Izguba moči motorja
Izguba moči motorja
Pozdravljeni,
sicer vem, da ste tukaj bolj ali manj avtomobilisti ampak verjetno kakšne hude razlike med mašino v avtomobilu in motorju verjetno ni (jaz se pa kej dost itak ne spoznam)
Vglavnem, stvar je sledeča. Gre za vespo, letnik 1961.
Danes sem zadevo dal na plano in se malo peljal okoli. Vžgala brez problema, po kakih dveh kilometrih pa je neankrat motor izgubil moč. Ko sem dal gas ga je dušilo, v prostem teku pa je delal normalno. Nekako sem ga tolk spravil k sebi, da sem se pripeljal do doma. Odprem pokrov vplinjača, očistim zračni filter, ki je bil nekoliko umazan (za moje pojme nič drastičnega). Odprem še tisti mali pokrovček, ki je direktno na uplinjaču, noter pa polno bencina.
Popivnam vse ven, očistim vsa tesnila, sestavim vse skupaj in grem na vožnjo. Zadeva delala brez problema pa sem naredil kar nekaj kilometrov (približno ura vožnje).
Vseeno pa ne vem, kaj bi bil lahko vzrok za težavo? A je možno, da je se je losal pokrov uplinjača in vleklo fouš luft in ga je zato zalivalo? Kako sem prišel do te ideje: zadevo sem namreč najprej provizoriš sestavil (pokrova uplinjača nisem privil). Ko sem poskusil motor vžgat je bila na tleh luža bencina...
Hvala!
sicer vem, da ste tukaj bolj ali manj avtomobilisti ampak verjetno kakšne hude razlike med mašino v avtomobilu in motorju verjetno ni (jaz se pa kej dost itak ne spoznam)
Vglavnem, stvar je sledeča. Gre za vespo, letnik 1961.
Danes sem zadevo dal na plano in se malo peljal okoli. Vžgala brez problema, po kakih dveh kilometrih pa je neankrat motor izgubil moč. Ko sem dal gas ga je dušilo, v prostem teku pa je delal normalno. Nekako sem ga tolk spravil k sebi, da sem se pripeljal do doma. Odprem pokrov vplinjača, očistim zračni filter, ki je bil nekoliko umazan (za moje pojme nič drastičnega). Odprem še tisti mali pokrovček, ki je direktno na uplinjaču, noter pa polno bencina.
Popivnam vse ven, očistim vsa tesnila, sestavim vse skupaj in grem na vožnjo. Zadeva delala brez problema pa sem naredil kar nekaj kilometrov (približno ura vožnje).
Vseeno pa ne vem, kaj bi bil lahko vzrok za težavo? A je možno, da je se je losal pokrov uplinjača in vleklo fouš luft in ga je zato zalivalo? Kako sem prišel do te ideje: zadevo sem namreč najprej provizoriš sestavil (pokrova uplinjača nisem privil). Ko sem poskusil motor vžgat je bila na tleh luža bencina...
Hvala!
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Izguba moči motorja
Pomojem da se ti plovec v vplinjaču zatika, spodaj v šalčki; odšraufaj, spucaj, preveri kako narahlo se premika.
Al je pa tud ventil za bencin na plovcu fuč, boš pa zamenjal.
V vsakem primeru ti je zalivalo motor; na zweitaktarju če je prešvoh mešanca (premal bencina/preveč zraka) ti najprej gre ko sneta sekira, pol pa zariba, če je pa prebogata ne da pa nič od sebe
Al je pa tud ventil za bencin na plovcu fuč, boš pa zamenjal.
V vsakem primeru ti je zalivalo motor; na zweitaktarju če je prešvoh mešanca (premal bencina/preveč zraka) ti najprej gre ko sneta sekira, pol pa zariba, če je pa prebogata ne da pa nič od sebe
Re: Izguba moči motorja
Raje 2x vprašam preden 1x zaj****
Kaj točno pa je treba odšraufat? Predvidevam, da sta to 2 siva vijaka... Bencin se je nabiral pod rumenim pokrovčkom. A je treba bit na kaj pozoren pri razdiranju?
