sem kupil original robo, hladilnik direktno v Stuttgartu, termostat pa sem naročil na pooblaščencu pri nas.
Opis nadaljne kalvarije sledi....
Last edited by karoserist.si on 02 Jun 2017, 20:46, edited 1 time in total.
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
čestitke še tule, pa ne tak hitr objavljat...kr počas dlje traja !
- karoserist.si
- Posts: 529
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
@croma_man: Hvala za vse nasvete glede platišč . Oba tvoja predloga mi je uspelo nabavit in sedaj ostaja le še dilema, kaj dejansko dat na avto .
Drugače pa ne bo tako hitro zmanjkalo slikovnega materiala . Je bilo (in še bo) kar nekaj dela .
Če nadaljujem zgodbo, se je potem nadaljevalo z mojim razmišljanjem, kako lahko en mali ventilator s trokrako veternico ohlaja tak motor in sem začel preučevat različne letnike, pregledoval 'teilekataloge', sheme,...in ugotovil, da so malo kasnejši letniki imeli dvojni ventilator, ki je precej več dal od sebe. In sem se lotil iskanja....cena novega na pooblaščencu je bila nesprejemljiva zato sem začel z iskanjem dobro ohranjenega rabljenega dvojnega ventilatorja, kar je bil precej zahteven izziv, ker je to precej pogost upgrade in iskana roba.
Prav tako sem imel v avtu samo eno napeljavo za ventilator, ter posledično en rezistor za ventilator (z upgrade-om bi potreboval dve napeljavi in dva rezistorja), zato sem se odločil, da bo en ventilator vezan na termo stikalo in rezistor, kot je mišljeno v originalu, drugega pa bom po potrebi vklapljal na stikalo v kabini, ko bo potrebno avto zaradi obremenitev na hitro prisilno ohladiti, npr. track day,...
Kasneje sem le našel ventilator v Franciji pri enem Porsche dilerju, ki mi je bil robo tudi pripravljen poslat za nek še sprejemljiv denar.
Vsebina paketa - težko pričakovana roba
Potem je sledilo temeljito testiranje elektomotorjev:
Ker je vse delalo BP sem bil vesel kot kak majhen otrok. )).
In pa še temeljito čiščenje:
Primerjava starega in novega ventilatorja....je več kot očitna, sploh glede na to, da oba pašeta na isti hladilnik...
Drugače pa ne bo tako hitro zmanjkalo slikovnega materiala . Je bilo (in še bo) kar nekaj dela .
Če nadaljujem zgodbo, se je potem nadaljevalo z mojim razmišljanjem, kako lahko en mali ventilator s trokrako veternico ohlaja tak motor in sem začel preučevat različne letnike, pregledoval 'teilekataloge', sheme,...in ugotovil, da so malo kasnejši letniki imeli dvojni ventilator, ki je precej več dal od sebe. In sem se lotil iskanja....cena novega na pooblaščencu je bila nesprejemljiva zato sem začel z iskanjem dobro ohranjenega rabljenega dvojnega ventilatorja, kar je bil precej zahteven izziv, ker je to precej pogost upgrade in iskana roba.
Prav tako sem imel v avtu samo eno napeljavo za ventilator, ter posledično en rezistor za ventilator (z upgrade-om bi potreboval dve napeljavi in dva rezistorja), zato sem se odločil, da bo en ventilator vezan na termo stikalo in rezistor, kot je mišljeno v originalu, drugega pa bom po potrebi vklapljal na stikalo v kabini, ko bo potrebno avto zaradi obremenitev na hitro prisilno ohladiti, npr. track day,...
Kasneje sem le našel ventilator v Franciji pri enem Porsche dilerju, ki mi je bil robo tudi pripravljen poslat za nek še sprejemljiv denar.
Vsebina paketa - težko pričakovana roba
Potem je sledilo temeljito testiranje elektomotorjev:
Ker je vse delalo BP sem bil vesel kot kak majhen otrok. )).
In pa še temeljito čiščenje:
Primerjava starega in novega ventilatorja....je več kot očitna, sploh glede na to, da oba pašeta na isti hladilnik...
Re: 1983 Porsche 944
Opa, tole bo pa super spremljati!
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
moj predlog za feltne, eno leto ene, drugo leto druge, se ne naveličaš ker maš oba kompleta vrhunska !
Re: 1983 Porsche 944
kje so kake felne ? nobenih fotk ?
zgleda da so bili pri porsche usmerjeni v dinamicno voznjo glede na mali ventilator, ampak mi ni jasno zakaj se je pregreval, ce ni termostata pol se dolgo segreva, ampak pregreva ? mogoce je tudi vodna pumpa ze slaba ? premeri jo preden jo zapakiras nazaj z hladilno vred ..
je pa hecno kak mi tile porsche 924, 944(cudno ) zgledajo pri porsche imam v mislih samo 911
zgleda pa lepo ohranjen avto ..
zgleda da so bili pri porsche usmerjeni v dinamicno voznjo glede na mali ventilator, ampak mi ni jasno zakaj se je pregreval, ce ni termostata pol se dolgo segreva, ampak pregreva ? mogoce je tudi vodna pumpa ze slaba ? premeri jo preden jo zapakiras nazaj z hladilno vred ..
je pa hecno kak mi tile porsche 924, 944(cudno ) zgledajo pri porsche imam v mislih samo 911
zgleda pa lepo ohranjen avto ..
Re: 1983 Porsche 944
Čestitke za projekt! Mene tut mantra o katerih felnah je govora! Mislim, da bo to še en kvaliteten projekt.