To je drugače car spotter (s komplet vzvodi in manuspotom, dvema sočasno priključenima pištolam,...) in je res huda zadevca. No saj za ta denar (2,5K) mora biti. Uporaba je zelo enostavna, samo principi dela ti morajo biti jasni. V kombinaciji s kleparsko mizo in konjem (vzvodi so namreč samo za lažja popravila), pa ni ovir glede ravnanja tudi zelo zelo poškodovanih bokov, vrat, pragov, streh...l3v4rt wrote:Všeč mi je tista priprava za ravnanje vdrtin s kaveljčki.
1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
- karoserist.si
- Posts: 527
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
No sedaj je moja hauba bila popravljena s ''car spotterjem'' ampak tistim za točo, prisloniš elektrodo in zapikaš potem pa z drzno utežjo rukneš po ročaju gor, za neke manjše vdrtine je vredu, to kaj imaš ti pa je za neke resnejše vdrtine po mojem super. Ta miza je ista kot ravnalna miza za hidravliko za ravnanje avta, katero uporabljaš v kombinaciji s tvojim carspotterjem? Lahko na ZS, da ne smetima tukaj temekaroserist.si wrote:
To je drugače car spotter (s komplet vzvodi in manuspotom, dvema sočasno priključenima pištolam,...) in je res huda zadevca. No saj za ta denar (2,5K) mora biti. Uporaba je zelo enostavna, samo principi dela ti morajo biti jasni. V kombinaciji s kleparsko mizo in konjem (vzvodi so namreč samo za lažja popravila), pa ni ovir glede ravnanja tudi zelo zelo poškodovanih bokov, vrat, pragov, streh...l3v4rt wrote:Všeč mi je tista priprava za ravnanje vdrtin s kaveljčki.
Mimogrede Lauko, katero trdoto puš si pa dal noter? Si šel v smeri nadomestka gume ali kaj bolj športnega za v prihodnost, če boš slučajno prešel na gewinde al pa kaj?
- karoserist.si
- Posts: 527
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Če smetiva lahko Lauko pobriše , ampak se navezuje na popravilo avta, tako da verjetno ni tak problem .l3v4rt wrote: No sedaj je moja hauba bila popravljena s ''car spotterjem'' ampak tistim za točo, prisloniš elektrodo in zapikaš potem pa z drzno utežjo rukneš po ročaju gor, za neke manjše vdrtine je vredu, to kaj imaš ti pa je za neke resnejše vdrtine po mojem super. Ta miza je ista kot ravnalna miza za hidravliko za ravnanje avta, katero uporabljaš v kombinaciji s tvojim carspotterjem? Lahko na ZS, da ne smetima tukaj teme
Tako je, tvoja havba je bila verjetno popravljena z udarnim izvlečnim kladivom.
Evo sem poslikal pištolo/kladivo, kar lahko vidiš tudi na sliki, gre za večje kladivo (odvisno od teže uteži), so pa tudi manjša.
Na drugi sliki, med tistimi štirimi nastavki je še manjše kladivo, za majhne udrtinice. Če se prav spomnim so uteži tam od cca. 1kg pa do 3,5kg.
Glede mize pa ja, mišljena je navadna ravnalna miza za avte z izvlečnim konjem,... en primer uporabe v povezavi s spoterjem in navarilnimi obročki pa je tule...
- L4UK0
- Posts: 3083
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
So neka vmesna opcija, mislim da 80 Shore, sem vso embalažo že stran vrgel. Je pa vseeno veliko trše od original gume.l3v4rt wrote: Mimogrede Lauko, katero trdoto puš si pa dal noter? Si šel v smeri nadomestka gume ali kaj bolj športnega za v prihodnost, če boš slučajno prešel na gewinde al pa kaj?
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pIkJu6tYF4U[/youtube]
Lauko; to ti rabaš!
(pa bančni račun v Panami tud )
Lauko; to ti rabaš!
(pa bančni račun v Panami tud )
- L4UK0
- Posts: 3083
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Heh ja, smo že pogruntali tole...
http://www.osgiken.co.jp/tc24/spec.html
Se bo pa nekaj kuhalo v podobni smeri. Sem imel dilemo turbo ali 3xdupli fergiji in bo sledeča varianta...čist premal vergaser projektov na temule oldschool forumu
http://www.osgiken.co.jp/tc24/spec.html
Se bo pa nekaj kuhalo v podobni smeri. Sem imel dilemo turbo ali 3xdupli fergiji in bo sledeča varianta...čist premal vergaser projektov na temule oldschool forumu
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
True! Premalo Fergy projektov in tudi turboL4UK0 wrote:Heh ja, smo že pogruntali tole...
http://www.osgiken.co.jp/tc24/spec.html
Se bo pa nekaj kuhalo v podobni smeri. Sem imel dilemo turbo ali 3xdupli fergiji in bo sledeča varianta...čist premal vergaser projektov na temule oldschool forumu
Tvoj s tremi duplimi bo bomba!
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Če je že japonc, pol naj bo 6 Mikunijev!
Just sayin'...
Just sayin'...