Izpušni sistem 4-2-1
Izpušni sistem 4-2-1
Zdravo,
naj najprej povem, da se ne gre za oldija, pa vseeno vem, da je tu kar nekaj strokovnjakov, ki bi mogoče lahko pomagali. Gre se za Corso C (2004) z 1.8 motorjem. Zamenjan je bil komplet kolektor in auspuh in sicer iz 4-1 v 4-2-1. Dodatno smo namestili še katalizator (200 celični).
Problem je naslednji. Avto ne naredi tehnične (zaradi plinov), in dosti krat se zgodi, da avto duši - ne vedno (komaj, komaj prileze do 3000 obratov, potem pa vleče na polno). Res je, da delam kar kratke relacije (mestna vožnja) in ga še to dodano "zjebe".
Torej izpušni kolektor je 4-2-1 potem luknja za lambdo, katalizator in še en lambda. V originalu so lambde čisto na vrhu in potem katalizator, pri meni pa se to vse skupaj prestavi spodaj, saj drugje ni prostora. Sedaj pa vprašanje kaj naredit? To, da z vezami naredim tehničnega mi je brez veze, ker bi rad, da avto gre normalno (ne bi pa rad kupov originala ...) kot se spodobi Se da kupit kakšne druge lambde, ali bi moral pelat čipat ali kaj je za naredit?
Tukaj še meritve opravljene na tehničnem:
Hvala že v naprej vsem za pomoč!
Lp, Uroš
naj najprej povem, da se ne gre za oldija, pa vseeno vem, da je tu kar nekaj strokovnjakov, ki bi mogoče lahko pomagali. Gre se za Corso C (2004) z 1.8 motorjem. Zamenjan je bil komplet kolektor in auspuh in sicer iz 4-1 v 4-2-1. Dodatno smo namestili še katalizator (200 celični).
Problem je naslednji. Avto ne naredi tehnične (zaradi plinov), in dosti krat se zgodi, da avto duši - ne vedno (komaj, komaj prileze do 3000 obratov, potem pa vleče na polno). Res je, da delam kar kratke relacije (mestna vožnja) in ga še to dodano "zjebe".
Torej izpušni kolektor je 4-2-1 potem luknja za lambdo, katalizator in še en lambda. V originalu so lambde čisto na vrhu in potem katalizator, pri meni pa se to vse skupaj prestavi spodaj, saj drugje ni prostora. Sedaj pa vprašanje kaj naredit? To, da z vezami naredim tehničnega mi je brez veze, ker bi rad, da avto gre normalno (ne bi pa rad kupov originala ...) kot se spodobi Se da kupit kakšne druge lambde, ali bi moral pelat čipat ali kaj je za naredit?
Tukaj še meritve opravljene na tehničnem:
Hvala že v naprej vsem za pomoč!
Lp, Uroš
Re: Izpušni sistem 4-2-1
Pomojem da je problem z lambdami, samo menjava kolektorja nebi tako drasticno vplivala
Re: Izpušni sistem 4-2-1
Mehanik, ki je to preverjal, je rekel da lambde delajo, ampak ker so prenizko, pride do njih že preveč ohlajen plin in ne vračajo pravilnih podatkov... Sem probal tudi z drugimi lambdami od istega avta, pa je bila ista težava. Če bi vedel katere druge kupit, ki bi odpravile to težavo, bi bilo super
Re: Izpušni sistem 4-2-1
Kaj tester pravi? Naj mehanik pregleda vrednosti, ki jo pošiljajo lambde, ne samo če javlja napako.
Se napaka pojavlja samo ko je hladen? Verjetno ima ta letnik avtomobila 1. lambdo s predgretjem, kar nebi smelo biti težav z temperaturo, res pa je, da lambda potrebuje nekih 500-600°C, da sama proizvaja elektriko.
Se napaka pojavlja samo ko je hladen? Verjetno ima ta letnik avtomobila 1. lambdo s predgretjem, kar nebi smelo biti težav z temperaturo, res pa je, da lambda potrebuje nekih 500-600°C, da sama proizvaja elektriko.
Get low, no matter how
Re: Izpušni sistem 4-2-1
Ne napaka je tak non stop prisotna (lučka gori non stop). Ni razlike med toplim / hladnim. Je pogledal na testerju vrednosti lambde in povedal to kar sem napisal: "lambde delajo, ampak ker so prenizko, pride do njih že preveč ohlajen plin in ne vračajo pravilnih podatkov... ".
Potem sem naredil še meritve na tehničnem pregledu, ki so mi izdali listek, ki sem ga prilepil v prvem postu, da se vidi vrednosti lambd.
Potem sem naredil še meritve na tehničnem pregledu, ki so mi izdali listek, ki sem ga prilepil v prvem postu, da se vidi vrednosti lambd.
- L4UK0
- Posts: 3073
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Izpušni sistem 4-2-1
Na listu je vrednost lambde, katero oni vtaknejo v izpuh in ne vrednost "on board" lambd. Se pa sprašujem, če bi motor z napačno vrednostjo iz lambda sonde res tekel tako slabo, da te na tehničnem ne bi spustili skozi...Fr3Ak wrote:... da se vidi vrednosti lambd.
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Izpušni sistem 4-2-1
kolk žic ti gre do vsake lambde?
Re: Izpušni sistem 4-2-1
Mislim da gredo 3 zice...pero27 wrote:kolk žic ti gre do vsake lambde?
Avto gre v nizkih obratih slabo, ga dusi, navadno je tudi ogenj ter pok prisoten iz izpuha...ko pa ga zenes pa spila BP. Dejansko kot da ga zaliva...
Powered by M.K.
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Izpušni sistem 4-2-1
Če grejo res 3 žice, potem maš ogrevane lambde in njihov položaj nebi smel met nekih hudih vplivov na meritve...