VW 1300 1971l.

Post Reply
User avatar
Tomy
Posts: 89
Joined: 22 Oct 2015, 19:03
Avtomobil: VW hrošč 71l.
Location: Celje

VW 1300 1971l.

Post by Tomy » 06 Jan 2017, 21:57

Za vsak projekt enkrat pride čas, in ja prišel je tudi za starega hrošča :D

Začelo se je davnega leta 2007 ko je bil prvič viden in nato kmalu peljan domov.

Image

Pod vtisi prve vožnje je padla odločitev, itak treba ga je obnovit! In začelo se je...
Ne bom predolg s tem kar je bilo, verjetno je komu znan iz drugih forumov.
Bil je precej slaba osnova, ampak pustimo to, sedaj je pred njim svetla prihodnost :)

Image

Po končanih kleparskih delih sem ga temeljito pobarval, sestavil podvozje, dokončno združil šasijo in školjko, vse v razmaku nekaj let :)

Konec lanskega leta pa je dočakal svoje prostore in sledila je selitev.

Image
Image

Po inventuri in popisu stanja je tu prva naloga v novi delavnici, priprava prostora za :
Image

S čim ste rezali luknje v pločevino, kronske žage za kovino? Rabim pa fi52, 60 in 80mm.
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: VW 1300 1971l.

Post by Cox » 07 Jan 2017, 10:00

Me veseli da se zadeva spet premika:)
Za montazo stevcev pa se mi zdi to cudovita resitev..
Image

Samo zmontiras na volanski drog in reseno... Predvsem pa lazje odstranljivo kot pa luknje v armaturki :D
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: VW 1300 1971l.

Post by DS71 » 07 Jan 2017, 12:49

a to imaš že končno barvo gor ali je nek prajmer ?

Za luknje bo verjetno najboljše in najbolj enostavno kot si napisal -kronska žaga.

A feltne so pleharce? Interceptor se mi zdi ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
opelsime
Posts: 255
Joined: 31 Mar 2012, 07:09

Re: VW 1300 1971l.

Post by opelsime » 07 Jan 2017, 15:17

Za izbijanje lukenj lahko uporabis tudi kaj takega. http://www.elektrospoji.si/izbijanje-lu ... -plocevini
Dobis ga pa pri kaksnem malo bolj resnem elektricistu.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1971l.

Post by eugene » 07 Jan 2017, 15:20

Po moje z kronsko ne boš nikoli skinu točno ker zmeraj neki opleta. lahko uzemeš nekolio manšo kronsko in potem povečaš s biaksom. z vidja rezkarjem bi slo kar htro če znaš delat z njim. je pa luknjanje armaturke malo kurac ja. mislim varjant je dosti. majhne stevčke lahko daš v holder pod pepelnik recimo. Predelaš mrezico kjer je zvočnik za obratomer itd ( obstajajo tudi aftermarket mrežice z luknjami za števce kot jo ima ta spodaj). Pa krom ringi in letvica ( nevem če jo tvoj ima) precej rešijo izgled po moje.

malo za inspiracijo.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=419345
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=178567

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=176516

recimo:
Image

Lahko nardiš neki lepega lahko pa tudi fanj zajebeš.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1971l.

Post by eugene » 07 Jan 2017, 15:38

Let's go Brandon!
User avatar
Tomy
Posts: 89
Joined: 22 Oct 2015, 19:03
Avtomobil: VW hrošč 71l.
Location: Celje

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tomy » 07 Jan 2017, 22:32

Cela školjka je v temeljni barvi, kabina, motorni prostor, itd... oziroma vse kar se ne bo videlo in ni zunanjost avta pa je pobarvano s pokrivno črno, torej je fertik.
Felge so Interceptor, sicer nikjer na njih ne piše nič... Bodo pa vzele še kar dosti truda da bodo lepe :)

Nosilec za na volan je sicer super, ampak glede na količno števcev ne bo šlo :)
Rozete za števčke ki se montirajo namesto mrežic imam, ampak sem se takrat ko se je delala kleparija odločil da ne bom imel original lukenj/mrežic na armaturi. Hvala za linke, se splača pogledati za nove ideje.
Image

Trenutno stanje armature je takšno:
Image

Nekako tako sem si zamisli postavitev:
Image

Letvic original ni bilo, se mi zdijo pa lepe in mam namen narediti kaj v tej smeri... Glede na to da bodo tudi števčki imeli krom ringe.

Je pa res, ko zrežem luknje poti nazaj več ni zato pa moram pazit da kaj ne zaj. s pozicijo ali z rezanjem.

Natančnost kronskih žag tudi meni poraja dvome, čeprav če naredi žagica fi52, luknjo veliko max. 53 bi še šlo.
Makita ima cenovno ugodne te žagice, če ne bo druge rešitve bo treba kupit in probat na kosu pleha.

Mi je pa zanimivo tudi to orodje:
Image
http://www.ebay.com/itm/SHEET-METAL-CIR ... 1993063624

To električarsko orodje za izbijanje lukenj pa prvič vidim, verjetno rabiš za vsako velikost luknje svoje orodje?
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: VW 1300 1971l.

Post by pero27 » 08 Jan 2017, 00:07

Tale nastavljiva zadeva se super obnese na ravnem plehu, na ukrivljeni armaturki boš pa naredil samo sranje...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: VW 1300 1971l.

Post by DS71 » 08 Jan 2017, 00:17

prebijal nisem za nalašč omenjal,ker kakor je meni znano nimajo nekega velikega razpona fijev ( mere so prilagojene dimenzijam uvodnic) in kot drugo,te stvari niso lih poceni ..jaz imam enega premera nekje med 40 in 45 mm in sem plačal za njega nekih 30-40€ ..sem že malo pozabil ..

in za vsako luknjo rabiš svojega ..ena verzija je z trnom - rabiš potem hidravlično ali elektro stiskalnico , eni so pa ročni na vijak .. pri teh ponavadi razpadejo ležaji in(ali) ribnejo na navoju
Image

Image

žage dobiš tudi v inter diskontu in niso prav slabe >> https://www.interdiskont.si/vsi-izdelki ... aspx/i6293
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Tomy
Posts: 89
Joined: 22 Oct 2015, 19:03
Avtomobil: VW hrošč 71l.
Location: Celje

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tomy » 12 Jan 2017, 21:37

Epizoda luknje se nadaljuje.
Na plehu sem testiral kronsko žago , električni ročni prebijalnik/škarje za pločevino, vbodno žago + bijaks... nič dovolj uspešno da bi se spustil na armaturko.

Ko sem iskal naslednjo rešitev mi je pod roke prišla 20 let stara vrtalna priprava za stabilni vrtalni stroj.
Image

Nahitro sem si naredil vodilo
Image

Luknja za vodilo
Image

In test
Image

Nasprotno od pričakovanega zadeva deluje! :)
Image

Image
Post Reply