Mercedes W124 200D 1988

zaverho
Posts: 377
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Mercedes W124 200D 1988

Post by zaverho » 11 Oct 2016, 09:23

Se kr dobro drži z rjo, mal je bil že popravljan spodaj, ampak ne veliko. Zdaj se pa ponekod kaže malo površinske, ki je za sanirat - na podvozju, drugje ne.
zaverho
Posts: 377
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Mercedes W124 200D 1988

Post by zaverho » 12 Oct 2016, 09:12

Eno nenavadno težavo sem včeraj zaznal:

ko sem avto kupil, cigaretni vžigalnik ni delal, nekdo je v preteklosti enostavno precvikal kable. In pred odhodom v Nemčijo sem ga znova zvezal (nisem našel original žice). Priklopu sem ga na prvi kabl, ki gre do radia in ima štrom na kontakt. No zdej sem pa ugotovil, po tednih jebanja, da je začuda štrom noter samo če daš kontakt in luči NISO vžgane. Takoj ko vklopiš pozicijske se izklopi.

A ma kdo kakšno idejo čemu v osnovi služi taka napeljava?
User avatar
killer_beast
Posts: 113
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: Mercedes W124 200D 1988

Post by killer_beast » 12 Oct 2016, 09:22

zaverho wrote:Eno nenavadno težavo sem včeraj zaznal:

ko sem avto kupil, cigaretni vžigalnik ni delal, nekdo je v preteklosti enostavno precvikal kable. In pred odhodom v Nemčijo sem ga znova zvezal (nisem našel original žice). Priklopu sem ga na prvi kabl, ki gre do radia in ima štrom na kontakt. No zdej sem pa ugotovil, po tednih jebanja, da je začuda štrom noter samo če daš kontakt in luči NISO vžgane. Takoj ko vklopiš pozicijske se izklopi.

A ma kdo kakšno idejo čemu v osnovi služi taka napeljava?
Verjetno je bil kabel zato precvikan. Najbrž je nekje globoko v armaturki ena slaba masa al pa kej podobnega.
zaverho
Posts: 377
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Mercedes W124 200D 1988

Post by zaverho » 12 Oct 2016, 10:23

Ne, kabel je bil precvikan, ker se je vžigalnik pokvaru in se zaskoču not - ergo pregreval.

Ta kabel z nenavadno vezavo je pa vezan na radio.
Anzee
Posts: 1995
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Mercedes W124 200D 1988

Post by Anzee » 12 Oct 2016, 16:40

Kaj pa ce je to una "osvetlitev" fora. Da, ko je dan (so glavne luci ugasnjene) radio sveti močneje. Ko je tema (torej ko vzges glavne luci) pa jakost osvetlitve radia pade na nizji nivo (ker je dovolj temno in lahko le brli da lahko preberes)?

Sam razmislam...
User avatar
killer_beast
Posts: 113
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: Mercedes W124 200D 1988

Post by killer_beast » 12 Oct 2016, 17:51

Anzee wrote:Kaj pa ce je to una "osvetlitev" fora. Da, ko je dan (so glavne luci ugasnjene) radio sveti močneje. Ko je tema (torej ko vzges glavne luci) pa jakost osvetlitve radia pade na nizji nivo (ker je dovolj temno in lahko le brli da lahko preberes)?

Sam razmislam...
Dimmer se rečete temu :D
rene
Posts: 195
Joined: 10 Nov 2012, 18:26

Re: Mercedes W124 200D 1988

Post by rene » 12 Oct 2016, 19:19

To ima w124 v števcu mehansko rešeno z potenciometrom in ne vpliva na osvetlitev preostale armaturke (razen števcev). Tako da to pomojem ni vzrok :)
zaverho
Posts: 377
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Mercedes W124 200D 1988

Post by zaverho » 13 Oct 2016, 10:51

Ja js tud mislim, da niso mel te fore, vsaj ni očitna pri radiju. Pri ostali armaturki je tko kot je napisal rene.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Mercedes W124 200D 1988

Post by zegler » 14 Oct 2016, 06:45

tud ce z uporom rihtas osvetljitev armaturke rabis kabel za (dimmer), pac ta kabel je napeljan na potenciometer in potem preko njega na zarnice razsvetljave armaturke (tak ma tud moja befla).

najboljse da vzames kabel (ce ne najdes original) pac iz radia ki ima zmeraj napetost (ne pa samo ko je kontakt) pa ne bos mel tezav.
zaverho
Posts: 377
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Mercedes W124 200D 1988

Post by zaverho » 21 Oct 2016, 20:22

Tega štroma se še nisem lotu, ker trenutno ne rabim štekerja, pa sem len. :lol:

Mi je pa zdej že kaka dva mesca neki vedno močneje ropotalo na podvozju. Najprej sem mislu, da je zavorna čeljust, ki je mela luft, pol sem porihtu zavore, pa je šlo naprej. No v glavnem neki časa sem ugotavljal kaj je, na sumu sem mel boga in pol, na koncu se je pa izkazalo, da so nosilci amortizerja šli v k.

Image

Še dobr, da ni vse skupi ven padl :)

No, zdej se pelje kot nov 8-)
Post Reply