BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
ja ja, sej vemo papi
ojačeval bom itak zadeve, sprednji kraki...sem našel ogromno linkov kako popravit togost karoserije na 02 seriji.
ojačeval bom itak zadeve, sprednji kraki...sem našel ogromno linkov kako popravit togost karoserije na 02 seriji.
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Evo eno fotko za une ki ne vedocroma_man wrote:ja ja, sej vemo papi
ojačeval bom itak zadeve, sprednji kraki...sem našel ogromno linkov kako popravit togost karoserije na 02 seriji.
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
u papi, a to si na svojem delal lepooooo ? kak podobno misliva
evo croma ... copy - paste ... pa no problemos
evo croma ... copy - paste ... pa no problemos
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
yes problemos, moj B stebriček je 3 cm širok
-
- Posts: 177
- Joined: 13 Sep 2014, 16:23
- Avtomobil: jeep
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
ja sej je bil tudi od kadeta enkrat
-
- Posts: 177
- Joined: 13 Sep 2014, 16:23
- Avtomobil: jeep
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
sem mnenja da če nardiš kletko sam zadaj, bo močnejše kot to v stebričkih
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Ti verjetno nočeš posegat v obliko avtomobila, samo v vednostcroma_man wrote:yes problemos, moj B stebriček je 3 cm širok
To kar je tle lušta vmes, za tolko je poširjen stebriček
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Jaz se nebi strinjal če narediš samo tisti zadnji del kletke ne pripomoreš nič k povečanju togosti karoserije...george wheels wrote:sem mnenja da če nardiš kletko sam zadaj, bo močnejše kot to v stebričkih
Če primerjam mojega limota ki ima vgrajeno kletko in karavana;
dobiš takoj filing da je vse skupaj bolj kompaktno
Pa jaz nisem naredil samo v B stebričkih, je dejasnko cela kletka ki je še povsot prišvasana na stebričke.
Vsekakor je varjanta kot jo ima gustl v coupeju bolj učinkovita ob prevračanju vozila,
ampak za mojo se načeloma ne ve
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
konstruktivna debata zakon, ja papi, maš res, B stebrička ne bom šel širit...
za kaj se gre meni? dodat povezave ker je šasija bolj peresna verzija proti E21 - in vsekakor "pomoje" tudi če se kipneš in če je tam cev kjer je prej ni bilo bo sigurno boljše kot brez in se streha poravna z vrati..., o črnih scenarijih ne razmišljam ker kot napisano potem bi se vozil z XC90 tankom z 25 airbagi po omejitvah...
za kaj se gre meni? dodat povezave ker je šasija bolj peresna verzija proti E21 - in vsekakor "pomoje" tudi če se kipneš in če je tam cev kjer je prej ni bilo bo sigurno boljše kot brez in se streha poravna z vrati..., o črnih scenarijih ne razmišljam ker kot napisano potem bi se vozil z XC90 tankom z 25 airbagi po omejitvah...
-
- Posts: 177
- Joined: 13 Sep 2014, 16:23
- Avtomobil: jeep
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
papi wrote:Jaz se nebi strinjal če narediš samo tisti zadnji del kletke ne pripomoreš nič k povečanju togosti karoserije...george wheels wrote:sem mnenja da če nardiš kletko sam zadaj, bo močnejše kot to v stebričkih
Če primerjam mojega limota ki ima vgrajeno kletko in karavana;
dobiš takoj filing da je vse skupaj bolj kompaktno
Pa jaz nisem naredil samo v B stebričkih, je dejasnko cela kletka ki je še povsot prišvasana na stebričke.
Vsekakor je varjanta kot jo ima gustl v coupeju bolj učinkovita ob prevračanju vozila,
ampak za mojo se načeloma ne ve
zadni del rol bara s križem sem mislu, križ se mi zdi bistvena stvar, drgač se pomoje to podere ko karte, kar se tiče pa togosti se da verjetno pojačat na raznih krajih-povarit samo karoserijo