Kaj točno pa je treba odšraufat? Predvidevam, da sta to 2 siva vijaka... Bencin se je nabiral pod rumenim pokrovčkom. A je treba bit na kaj pozoren pri razdiranju?
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Izguba moči motorja
Uf, predpotopna roba tole ma plovec verjetno še vštric; pod tistim zlatim pokrovom, samo tist zlat šrauf odšraufej na sredini pokrova.
Re: Izguba moči motorja
Včeraj sem mal šraufal...
Do plovca sem prišel tako, da sem odvil vijaka levo in desno od zlatega pokrovčka.
Zadevo sem malo očistil, tistega dela s plovcem pa nisem razdiral, ker je zgledalo vse ok. Očistil sem tudi filter pod zlatim pokrovčkom.
Testna vožnja ni pokazala težav, ni več izgubljanja moči,motorja ne duši, ko dam gas, prav tako obrati padejo na minimum, ko zaprem gas.
Težava je očitno rešena
Do plovca sem prišel tako, da sem odvil vijaka levo in desno od zlatega pokrovčka.
Zadevo sem malo očistil, tistega dela s plovcem pa nisem razdiral, ker je zgledalo vse ok. Očistil sem tudi filter pod zlatim pokrovčkom.
Testna vožnja ni pokazala težav, ni več izgubljanja moči,motorja ne duši, ko dam gas, prav tako obrati padejo na minimum, ko zaprem gas.
Težava je očitno rešena
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Izguba moči motorja
No, evo, fino, sam da je rešeno.
Pri plovcu in ventilu je tako, da ti lahko kakšna smet v gorivu pride v ventil, ko se ta zapira in potem lepo zamaka in ti poplavi fergazer, vsaj jaz sem mel na apriliah večkrat ta problem. In je potem dostkrat zadost že da mal porukaš plovec in smet pade ven iz ventila in neha zamakat.
Pri plovcu in ventilu je tako, da ti lahko kakšna smet v gorivu pride v ventil, ko se ta zapira in potem lepo zamaka in ti poplavi fergazer, vsaj jaz sem mel na apriliah večkrat ta problem. In je potem dostkrat zadost že da mal porukaš plovec in smet pade ven iz ventila in neha zamakat.
Re: Izguba moči motorja
Problem se je ponovil oz. očitno ni bil rešen... Sem naredil kratek filmček, kaj se dogaja. Kakšna ideja, preden začnem razkopavat? A je možno, da je težava v svečki?
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Izguba moči motorja
Nak, to ti ga zaliva. Sej se sliši da z vžigom ni problema
Dej fergazer dol, razdri, spucaj, zamenjaj vnetil za gorivo na plovcu in prever če je slučajno plovec počen in je V njem gorivo
Dej fergazer dol, razdri, spucaj, zamenjaj vnetil za gorivo na plovcu in prever če je slučajno plovec počen in je V njem gorivo
Re: Izguba moči motorja
OK, bom še 1x razdrl in pogledal. Zadnjič sem sicer gledal plovec pa ni blo videt, da bi bil kje počen in gorivo v njem.
A mi lahko samo mal s kakšno sliko pomagaš, kako naj bi ta ventil izgledal (iščem pa vespa vbb carburetor).
Hvala!
A mi lahko samo mal s kakšno sliko pomagaš, kako naj bi ta ventil izgledal (iščem pa vespa vbb carburetor).
Hvala!
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Izguba moči motorja
ma sej je na vseh ferglnih večalmanj enak
pod črko A na tej sliki
Drži se plovca (plovc ga opira pa zapira), zamnja se ta A del in pa tesnilo/dizo kamor tašpičast del od tega A dela naseda ko se plovec dvigne.
pa po možnosti kr lepo vse dize spucej z carb cleanerjem pa kkšno šivanko
pod črko A na tej sliki
Drži se plovca (plovc ga opira pa zapira), zamnja se ta A del in pa tesnilo/dizo kamor tašpičast del od tega A dela naseda ko se plovec dvigne.
pa po možnosti kr lepo vse dize spucej z carb cleanerjem pa kkšno šivanko